• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова

Завершена

43 750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 430 000.00 UAH
Номер: 5adf5ec3f60547ac9a54392f8b94448c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2023 12:03 - 13.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2023 № 109 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2023-02-23-000289-a 23.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Артек медікал груп», установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,– порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Запорізька обласна клінічна лікарня» Запорізької обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.02.2023 № 124/во , реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Астріум» (далі – ТОВ «Астріум»), товариства з обмеженою відповідальністю «Артек медікал груп» (далі – ТОВ «Артек медікал груп»), повідомлення про намір укласти договір від 27.03.2023, договір від 12.04.2023 № 34-04-ТБ/23 на суму 43 569 330, 00 грн з ПДВ (далі – Договір). Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 10 пункту 6 розділу III тендерної документації Замовник зазначив інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, до загальних вимог яких є надання учасником, у складі своєї тендерної пропозиції, гарантійного листа про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання при його поставці Покупцю. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Артек медікал груп» відсутній гарантійний лист про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання при його поставці Покупцю, чим не дотримано вимог підпункту 10 пункту 6 розділу III тендерної документації Замовника. На запит Держаудитслужби від 08.05.2022 про надання пояснень (інформації та документів), на підставі яких документів була здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Артек медікал груп» на відповідність вимог підпункту 10 пункту 6 розділу III тендерної документації тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа про надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання при його поставці Покупцю, Замовник 11.05.2023 надав наступну інформацію: «Відповідність – п.п. 10, п. 6 розділу III тендерної документації підтверджується наступними документами, в яких міститься інформація про наявність висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання які входять до складу тендерної пропозиції закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33110000-4-візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова) НК 024:2019 – 37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова, Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-23-000289-a, а саме, у файлі: 013_про інструкції.docx тендерної пропозиції, зазначено, що Постачальник гарантує, що при поставці запропонованого товару надасть експлуатаційну документацію від виробника (настанови з експлуатації, або інструкції, або технічній опис чи технічні умови, або інших документів українською мовою). Водночас файл 013_про інструкції.docx (Гарантійний лист), який наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Артек медікал груп», не містить гарантій щодо надання Продавцем саме висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання при його поставці Покупцю. Отже, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Артек медікал груп», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 16.05.2023 16:38 - 31.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2023 16:38

Оскарження висновку в суді

Опис: На висновок за результатами моніторингу (UA-M-2023-04-21-000002) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ( обл.) від 16 трав 16:38, стосовно закупівлі UA-2023-02-23-000289-a, КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР подано позовну заяву на оскарження даного висновку.
Дата публікації: 29.05.2023 11:01
Дата відкриття провадження: 06.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 280/3549/23

Запити/Пояснення