-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа гречана, рис, пшоно, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа вівсяна (пластівці вівсяні), крупа кукурудзяна, крупа саго, крупа перлова
Завершена
704 770.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 523.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 523.85 UAH
Номер:
0dfce5c64848401a871c0c3df8c78add
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-08-000144
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2023 00:00
Період моніторингу:
09.05.2023 18:40 - 31.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023
№ 31-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.05.2023 №31-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
17. UA-2023-02-21-009232-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП Клинчук Юрій Сергійович установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2023, тендерна пропозиція переможця фізичної особи-підприємця Клинчука Юрія Сергійовича (далі – ФОП Клинчук Юрій Сергійович), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 02.03.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2023, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2023, договір про закупівлю від 10.03.2023 № 61, додаткова угода від 12.05.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 12.05.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 12.05.2023, звіт про виконання договору про закупівлю від 12.05.2023.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в Додатку № 3 до тендерної документації Замовником зазначено, що «Проект Договору про закупівлю (включно із додатком) не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору, змін законодавства щодо постачання предмету закупівлі».
Водночас, за нормою абзацу 4 пункту 46 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Згідно з пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення і коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника - переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю), чим не дотримано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця ФОП Клинчук Юрій Сергійович встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником не надано ряд документів, а саме:
- витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- довідку в довільній формі про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійного листа, складеного учасником в довільній формі про те, що він не є фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», чим не дотримано вимоги підпункту 1.4.11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійного листа щодо розірвання договору в односторонньому порядку в разі порушення термінів поставки, чим не дотримано вимоги пункту 2.1 розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації;
- копію наказу (або Витягу з наказу, повідомлення) «Про державну реєстрацію потужності» відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 року № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам», чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.1 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації;
- копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, щодо відповідності предмета закупівлі вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT), який виданий державним органом з оцінки відповідності виробнику товару, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.5 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації;
- листа про намір учасника співпраці у 2023 році з виробником, якщо учасник не є виробником, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.7 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації.
Також, в порушення вимог підпункту 1.4.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, надано проєкт Договору не у відповідності до проєкту, представленому в Додатку № 3 до тендерної документації.
Відповідно пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Частиною 16 статті 29 Закону визначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
При цьому, згідно із пунктом 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 02.03.2023, що були встановлені уповноваженою особою, а саме, в документах, подання яких вимагалося підпунктами 1.4.3, 1.4.7, 1.4.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Встановлені невідповідності були усунені ФОП Клинчук Юрій Сергійович 02.03.2023.
Поряд з цим, ФОП Клинчук Юрій Сергійович 02.03.2023 дозавантажено документи, що вимагалися підпунктом 1.4.11 пункту 1 розділу ІІІ та підпунктами 3.1.1, 3.1.5, 3.1.7 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації.
Однак, дані документи не можуть бути прийняті до уваги, оскільки надані після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (01.03.2023), а також в даному випадку не можливо застосувати норми пункту 40 Особливостей, так як дані невідповідності не виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Клинчук Юрій Сергійович, як таку, що не відповідала умовам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід відмітити, що Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, від 10.05.2023 щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень, додатковою угодою від 12.05.2023 № 1 розірвано договір про закупівлю від 10.03.2023 № 61.
Період усунення порушень:
22.05.2023 14:35 - 06.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2023 14:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи для уповноваженої особи замовника. Тендерна документація в подальшому буде сформована замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі). Зауваження щодо розгляду тендерної пропозиції взяті до уваги для недопущення порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
22.05.2023 16:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником порушення усунуто шляхом проведення роз’яснювальної роботи для уповноваженої особи замовника.
Дата публікації:
23.05.2023 13:54
Запити/Пояснення
Номер:
0f273fe8ba9842a4a298101347b5aed8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.05.2023 19:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-009232-a) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація КУ «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в тендерній документації (Додатку №3) встановлено умови щодо можливості уточнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів, що суперечить вимогам пункту 18 та абзацу 4 пункту 46 Особливостей в частині відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника - переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю).
