-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки навчально-лабораторного корпусу №2 за адресою: вул. Банкова, 9 м. Луцьк Волинської області
Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів.
Завершена
13 827 290.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 136.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 136.45 UAH
Номер:
031d423b4bae4f70bd6553584adeead9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-26-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2023 00:00
Період моніторингу:
26.05.2023 15:13 - 17.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.05.2023 № 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 25.05.2023 № 22-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-02-23-009930-a від 23.02.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Волинського національного університету імені Лесі Українки (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.02.2023 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію приватного підприємства «Промбуд - 5»; повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2023; договір від 31.03.2023 №105-17В; відповіді Замовника на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 05.06.2023 та 09.06.2023 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.06.2023 15:29 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2023 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
fc034f551ff345c8851d125b82d3d544
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.05.2023 10:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного ремонту з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки навчально-лабораторного корпусу №2 за адресою: вул. Банкова, 9 м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-009930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2) Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0e42c7a171184a609ab43b85cd851016
Назва:
Відповідь замовника
Дата опублікування:
05.06.2023 14:43
Опис:
Відповідь на запит від 31.05.2023року.
Починаючи з 2020 року у Волинському національному університеті імені Лесі Українки розпочато підготовку студентів за спеціальності 222 «Медицина». В Університеті також ведеться підготовка фахівців галузі «Охорона здоров’я» за спеціальностями 226 «Фармація, промислова фармація», 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Університет планомірно здійснює підготовку до прийняття іноземних студентів на навчання за спеціальністю «Медицина». Для підготовки студентів за вищевказаними спеціальностями Навчально-наукового медичний інститут виокремлено у самостійну структурну одиницю Університету.
Задля забезпечення ефективного функціонування Навчально-наукового медичного інституту, який в подальшому був перейменований на Медичний факультет і якісної підготовки лікарів, створення належних умов для навчання здобувачів вищої освіти була і є необхідність виконання поточного ремонту з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки навчально-лабораторного корпусу №2 за адресою: вул. Банкова, 9 м. Луцьк Волинської області. Необхідність проведення ремонту обумовлена фізичним зносом підлоги, вікон та дверей, пошкодженням оздоблення стін та стелі, аварійністю трубопроводів з водопостачання та каналізації, недостатності потужності внутрішньої мережі електропостачання, її зношенням та деградацією системи опалення.
З метою реалізації проведення ремонтних робіт, Волинський національний університет імені Лесі України у план використання бюджетних коштів на 2023 рік (із подальшими змінами) заклав видатки в т.ч. і на ці потреби.
29.12.2022 року листом № 03-24/01/3315 Волинський національний університет імені Лесі Українки звернувся до ТОВ «Волиньпрестижпроект» із проханням розробити проект поточного ремонту з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету навчально-лабораторного корпусу № 2, який знаходиться в м. Луцьк по вул. Банкова, 9.
21.02.2023 року, за результатами попередніх переговорів та фактичного завершення виконання проектно-кошторисних робіт, було укладено відповідний договір № 003П/2023/67-18В із ТОВ «Волиньпрестижпроект». Проект пройшов відповідну експертизу, що підтверджується експертною оцінкою від 22.02.2023 року.
Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектних актах, які складені в ході виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту поточного ремонту з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки навчально-лабораторного корпусу №2 за адресою: вул. Банкова, 9 м. Луцьк Волинської області. На підставі вказаних даних і було сформовано технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 13 827 290,00 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки навчально-лабораторного корпусу №2 за адресою: вул. Банкова, 9 м. Луцьк Волинської області станом на 10.02.2023 року, підготовленого «Волиньпрестижпроект» у складі проектно-кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами визначеної вартості послуг та згідно плану використання бюджетних коштів на 2023 рік Волинського національного університету імені Лесі Українки, затвердженим Міністерством освіти і науки України, з урахуванням змін, а тому передбачено видатки на оплату послуг (крім комунальних) на суму 15 440 500,00 грн., в т.ч. в розмірі 13 827 290,00 гривень на проведення закупівлі послуг «Поточний ремонт» з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки навчально-лабораторного корпусу №2 за адресою: вул. Банкова, 9 м. Луцьк Волинської області».
Крім того, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) -
https://vnu.edu.ua/uk/news/universytetom-oholosheno-zakupivlyu-na-potochnyy-remont-prymishchen-medychnoho-fakultetu
Номер:
a03ed028c24c45e38ecd343e7563c3f8
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2023 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуг з поточного ремонту з протиаварійними заходами в приміщенні медичного факультету Волинського національного університету імені Лесі Українки навчально-лабораторного корпусу №2 за адресою: вул. Банкова, 9 м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-23-009930-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Прошу надати копії проектно-кошторисної документації, дефектних актів та експортного звіту на виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a0942472fd4e477495fa858df6654941
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.06.2023 11:19
Опис:
На Ваш запит від 06.06.2023р. надаємо сканкопії зведеного кошторисного розрахунку, дефектних актів та експертної оцінки кошторисної документації.