• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби соціально-побутової адаптації осіб з обмеженнями життєдіяльності (Фізіотерапевтичний тренажер для активного та пасивного застосування, для верхніх та нижніх кінцівок ZEPU-K2000A, або еквівалент, код НК 024:2019: 10383 - Велоергометр; Велотренажер inSPORTline Greod, або еквівалент, код НК 024:2019:10385 - Велотренажер; Дошка кухонна, код НК 024:2019: 31180 - Пристосування допоміжне для нарізання продуктів; Тримач столових приборів, код НК 024:2019: 30108 - Допоміжний пристрій для фіксування інструментів; Столове приладдя, код НК 024:2019: 31197- Прилади столові адаптувальні; Пристосування для захвату та утримання предметів, код НК 024:2019 : 30096 - Допоміжні ручні щипці для захоплювання), код ДК 021:2015: 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (номенклатура -33196200-2 Пристрої для людей з обмеженими можливостями)

Закупівля здійснюється відповідно до норм Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, в редакції, чинній на час дії правового режиму воєнного стану), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено. На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082. Назва предмета закупівлі: Засоби соціально-побутової адаптації осіб з обмеженнями життєдіяльності (Фізіотерапевтичний тренажер для активного та пасивного застосування, для верхніх та нижніх кінцівок ZEPU-K2000A, або еквівалент, код НК 024:2019: 10383 - Велоергометр; Велотренажер inSPORTline Greod, або еквівалент, код НК 024:2019:10385 - Велотренажер; Дошка кухонна, код НК 024:2019: 31180 - Пристосування допоміжне для нарізання продуктів; Тримач столових приборів, код НК 024:2019: 30108 - Допоміжний пристрій для фіксування інструментів; Столове приладдя, код НК 024:2019: 31197- Прилади столові адаптувальні; Пристосування для захвату та утримання предметів, код НК 024:2019 : 30096 - Допоміжні ручні щипці для захоплювання), код ДК 021:2015: 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (номенклатура -33196200-2 Пристрої для людей з обмеженими можливостями)

Завершена

398 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 990.00 UAH
Номер: 984dd67e534a48bc9b4640f2dc128e94
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.03.2023 10:46 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 32-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.03.2023 № 32-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2023-02-22-001397-a, 22.02.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Закону та Постанови № 1178 під часу розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання вимог Закону та Постанови № 1178 під часу розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Гадяцька міська центральна лікарня» Гадяцької міської ради (далі − замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.02.2023 № 45; тендерну пропозицію учасника-переможця підприємство об'єднання громадян «ІНВАТЕХ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 06.03.2023 № 58; повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2023; договір від 14.03.2023 № 162 на суму 397 452,00 грн. (без ПДВ). Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення чинного законодавства. Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що між замовником та підприємством об'єднання громадян «ІНВАТЕХ» укладено договір від 14.03.2023 № 162 на суму 397 452,00 грн. (без ПДВ). При цьому, замовник в порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив додаток № 1 (Специфікація) до договору. Так, згідно пункту 1.2 договору: «найменування (номенклатура, асортимент), кількість та ціна товару визначені у Додатку 1 до Договору (Специфікація), що є його невід’ємною частиною». Отже, оприлюднення договору про закупівлю без додатку № 1 (специфікація) до договору, тобто не в повному обсязі, не виконує вищевказані норми законодавства. Моніторингом питання дотримання вимог Закону та Постанови № 1178 під часу розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення чинного законодавства. Замовник в порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника-переможця підприємство об'єднання громадян «ІНВАТЕХ». Так, в тендерній документації (Додаток 3 тендерної документації) замовник зазначив: «Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: - відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 частини 1 статті 17 Закону), а саме: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. або довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (пункт 3 частини 1 статті 17 Закону), а саме: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. або довідку в довільній про те, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 частини 1 статті 17 Закону), а саме: Переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; - учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (пункт 8 частини 1 статті 17 Закону), а саме: На момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про те, що переможець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; - службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частини 1 статті 17 Закону), а саме: Переможець процедури закупівлі надає повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. - Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків (частина 2 статті 17 Закону), а саме: Переможець надає довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або Переможець процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Отже, відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Постанови №1178 (особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей, що не забезпечено замовником. Натомість замовник уклав з підприємством об'єднання громадян «ІНВАТЕХ» договір від 14.03.2023 № 162 на суму 397 452,00 грн. (без ПДВ).
Період усунення порушень: 21.03.2023 14:16 - 05.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 21.03.2023 14:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Висновку про результати моніторингу закупівлі, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, Сторони дійшли згоди щодо розірвання Договору від 14.03.2023 року №162 шляхом укладення додаткової угоди №1 від 22.03.2023 року.
Дата публікації звіту: 23.03.2023 09:44

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 24.03.2023 10:52