-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт магістральних трубопроводів систем опалення та водопостачання (під підлогою) в будівлі колишнього ДНЗ №6, розташованого за адресою : смт. Слобожанське , вул. Лермонтова, 21
Завершена
622 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 111.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 111.50 UAH
Номер:
0d17e18fd94641aab18d354f256faa2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 21:30 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 № 86
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2023 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
8 UA-2023-02-23-009223-a 23.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Постанови № 1178 та вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП Колесник О.С.; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом внесення змін до договору № 25 від 14.03.2023 року та забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.02.2023 № 25 (зі змінами); тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Колесник Олександр Сергійович (далі – ФОП Колесник О.С.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2023 № 32; повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023 року; договір для надання послуг від 14.03.2023 № 25; звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.03.2023 року; відповідь Замовника на пояснення від 03.04.2023 року.
За результатами моніторингу встановлено, що вимогами абзацу першого пункту 28 Постанови № 1178 передбачено складання тендерної документації відповідно до статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Разом з цим, відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Проте, пункт 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації, як і тендерна документація у цілому, не містить зазначеної інформації, що є порушенням вимог абзацу першого пункту 28 Постанови № 1178 та вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Крім того результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, вимогами статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) передбачено, що підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Проте, згідно пункту 2.1.3 договору для надання послуг № 25 від 14.03.2023 року, укладеного між Замовником та ФОП Колесник О.С., гарантійний термін на виконані роботи встановлено 36 місяців з дня підписання акту виконаних робіт.
Отже, укладений за результатом проведення процедури закупівлі договір № 25 від 14.03.2023 року не відповідає вимогам статті 884 ЦКУ, що є порушенням вимог частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
07.04.2023 08:49 - 22.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2023 08:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Слобожанська селищна рада Чугуївського району Харківської області ознайомившись з результатами моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2023-02-23-009223-a відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Поточний ремонт магістральних трубопроводів систем опалення та водопостачання (під підлогою) в будівлі колишнього ДНЗ №6, розташованого за адресою : смт. Слобожанське , вул. Лермонтова, 21», повідомляє наступне.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель , селищною радою внесенно зміни до договору № 25 від 14.03.2023 року, а саме укладено додаткову угоду №1 від 11.04.2023 року та оприлюдненно через електронну систему закупівель.
З уповноваженою особою Гордієнко І.В. та з начальником відділу ЖКГ, благоустрою, транспорту, містобудування та архітектури Юнашевим В.О. 10.04.2023 року була проведена роз᾽яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме вимог статті 884 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) та буде направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель та ЦКУ. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою та начальником відділу ЖКГ буде враховано вказані зауваження та посилено контроль за їх дотриманням.
Дата публікації звіту:
11.04.2023 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
e278d3bba2cf4e2cabda0264144e0651
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.03.2023 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт магістральних трубопроводів систем опалення та водопостачання (під підлогою) в будівлі колишнього ДНЗ №6, розташованого за адресою : смт. Слобожанське , вул. Лермонтова, 21» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-23-009223-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, п. 46 технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено виконання робіт з гідравлічного випробування трубопроводів. Проте, надана у складі тендерної пропозиції ФОП Колесник О.С. довідка № 22/07 від 02.03.2023 року не містить інформації щодо наявності в учасника обладнання для виконання зазначених робіт.
Також, відповідно до наданої ФОП Колесник О.С. відомості ресурсів, учасником не передбачено використання будь-якого обладнання під час виконання робіт за предметом закупівлі, крім перевезення сміття.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
790c1220712a487cb246f8667adb2d2a
Назва:
«Поточний ремонт магістральних трубопроводів систем опалення та водопостачання (під підлогою) в будівлі колишнього ДНЗ №6, розташованого за адресою : смт. Слобожанське , вул. Лермонтова, 21»
Дата опублікування:
03.04.2023 09:27
Опис:
СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ надає відповідні пояснення (інформацію, документи) в порядку ч. 5 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. В результаті ракетної атаки на Зміївську ТЕЦ ПАТ «Центренерго» в вересні-жовтні 2022 року (яка є єдиним постачальником теплової енергії в смт. Слобожанське) опалювальний сезон було розпочато з 07.12.2022 року (житловий фонд) , а зокрема приміщення ДНЗ №6 з січня 2023 року , що призвело до розмороження трубопроводу. Комісією Слобожанської селищної ради було проведено обстеження системи теплопостачання та за результатами якої було складено дефектний акт №1 від 03.01.2023 року з зазначенням виявлених дефектів та обсягів ремонтних робіт задля їх усунення.
Крім того, з метою визначення обґрунтованої очікуваної вартості предмета закупівель уповноваженою особою було направлено запити цінових пропозицій до надавачів послуг та опрацьовано отримані цінові пропозиції. Так, шляхом відбору найбільш економічно вигіднішої пропозиції було визначено очікувану вартість закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення XXXI сесії VIII скликання від 20.01.2023 р №1441- VIII.
При цьому, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не є унікальними та такими, що потенційно можуть обмежити коло учасників закупівлі, а очікувана вартість є обґрунтованою.
2. Також, надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту http://km-sov.gov.ua/index.php/home/oholoshennia/2392-inf-14.html Слобожанської селищної ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Вимогами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за наведеною формою.
Поряд з цим, вимогами тендерної документації не передбачено надання довідки із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене у складі тендерної пропозиції ФОП КОЛЕСНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ не було надано документи щодо залучення субпідрядника/співвиконавця, яким виконано роботи з гідравлічного випробування трубопроводів.
Так, ФОП КОЛЕСНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ укладено договір з ПП «ПОБУТ-БУДСЕРВІС» за №01/01-23 від 25.01.2023 р. , надано «Акт приймання-здачі виконаних робіт» від 31.03.2023 р. , «Кошторис на виконання робіт» від 25.01.2023 року та на підтвердження наявності обладнання надано «Товарний чек» на придбання пресувальника 50 бар, 40мл/такт, обєм 12 л, модель ТР-50.
Крім того, на теперішні час роботи майже виконані якісно та своєчасно. Претензій щодо якості немає. Розірвання договору та припинення подальшого опалення в адміністративній будівлі за адресою : смт. Слобожанське вул. Лермонтова, 21, де знажодяться структурні підрозділи селищної ради (фінансовий управління , ЦНАП, відділ соціального захисту населення, відділ культури, відділ освіти) призведе до порушення нормальних умов праці, соціальної напруги між працівниками та унеможливить якісне виконання ними своїх посадових обов’язків.
Слобожанська селищна рада в подальшому буде вживати заходів щодо недопущення зауважень та невідповідностей.
Додатки :
- комерційні пропозиції 3 шт.;
- договір субпідряду №01/01-23 від 25.01.2023 р. з додатками (кошторис на виконання робіт та акт приймання-здачі виконаних робіт);
- товарний чек.