-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо
Завершена
340 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 404.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 404.00 UAH
Номер:
5585a24a738e42e0b9949d2834eaba95
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-13-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2023 00:00
Період моніторингу:
13.03.2023 17:01 - 04.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.03.2023 № 16
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.03.2023 №16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-02-22-012837-a 22.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 40, п.п. 2 пункту 41 Особливостей, частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
В ході моніторингу Замовником розірвано Договір від 10.03.2023 №17 згідно додаткової угоди №1 від 24.03.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-02-22-005659-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.02.2023 (далі – Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Фізична особа підприємець Склянчук Сергій Олександрович (далі – ФОП Склянчук Сергій Олександрович), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.03.2023 №1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 10.03.2023 №17, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 15.03.2023.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до вимог п.п.1 п.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації окремими файлами, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – предмета закупівлі) та інші вимоги щодо предмета закупівлі, згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Так, відповідно до вимог Додатку №4 до Тендерної документації, учаснику необхідно подати в складі пропозиції наступні документи: копії (скан-копії оригіналів) документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством, а саме: декларація виробника, посвідчення про якість, сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації); копії протоколів випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, експертних висновків та протоколів (експертних висновків) досліджень на ГМО, досліджень на вміст немолочних жирів (число Рейхерта-Мейсля) виданих не раніше серпня 2022 року.
Однак, учасником ФОП Склянчук Сергій Олександрович в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати відповідності, протоколи випробувань харчової продукції видані відповідною акредитованою лабораторією, а також експертні висновки на вирізку свинини охолоджену та вирізку яловичу охолоджену. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Склянчук Сергій Олександрович відсутня будь яка інформація, що пояснює причини не надання в складі пропозиції вищевказаних документів.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника торгів ФОП Склянчук Сергій Олександрович не відповідає вимогам п.п.1 п.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та додатку №4 тендерної документації.
Як наслідок, в порушення вимог п.п. 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Склянчук Сергій Олександрович та визнано переможцем торгів.
Поряд з цим, Замовником до учасника торгів ФОП Склянчук Сергій Олександрович встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме, учасника зобов’язано надати в складі пропозиції такі документи, як експертний висновок на вирізку свинини охолоджену та вирізку яловичу охолоджену.
Однак, відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується Замовником.
З огляду на вищевикладене, в порушення пункту 40 Особливостей Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ФОП Склянчук Сергій Олександрович у тендерній пропозиції, з підстав не передбачених вказаним пунктом Особливостей.
Слід зазначити, що повідомлення Замовника з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, чим не дотримано вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення.
В ході моніторингу Замовником розірвано Договір від 10.03.2023 №17 згідно додаткової угоди №1 від 24.03.2023.
Період усунення порушень:
27.03.2023 10:27 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.03.2023 10:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо усунення порушення .
Розглянувши висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області адміністрація Спеціальної школи в м.Костопіль Рівненської обласної ради повідомляє про те, що Замовник та Постачальник розірвали укладений Договір № 17 від 10.03.2023 року за згодою Сторін. Договір було розірвано з метою усунення порушення ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» , п. 40 , п.п.2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 яке виникло в процесі визначення переможця закупівлі та в подальшому підписанні Договору з Постачальником. Зобов’язуємось в подальшому запобігати виникненню порушень при проведенні закупівель.
Дата публікації звіту:
29.03.2023 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
248645484e7f4226ac3cff121f5134a6
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.03.2023 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М'ясо» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-22-012837-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог Додатку №4 до Тендерної документації, учаснику необхідно подати в складі пропозиції наступні документи: копії (скан-копії оригіналів) документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством, а саме: декларація виробника, посвідчення про якість, сертифікати відповідності (для продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації); копії протоколів випробувань харчової продукції, видані відповідною акредитованою лабораторією, експертних висновків та протоколів (експертних висновків) досліджень на ГМО, досліджень на вміст немолочних жирів (число Рейхерта-Мейсля) виданих не раніше серпня 2022 року.
Однак, учасником ФОП Склянчук Сергій Олександрович в складі тендерної пропозиції не надано сертифікати відповідності, протоколи випробувань харчової продукції видані відповідною акредитованою лабораторією, а також експертні висновки на вирізку свинини охолоджену та вирізку яловичу охолоджену.
Поряд з цим, Замовником до учасника торгів ФОП Склянчук Сергій Олександрович встановлена Вимога про усунення невідповідностей в пропозиції, зокрема, щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. А саме, Учасника зобов’язано надати в складі пропозиції такі документи, як Експертний висновок на вирізку свинини охолоджену та вирізку яловичу охолоджену.
Однак, відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (та/або документах) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, в електронній системі закупівель не розміщується Замовником.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення чому надано можливість учаснику ФОП Склянчук Сергій Олександрович виправити невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відхилено вказану пропозицію.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1cbfee4da8ba4d29ac5130d090836107
Назва:
Лист-пояснення на порушене запитання у запиті управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області у процедурі відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо
Дата опублікування:
15.03.2023 16:49
Опис:
Спеціальна школа в м.Костопіль Рівненської обласної ради (далі — Замовник) в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) надає пояснення на порушене запитання у запиті управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області у процедурі відкритих торгів за предметом «ДК 021:2015:15110000-2 М’ясо
(Вирізка свинини охолоджена, філе куряче охолоджене, вирізка яловича охолоджена)»