• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33140000-3 Медичні матеріали (Шприц 2-х компонентний ін’єкційний 2 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; відповідний код ДК 021:2015: 33141310-6 Шприци); Шприц 2-х компонентний ін’єкційний 5 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; відповідний код ДК 021:2015: 33141310-6 Шприци); Шприц 2-х компонентний ін’єкційний 5 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; відповідний код ДК 021:2015: 33141310-6 Шприци); Шприц 2-х компонентний ін’єкційний 10 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; відповідний код ДК 021:2015: 33141310-6 Шприци); Шприц 2-х компонентний ін’єкційний 20 мл. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; відповідний код ДК 021:2015: 33141310-6 Шприци); Шприц 3-х компонентний ін’єкційний 1 мл U-100. (НК 024:2019: 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; відповідний код ДК 021:2015: 33141310-6 Шприци); Набір одноразовий для вливання інфузійних розчинів (НК 024:2019: 58977 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань; відповідний код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові); Набір для переливання крові одноразовий (НК 024:2019: 38569 - Набір для переливання крові; відповідний код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові); Набір одноразовий для інфузії для вливання інфузійних розчинів (НК 024:2019: 58977 - Набір базовий для внутрішньовенних вливань; відповідний код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові); Комплект для ін’єкцій, шприци 5 мл з серветками спиртовими (НК 024:2019: 45158 - Набір для черезшкірних ін'єкцій, який не містить лікарські засоби, одноразового викорисуання; відповідний код ДК 021:2015: 33141300-3 Приладдя для венепункції та забору крові); Канюля інфузійна 20G (НК 024:2019: 33172 - Інфузійний катетер; відповідний код ДК 021:2015: 33141220-8 Канюлі); Канюля інфузійна 22G (НК 024:2019: 33172 - Інфузійний катетер; відповідний код ДК 021:2015: 33141220-8 Канюлі); Канюля інфузійна 24G (НК 024:2019: 33172 - Інфузійний катетер; відповідний код ДК 021:2015: 33141220-8 Канюлі); Канюля інфузійна 18G (НК 024:2019: 33172 - Інфузійний катетер; відповідний код ДК 021:2015: 33141220-8 Канюлі); Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х 14см (НК 024:2019: 48126 - Рулон марлевий, нестерильний; відповідний код ДК 021:2015: 33141113-4 Бинти); Відріз марлевий медичний нестерильний 500см*90см (НК 024:2019: 48126 - Рулон марлевий, нестерильний; відповідний код ДК 021:2015: 33141114-2 Медична марля); Пластир на тканинній основі 2.5см х 500см (НК 024:2019: 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; відповідний код ДК 021:2015: 33141112-8 Пластирі))

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 7 200.00 UAH
Номер: d68f4a1825694a5eb8ef3fc50eb926f5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-05-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 05.04.2023 14:18 - 27.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.04.2023 № 94 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 03.04.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023 № 94 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 17 UA-2023-02-23-010811-a 23.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Постанови № 1178 та вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону та Постанова № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстри отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», протокол розкриття тендерної пропозиції від 06.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023, договір про закупівлю від 15.03.2023 № 88/23-БТ/ХК, пояснення Замовника від 06.04.2023 та від 21.04.2023, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, пункт 1 розділу IV тендерної документації, як і тендерна документація у цілому, не містить зазначеної інформації, що є порушенням вимог пункту 28 Постанови № 1178 та вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу встановлено, що згідно з вимогами пункту 1.4 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учаснику процедури закупівлі потрібно було завантажити оригінал відгуку (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента, про повне виконання не менше одного договору, зазначеного в п.1.3 з зазначенням № та дати укладання договору або оригінали/копії документів, які підтверджують повне виконання цього договору (видаткові накладні, акт звірки тощо). Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» завантажено не оригінал, а завірену скановану копію листа від контрагента, тобто не з оригіналу документа, а з копії документа. Поряд з цим, в пункті 1 розділу 3 тендерної документації «Опис та приклади формальних несуттєвих помилок» завантаження сканованої копії не з оригіналу документа, а з копії документа не передбачено. Згідно з підпунктом 8 пункту 6 розділу 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 № 55 «Типова інструкція з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено кваліфікованою електронною печаткою установи. Також, відповідно до пункту 8 наказу Міністерства культури України від 29.08.2018 №753 «Інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну в Міністерстві культури України», електронна копія оригіналу паперового документа (фотокопія) - візуальне подання паперового документа в електронній формі, отримане шляхом сканування (фотографування) паперового документа, відповідність оригіналу та правовий статус якого засвідчено електронною печаткою установи. Отже, в тендерній документації замовника встановлена вимога надання учасником саме оригіналу документа. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.04.2023 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.04.2023 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель зокрема наступного змісту: «В пропозиції учасник ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» в файлі 02. Кваліфікаційні документи, надав завірені скановані копії договорів і накладних, що свідчить про виконання ним договорів перед замовниками. Таким чином учасник ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» виконав вимоги пункту 1.4. Додатку 1, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям». Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 27.04.2023 09:53 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.04.2023 09:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 04.05.2023 р. № 61 м.Красноград Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», положенням про уповноважену особу з питань конкурентних процедур закупівлі з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. На зобов’язання за результатами моніторингу Комунальне некомерційне підприємство «Красноградська центральна районна лікарня» (далі –Замовник) є Замовником за публічною закупівлею згідно коду ДК 021:2015 «Медичні матеріали» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-23-010811-a). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-010811-a) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ оприлюднено висновок в електронній системі публічних закупівель PROZORRO з приводу виявлених порушень. За результатами аналізу даних, що містяться у системі, викладених пояснень Замовника, а також документів та відомостей, що знаходяться у відкритому доступі, Держаудитслужбою 27.04.2023 року було опубліковано висновок та зобов`язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. На виконання приписів ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ що вказані у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-010811-a від 27.04.2023 року зазначаємо наступне: У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-010811-a ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зобов’язав здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ", було проведено роз’яснювальну роботу, щодо належного дотримання вимог пункту 28 Постанови № 1178 та положень пункту 14 частини другої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також заплановано проведення додаткового навчання співробітникам котрі приймають участь в проведені публічної закупівлі. Також, зазначаємо, що уповноважена особа Харченко О., яка проводила закупівлю звільнена 17.04.2023 року. Гарантуємо, що в подальшому будемо дотримуватись норм пункту 28 Постанови № 1178 та положень пункту 14 частини другої ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні закупівель. Уповноважена особа С.Скрипник
Дата публікації звіту: 04.05.2023 16:24

Запити/Пояснення