-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичні матеріали одноразового застосування за ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (27 найменувань)
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому, без поділу на окремі частини (лоти). Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Для забезпечення технічної можливості оголосити тендер визначити мінімальний крок пониження ціни в розмірі 0.5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі в розмірі 15000.00 грн
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
f2c17cdb9bf1497fa463d4e3d0b4a7f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-16-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2023 00:00
Період моніторингу:
16.05.2023 14:28 - 07.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.05.2023 № 21-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 травня 2023 року № 21-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-02-22-003073-a від 22.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна станція переливання крові» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-21-002485-а); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.02.2023 № 22/02/2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.03.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Реал Діагностик» (далі – ТОВ «Реал Діагностик»); протокол уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем ТОВ «Реал Діагностик» від 09.03.2023 № 09/03/2023; повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2023; договір про закупівлю від 20.03.2023 № 31 (далі – Договір № 31); додаткову угоду до Договору № 31 від 20.03.2023 № 1; додаткову угоду до Договору № 31 від 17.04.2023 № 2; повідомлення про внесення змін до істотних умов договору від 20.03.2023 та 17.04.2023; пояснення Замовника з документами, надані 01.06.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
02.06.2023 10:34 - 08.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.06.2023 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
ec230f6bb11947439e1924c97d800777
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.05.2023 14:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Медичні матеріали одноразового застосування за ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (27 найменувань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-22-003073-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не відхилено пропозицію переможця ТОВ «Реал Діагностик», якщо він у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 12 пункту 44 Особливостей № 1178?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c7e6755567fb47b9b34d60f53faae873
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
01.06.2023 13:13
Опис:
На запит Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 29.05.2023 «Про надання пояснень» про закупівлю за предметом «Медичні матеріали одноразового застосування за ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (27 найменувань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-22-003073-a) (далі – Закупівля), уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Миколаївська обласна станція переливання крові» Миколаївської обласної ради (далі – Замовник) надає наступні пояснення.
1. Розмір витрат та очікувана вартість предмета закупівлі визначені Замовником відповідно до пункту 3 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким визначено наступне:
“На цьому етапі (аналізу ринку) доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень”.
Для визначення обґрунтованої очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником була опрацьована інформація з відкритих джерел, а також пропозицій від трьох учасників ринку:
1) ТОВ НВП «ХІМЕК», ціна пропозиції – 2967653,44 грн.;
2) ФОП БОКАЛ ОЛЬГА ІВАНІВНА, ціна пропозиції – 3048626,60 грн.;
3) ТОВ «ВІРО ТЕСТ», ціна пропозиції – 2983729,37 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані згідно пункту 2 розділу ІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким визначено наступне:
“До формування опису предмета закупівлі рекомендується залучати відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, а у разі відсутності таких фахівців - залучати експертів на договірних засадах ”.
До формування опису предмета закупівлі «Медичні матеріали одноразового застосування за ДК 021:2015 – 33140000-3 - Медичні матеріали (27 найменувань)» була залучена головна медична сестра Замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі службової записки головної медичної сестри Замовника. Під час визначення технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі було враховано потребу закладу в медичних матеріалах, в залежності від потреби структурних підрозділів Замовника.
2. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 18.09.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 18.09.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, та на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що Замовник не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів, то відповідно обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
3. Закупівля оголошена відповідно до постанови КМУ від 12.10.2023 року № 1178 (далі – Постанова). У день оголошення Закупівлі 22 лютого 2023 року діяла редакція Постанови КМУ від 30.12.2022 року № 1495 (чинна з 03.01.2023 року), в якій підпункт 12 пункту 44 відсутній.
Переможець Закупівлі ТОВ «РЕАЛ ДІАГНОСТИК» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав повний пакет документів, встановлений пунктом «3.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)» Додатку 1 до тендерної документації.