-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт ділянки дороги по вул. Лесі Українки, в м. Чорткові, Чортківського району Тернопільської області
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
72e90355e8dd43bb94a354542ab55542
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 14:36 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2023 № 162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.05.2023 № 162.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-21-013259-a, 21.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» Чортківської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-21-005685-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Приватного підприємства «УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» (далі – ПП «УБК»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2023 №28; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ПП «УБК» як переможцем тендеру документи; договір про надання послуг від 09.03.2023 №41; додаткову угоду від 16.03.2023 №1 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковане при внесенні вказаною додатковою угодою змін до договору; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
В оголошенні про проведення відкритих торгів за ID:UA-2023-02-21-013259-a зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.03.2023 о 16:30.
Проте, у пункті 4 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 01.03.2022 о 10:00 за київським часом.
Таким чином, Замовником у тендерній документації внесено недостовірні дані, що є порушенням вимог пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
Перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведений у пунктах 41, 42 та 44 Особливостей №1178.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника наведено підстави для відхилення тендерних пропозицій.
Також у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено, що Замовником у випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Крім того, у пункті 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено, що випадку ненадання переможцем інформації про право підписання договору про закупівлю переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
Таким чином, при складанні тендерної документації Замовником не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
09.06.2023 11:29 - 24.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.06.2023 11:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені зауваження (порушення) будуть враховані при написанні тендерної документації відкритих торгів.
Дата публікації звіту:
13.06.2023 10:10
Запити/Пояснення
Номер:
1e0047ab5cea497eae58e875ab12fe8b
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Благоустрій» Чортківської міської ради
Дата опублікування:
24.05.2023 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-02-21-013259-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Благоустрій» Чортківської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
bc928e1fd5514f178853885e868300bc
Назва:
Відповідь КП "Благоустрій" на електронний запит по моніторингу UA-M-2023-05-23-000043 по закупівлі UA-2023-02-21-013259-a
Дата опублікування:
26.05.2023 14:46
Опис:
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
Згідно Постанови КМУ 710 від 11.10.2016 року (із змінами): п. 41Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Благоустрій» Чортківської міської ради не являється розпорядником бюджетних коштів, а лише одержувачем у відповідності п. 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України(одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету), а також у відповідності із ст. 24 Господарського кодексу - суб'єктом господарювання комунального сектора економіки (є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів). Отже наше підприємство підпорядковане та належить органу місцевого самоврядування – Чортківській міській раді та зобов’язаний виконувати рішення виконавчого комітету.
Рішенням № 111 Виконавчого комітету Чортківської міської ради було затверджена перелік робіт, який включав ремонт дороги вул. Лесі Українки, м.Чортків.
Згідно наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003року №154 (зі змінами) Порядок проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт відповідного об’єкту благоустрою власними силами, або може залучити для цього інші підприємства, установи, організації, згідно чинного законодавства. Перед виконанням робіт з поточного ремонту утворюється комісія , результатом якої є складання дефектного акту з необхідним переліком робіт. На підставі дефектного акту розробляється кошторисна документація для проведення поточного ремонту робіт, яка затверджується балансоутримувачем об’єкта або його власником.
На підставі даної документації було здійснено розрахунок очікуваної вартості поточного ремонту об’єкту благоустрою, а саме дороги по вул. Л.Українки.
Згідно ДСТУ Б Д.1.1- 1:2013 п.5.8.16 загальна вартість робіт із використанням устаткувань та матеріалів склала – 2497171,23+14655,87+7452,46+20% ПДВ = 3 023 135,47 грн з ПДВ. Замовником оголошена сума в розмірі 3 000 000грн, як очікувана вартість закупівлі на об’єкт: «Поточний ремонт ділянки дороги по вул. Лесі Українки, в м. Чорткові, Чортківського району Тернопільської області».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено замовником на підставі дефектного акту складеного в програмі АВК 5 на послугу із «Поточного ремонту ділянки дороги по вул. Лесі Українки, в м. Чорткові, Чортківського району Тернопільської області».
Додаток : - сканкопія рішення № 111 Виконавчого комітету Чортківської міської ради;
- сканкопія дефектного акту ;
- сканкопія «Зведений кошторис розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- сканкопії локальних кошторису на будівельні роботи на 2 стор.
В.о.начальника КП «Благоустрій» ЧМР М.Б.Табачак
Номер:
9ad0e55acb6d4c17a0b3156a79ac4563
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному підприємству «Благоустрій» Чортківської міської ради
Дата опублікування:
29.05.2023 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.06.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-02-21-013259-a, яка проводилась Комунальним підприємством «Благоустрій» Чортківської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
В електронних полях в електронній системі закупівель за ІD:UA-2023-02-21-013259-a Замовника у графі «Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками» зазначено електронну адресу – olenagolov15@gmail.com.
Проте, у тендерній документації Замовника (підпункт 2.3 пункт 2 розділ 1) зазначено електронну адресу – blahoustriy_chortkiv@ukr.net.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, про те, яка електронна адреса була призначена для здійснення зв’язку учасників процедури закупівлі з уповноваженою особою Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
25717b8987e54d04a58447e30e9a45e9
Назва:
Відповідь на електронний запит по моніторингу UA-M-2023-05-23-000043 по закупівлі UA-2023-02-21-013259-a
Дата опублікування:
31.05.2023 09:09
Опис:
31.05.2023 р. № 125
ЗАХІДНОМУ ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ
Керуючись чинним законодавством про публічні закупівлі, в 2020 році згідно наказу № 09-од від 03.03.2020р. по підприємству було затверджено уповноважену особу – керівника підприємства Посіда Ігор Васильович та проведена реєстрація в системі Prozorro з електронною адресою: blahoustriy_chortkiv@ukr.net, яка є основна по підприємству. У липні 2020 року в наказі 31-од будо покладено фукції уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» ЧМР на юриста Голованову Олену Петрівну. При реєстрації майданчиком в системі Prozorro виставлена вимога надати іншу електронну адресу, так як за вищевказаною адресою було вже зареєстровано уповноважена особа. За згодою Замовника – КП «Благоустрій» ЧМР та уповноваженої особи при реєстрації було вказана особиста адреса уповноваженої особи Голованової Олени Петрівни. Зв'язок між учасником та уповноваженою особою Замовника здійснюється за допомогою двох електронних адрес: blahoustriy_chortkiv@ukr.net, olenagolov15@gmail.com.
В.о.начальника КП «Благоустрій» ЧМР М.Б.Табачак