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником порушено норми абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей?
Також, просимо надати скан-копію протоколу від 21.02.2023 щодо затвердження тендерної документації.
3. Відповідно пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Частиною 16 статті 29 Закону визначено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
При цьому, згідно із пунктом 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Клинчук Юрій Сергійович не надано ряд документів, а саме:
- витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- надано проєкт Договору не у відповідності до проєкту, представленому в Додатку № 3 до тендерної документації, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- довідку в довільній формі про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійного листа, складеного учасником в довільній формі про те, що він не є фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4.11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
- гарантійного листа щодо розірвання договору в односторонньому порядку в разі порушення термінів поставки, чим не дотримано вимоги пункту 2.1 розділу ІІ Додатку № 2 до тендерної документації;
- копію наказу (або Витягу з наказу, повідомлення) «Про державну реєстрацію потужності» відповідно до ст. 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №39 від 10.02.2016 року, «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам», чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.1 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації;
- копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, щодо відповідності предмета закупівлі вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019, IDT), який виданий державним органом з оцінки відповідності виробнику товару, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.5 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації;
- листа про намір учасника співпраці у 2023 році з виробником, якщо учасник не є виробником, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1.7 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації.
Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 02.03.2023, що були встановлені уповноваженою особою, а саме, в документах, подання яких вимагалося підпунктами 1.4.3, 1.4.7, 1.4.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Встановлені невідповідності були усунені ФОП Клинчук Юрій Сергійович 02.03.2023.
Поряд з цим, ФОП Клинчук Юрій Сергійович 02.03.2023 дозавантажено документи, що вимагалися підпунктом 1.4.11 пункту 1 розділу ІІІ та підпунктами 3.1.1, 3.1.5, 3.1.7 пункту 3.1 розділу ІІІ Додатку № 2 до тендерної документації, однак дані документи не можуть бути прийняті до уваги, оскільки надані після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (01.03.2023), а також в даному випадку не можливо застосувати норми пункту 40 Особливостей, так як дані невідповідності не виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Клинчук Юрій Сергійович?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a2d96aa1aee04d21ac85888fd3106556
Назва:
Інформація про усунення порушень
Дата опублікування:
12.05.2023 14:38
Опис:
Уповноваженою особою КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості зроблено методом порівняння ринкових цін відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі аналізу загальнодоступної інформації про ціну, отриману з відкритих інформаційних джерел мережі Інтернет (на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro", в електронному каталозі тощо) та статистичної інформації про середні споживчі ціни на аналогічні товари на споживчому ринку із спеціалізованих видань, а також шляхом ринкових консультацій на дату проведення закупівлі.
Обґрунтування обсягів закупівлі: Обсяги закупівлі розраховано відповідно до Постанови КМУ №324 від 13 березня 2002р. «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики (зі змінами)» на підставі аналізу фактичного споживання продуктів харчування у минулих періодах та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики товару за предметом закупівлі визначені з урахуванням планових потреб замовника на 2023р. та у відповідності з вимогами, передбаченими ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та іншими чинними нормативними актами, санітарними заходами, технічними регламентами та державними стандартами (ГОСТ/ДСТУ або ТУ/ТУ У виробника, які розроблені на основі діючого ГОСТ/ ДСТУ).
2. В тендерній документації (Додатку №3) встановлюючи умови щодо можливості уточнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів Замовник мав на увазі зміну умов договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник ні в якому разі не мав на меті порушувати вимог законодавства, а саме: норм абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Також, повідомляємо про те, що Замовник визначив переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Клинчук Юрій Сергійович 3 березня 2023 року, договір за результатом процедури закупівлі був укладений 10 березня у відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції учасника - переможця та умовам тендерної документації (проєкту договору про закупівлю), ніяких змін до договору при укладанні не вносилося.
3. У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, КУ «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів № 61 від 10.03.2023р., додатковою угодою №1 від 12.05.2023 року, яку було опубліковано в електронні системі закупівель.