-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збору та вивезення сміття та території Тиврівської селищної територіальної громади
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
2f18769d7e5d493b895cf8662d983d2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-14-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2023 00:00
Період моніторингу:
14.03.2023 12:46 - 05.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2023 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.03.2023 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16.UA-2023-02-23-006192-a 23.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25 лютого 2023 року (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу містобудування, житлово-комунального господарства та благоустрою Тиврівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23 лютого 2023 року №21, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію КП Тиіврівський комбінат комунальних підприємств, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 березня 2023 року №6, звіт про результати проведення процедури закупівлі, та пояснення від 17 березня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic), Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 16 березня 2023 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник не надав зазначену інформацію.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Крім того, установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності з вимогами Закону із урахуванням Постанови №1178, а саме:
- в тендерній документації не зазначена інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушено вимоги абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178;
- проєкт договору про закупівлю послуг (додаток 4 тендерної документації) не містить обов’язкового порядку змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Також установлено, що Замовником в тендерній документації встановлено вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, а саме:
- згоди, що тендерна документація та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (пункт 7 розділу I тендерної документації);
- гарантійного листа про те, що всі завантажені файли учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень (пункт 7 розділу I тендерної документації);
- письмової гарантії, що учасник надаватиме послуги з моменту отримання заявки Замовника згідно технічного завдання, наведеного у додатку 2 до тендерної документації (пункт 6 розділу III тендерної документації)
- інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (пункт 8 розділу III тендерної документації).
Однак, тендерна пропозиція учасника КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств не містить у складі своєї тендерної пропозиції вищевказаної інформації та документів, чим порушено вимоги пункту 7 розділу I та пунктів 6, 8 розділу III тендерної документації.
Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначення аргументації в електронній системі закупівель, у разі коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Проте, Замовник на порушення вимоги абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, як таку, що невідповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а визнав його переможцем.
Крім того, учасником КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, як переможцем торгів, не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме довідки, у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону, чим порушено вимоги додатку 5 тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначення аргументації в електронній системі закупівель, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений у тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови №1178, а уклав з ним договір від 14 березня 2023 року №6 загальною вартістю 499 648,22 грн.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, Замовником додатковою угодою від 17 березня 2023 року №1 припинено дію договору від 14 березня 2023 року №6 загальною вартістю 499 648,22 грн.
Період усунення порушень:
23.03.2023 15:26 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2023 15:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу UA-M-2023-03-14-000019 Відділ містобудування, житлово-комунального господарства та благоустрою Тиврівської селищної ради повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди від 17 березня 2023 року №1 про розірвання договору від 14 березня 2023 року №6. Видатки згідно договору №6 від 14.03.2023 р. не проводилися.
Дата публікації звіту:
24.03.2023 08:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
24.03.2023 13:21
Запити/Пояснення
Номер:
847fae251f73488c97f11a529ce6b1c9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.03.2023 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг зі збору та вивезенню сміття на території Тиврівської селищної територіальної громади (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-23-006192-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 23 лютого 2023 року, складена не у відповідності до вимог, визначених Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній до 25лютого 2023 року, а саме абзацу 2 пункту 28?
3. З яких підстав у проєкті договору (додаток 4 тендерної документації) не зазначено обов’язковий порядок змін його умов?
4. Яким чином учасником КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації, в частинні надання:
- згоди у складі тендерної пропозиції, що тендерна документація та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою (пункт 7 розділу I тендерної документації);
- гарантійного листа про те, що всі завантажені файли учасником перевірені, є цілими та не мають пошкоджень (пункт 7 розділу I тендерної документації);
- письмової гарантії, що учасник надаватиме послуги з моменту отримання заявки Замовника згідно технічного завдання, наведеного у додатку 2 до тендерної документації (пункт 6 розділу III тендерної документації);
- інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформації у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (пункт 8 розділу III тендерної документації)?
5. Яким чином переможцем торгів КП Тиврівський комбінат комунальних підприємств, з яким укладено договір виконано вимоги додатку 5 тендерної документації в частині надання довідки, у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
774869e9fc3f4e8181fe2cb6a41b463a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.03.2023 10:37
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 16 березня 2023 року до процедури закупівлі «Послуги по збору та вивезенню сміття на території Тиврівської селищної територіальної громади» за номером закупівлі (UA-2023-02-03-006192 – а), код ДК 021:2015: 90500000-2 – послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель повідомляє:
1. При визначені технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме збір та вивезення сміття обсягом 1050 м3 враховувалися наступні кількісні показники: - площа Тиврівської селищної територіальної громади – 420,4 км2; - кількість населених пунктів в громаді – 26; - чисельність населення громади – 11128 чол. Вищезазначені дані розміщені на сайті https://decentralization.gov.ua/newgromada/2045. Також, враховано, що на території населених пунктів громади розташовано 19 діючих кладовищ площею 41 га (підтверджено рішенням 24 сесії 8 скликання Тиврівської селищної ради від 29.09.2022 року №2111, розміщено на офіційному сайті Тиврівської селищної ради https://tyvriv-miskrada.gov.ua/docs/?p=7); площа під вулицями та бульварами, набережними, площами становить 305,6 га., площа під зеленими насадженнями загального користування – 11,5 га. Зважаючи на вищезазначені наявні площі об’єктів благоустрою (вулиці, кладовища, зелені насадження в парках, алеї в здовж доріг, майданчики для дозвілля та відпочинку) на яких накопичується сміття, а саме пляшки, папір, поліетиленова тара, гілля, опале листя, а також, те що на території населених пунктів громади щорічно в невстановлених місцях (яри, лісосмуги – 200 га, вздовж узбереж водойм) фіксується накопичення відходів, так звані звалища. Робота із їх ліквідації проводиться щонайменше 4 рази на рік під час проведення заходів – місячників з благоустрою. В кожному населеному пункті, під час заходів з благоустрою, в проведені яких приймає участь громадськість, ліквідовується не менше двох стихійних звалищ сміття. Таким чином, розраховано, що протягом року на території кожного населеного пункту громади, в залежності від площі об’єктів благоустрою та кількості жителів, накопичується сміття, що потребує збирання та вивезення. Вартість послуги підраховано у рахуванням вартості аналогічних послуг за 2022 рік.
Зважаючи на виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, з метою усунення порушень, уповноваженою особою прийнято рішення від 17.03.2023 р. (протокол №30) щодо розірвання Договору про закупівлю від 14 березня 2023 року №6. На виконання рішення уповноваженої особи було підготовлено додаткову угоду щодо припинення дії договору та направлено її на підпис Виконавцю. Додаткову угоду щодо припинення дії договору підписано Сторонами з подальшим оприлюденням її у порядку передбаченому Законом України «Про публічні закупівлі» на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.