-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Саджанці кущів
Відкриті торги з особливостями - на підставі п.10 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10 2022 №1178 зі змінами
Завершена
4 760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 800.00 UAH
Номер:
440965ad617e4dd4a37ef8218d98c5c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-30-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
30.05.2023 16:21 - 21.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2023 № 170
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 № 170.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-23-010257-a, 23.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-06-005111-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Губи Максима Олександровича (далі – ФОП Губа М.О.); протокольне рішення уповноваженої особи від 22.03.2023 №109; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ФОП Губою М.О. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 30.03.2023 №33; додаткову угоду від 23.05.2023 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормами пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що у тендерній документації (пункт 4 розділу III) Замовника вказано, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 30 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 11 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей №1178.
Відповідно до умов частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника (із змінами, внесеними 03.03.2023) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником відповідно до вимог Особливостей), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації.
Крім того, у частині 1 розділу ІІІ тендерної документації вказано, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/ або не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
У частині 3 розділу V тендерної документації (із змінами від 03.03.2023) вказано, що наявність вищевказаної облавини є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Проте, підстави для прийняття замовником рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі наведені у пункті 44 Особливостей №1178.
Також, відповідно до пункту 41 чинної станом на 03.03.2023 (дата внесення змін до тендерної документації) редакції Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, створеною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176).
У частині 3 розділу V тендерної документації вказано, зокрема, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, який зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону та визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону.
Водночас, за нормою підпункту 1 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію зокрема у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 цих особливостей.
Згідно з чинною станом на дату внесення змін до тендерної документації Замовника редакцією Особливостей №1178 (пункт 44) до підстав, за якими замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, включено: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункту 44); керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 6 пункту 44); керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 41).
Проте, Замовником при внесенні 03.03.2023 змін до тендерної документації не враховано вищевказаних норм, у Додатку №2 до тендерної документації Замовником визначено спосіб для підтвердження відсутності наведених вище підстав стосовно службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (а не керівника учасника процедури закупівлі).
Таким чином, Замовником порушено норми пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
09.06.2023 11:30 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2023 11:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку головного державного аудитора Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-010257-a, керуючись статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва повідомляє про здійснення Замовником заходів, направлених на недопущення у подальшому порушень вимог пункту 28 Особливостей № 1178 та пункту 11 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, встановлених за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-010257-a.
Серед працівників підприємства, визначених уповноваженими особами відповідальними за організацію та проведення Замовником публічних закупівель проведено роз'яснювальну роботу із застосування законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей № 1178, а також прийнято необхідні кадрові рішення.
Дата публікації звіту:
15.06.2023 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
e6fb175aee334729b938b5d28f928797
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2023 16:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-23-010257-a, яка проводилась комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати відповідну інформацію щодо надання учасником-переможцем при укладанні договору відповідних документів про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копій ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
f76441dba20048fd99a7e180a28b61c7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.06.2023 12:13
Опис:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, на запит Західного офісу Держаудитслужби про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-23-010257-a, Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м.Києва може повідомити таке.
КП УЗН Голосіївського району м.Києва проведено закупівлю товару за предметом: Саджанці кущів (код ДК 021:2015:03450000-9: Розсадницька продукція), оголошення про проведення якої опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-23-010257-a, за результатами якої укладено договір з ФОП "ГУБА МАКСИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" укладено договір про закупівлю товару № 33 від 30.03.2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби Замовника в 2023 році, згідно з заявкою на проведення закупівлі, та з урахуванням вимог законодавства України, у зв’язку з обґрунтованою необхідністю закупівлі посадкового матеріалу саджанців кущів, яка зумовлена основним видом виробничої діяльності підприємства у частині здійснення всього комплексу робіт по озелененню на закріплених за підприємством територіях для відновлення, поліпшення їх художнього-естетичного стану, забезпечення розвитку об’єктів благоустрою зеленого господарства Голосіївського району столиці України та виконання аналогічних платних комерційних послуг на договірних засадах (підрядні роботи). Відповідно до службової записки старшого майстра Єрмолаєва В.В. про необхідність даної закупівлі саджанців кущів Барбарис Тунберга, Граб звичайний Бірючина звичайна, Дерен білий ф. "Elegantissima", Лаванда, Магонія падуболиста, Пухироплідник калинолисний ф. "Diablo", Самшит вічнозелений, Спірея Ван-Гута, Спірея японська ф. "Golden Princess" та інші у кількості 10900 шт. для висадження по можливих договорах підрядів та на наступних закріплених об’єктах зеленого господарства: Голосіївський парк, сквер Небесної сотні по вул. Заболотного, просп. Голосіївський та інші.
Відповідно ст. 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» відновленню підлягають усі зелені насадження в межах населених пунктів під час проведення будь-якої діяльності.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 16.01.2023 р. №21 «Про затвердження заходів з оновлення зеленої зони м. Києва на 2023 рік» передбачено видатки для КП УЗН Голосіївського району м. Києва для закупівля саджанців кущів.
Крім того в КП УЗН Голосіївського району м. Києва є необхідність в відновленні та поліпшенні існуючих об’єктів зеленого господарства які перебувають на утриманні підприємства, через системні роботи по видаленню сухих, повалених і аварійних дерев, що фіксуються Постійно діючю комісією з обстеження зелених насаджень в м. Києві (акт №184-А від 05.05.2022 р., акт №589-А від 22.07.2022 р. акт №776-А від 09.09.2022 р. акт №163-А від 02.05.2022 р. акт №287-А від 26.05.2022 р. акт №569-А від 19.07.2022 р.та інші.)
Необхідність у закупівлі посадкового матеріалу саджанців кущів зумовлена основним видом виробничої діяльності підприємства у частині здійснення всього комплексу робіт по озелененню на закріплених за підприємством територіях для відновлення, поліпшення їх художнього-естетичного стану, забезпечення розвитку вищезгаданих об’єктів в Голосіївському району столиці.
Доцільність саме такого найменування саджанців базується (був сформований) виходячи із досягнення мети по створення довговічних, здорових і високодекоративних видів зелених насаджень в міських умовах та відновленні існуючих ареалів у природному середовищі та спирається на фактичному та науково-рекомендованому використанню таких видів.
Визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось на основі та з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
За відсутності у Замовника власного веб-сайту та враховуючи рекомендації викладені в постанові Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів", обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті https://prozorro.gov.ua/ у розділі "Плани" (гіперпосилання: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-02-06-005111-a), в оголошенні про проведення відкритих торгів (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-23-010257-a) на веб-сайті електронного майданчика (https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/29492449/), а також забезпечено внесення інформації та документів до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" відповідно до вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді), що вказані у додатку 1 до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 "Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу "Київаудит" (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/03237C8285D9835BC225894E005693DC), шляхом створення картки ПрЗ (INTL-CNSLH3) та завантаження: тендерної документації (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/915C4193B4160ABFC225894E0056F037/$file/%D0%A2%D0%94%20%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%20%D0%BA%D1%83%D1%89%D1%96%D0%B2.pdf); обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/FEE2FD394BDE8A44C225894E0057C8AA/$file/%D0%BE%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BA%D1%83%D1%89%D1%96%D0%B2.pdf), а також заявки на проведення закупівлі, результати вивчення середньоринкових цін на товар (моніторинг цін на ринку), на базі яких визначався допустимий рівень ціни тощо.
Під час укладення договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі дотримано вимоги частини 2 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (копії документів додаються).