• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо: свинина, яловичина, курятина, печінка яловича

згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

608 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 040.00 UAH
Номер: e1b9f3c6d4fb454a81b3557e61f484dc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-24-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.04.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.04.2023 10:19 - 17.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.04.2023 № 106 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-02-23-007791-a 23.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 338, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.03.2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «АРТОРГІНВЕСТ» (далі – Переможець), протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 03.03.2023 № 340, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2023, договір від 09.03.2023 № 42, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 01.05.2023. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, відповідно до пункту 2.2 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зазначених в довідці, та надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та / або користування цим обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг, тощо). Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможець надав договір користування автотранспортом (MERCEDES-BENZ, Sprinter 315 CDI державний номер КА 4540 КА), укладений з фізичною особою Червацьким Олегом Володимировичем від 30.12.2022 № 30/12-2022-Тр, в якому згідно пункту 3.1 зазначено, що розрахунки замовника з виконавцем за користування вантажним автотранспортом для перевезення вантажів замовника проводяться замовником відповідно до протоколу погодження цін, що є невід’ємною частиною цього договору. В складі тендерної пропозиції Переможця не надано протокол погодження ціни, що є невід’ємною частиною договору згідно до пункту 3.1 договору від 30.12.2022 № № 30/12-2022-Тр. Таким чином, ТОВ «АРТОРГІНВЕСТ» не надав у повному обсязі договір на підтвердження права володіння та / або користування автомобільним транспортом, чим не дотримав вимоги 2.2 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 2.3 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати скановані копії оригіналів правовстановлюючих документів (дійсних на дату подання Учасником пропозиції), підтверджуючих наявність в Учасника власних та/або орендованих виробничих, складських приміщень, призначених для виробництва та зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташування цих приміщень та технічними можливостями підтримання температурного режиму від 0 до + 5 градусів відповідно до умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються. Так, Переможець надає договір про надання послуг із забезпечення умовами по зберіганню товарно-матеріальних цінностей від 04.01.2022 № 01/01-2022, у якому відсутнє призначення для виробництва та зберігання продуктів харчування з технічними можливостями підтримання температурного режиму від 0 до + 5 градусів відповідно до умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються, а отже, не виконано вимогу пункту 2.3 Додатку 1 до ТД. Також, відповідно до пункту 2.3 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати скановану копію оригіналу діючого договору/договорів на проведення комплексу протиепідемічних заходів по захисту від шкідників в складських приміщеннях та акту виконаних робіт за останній місяць. Однак, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутній акт виконаних робіт за останній місяць, чим не виконано вимогу пункту 2.3 Додатку 1 до ТД. Крім того, відповідно до пункту 2 Додатку 2 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати посвідчення або декларацію про якість предмету закупівлі. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АРТОРГІНВЕСТ» відповідно до кількісного опису предмета закупівлі зазначена інформація про: свинину охолоджену без сала та шкіри без кості, крупнокускове (лопатка або задня частина); яловичину охолоджену (лопатка або задня частина) крупнокускове; м’ясо куряче охолоджене (філе); м’ясо куряче охолоджене (бедро); печінку яловичу охолоджену. Слід зазначити, що на свинину охолоджену та яловичину охолоджену надано декларацію виробника, на м’ясо куряче надано посвідчення про якість. При цьому не надано відповідних документів, які підтверджують якість печінки яловичої охолодженої, а отже, не виконано вимогу Додатку 1 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРТОРГІНВЕСТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір про закупівлю на суму 599 290,00 гривень.
Період усунення порушень: 12.05.2023 13:38 - 27.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2023 13:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що були здійсненні Північним офісом Держаудитслужби, Святошинський дитячий будинок-інтернат 18.05.2023 року в свою чергу здійснив заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом дострокового розірвання та припинення будь-яких зобов’язань за договором №42 від 09.03.2023 року з ТОВ «АРТОРГІНВЕСТ», намір про дострокове розірвання (припинення) дії Договору оприлюднюємо через електронну систему закупівель з інформацією та документами, що свідчать про вжиття таких заходів. Додатки 2 арк.
Дата публікації звіту: 19.05.2023 13:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 23.05.2023 14:42

Запити/Пояснення