-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини до турбогенератора типу ТВВ-1000-2МУЗ – кільця ущільнювальні та блоки фільтри вентильних коліс збудника типу БВД-4000-3000УЗ для ВП ХАЕС
Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.
Завершена
4 985 620.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 928.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 928.10 UAH
Номер:
0455361049be42fabbb9fa4e5c5f1b1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
29.05.2023 13:55 - 20.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.05.2023 Одеса № 138
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.05.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.05.2023 № 138
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-02-22-003076-a 22.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 07 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (в редакції, яка діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо ТД та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2023 б/н, ТД із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.03.2023 б/н, ТД із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.03.2023 б/н, переліки змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.03.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.03.2023, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛТРАНС УКРАЇНА», витяги з протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.03.2023 № 04/30 та від 30.03.2023 № 04/34, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.03.2023, укладений договір про закупівлю від 10.04.2023 № 53-129-01-23-02731.
Період усунення порушень:
07.06.2023 16:36 - 13.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2023 16:36