-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV)Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)»
Завершена
5 395 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 9 845.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 9 845.00 UAH
Номер:
f0f4f2b7869847acadfffd132d2e6746
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-09-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.06.2023 00:00
Період моніторингу:
09.06.2023 13:20 - 01.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.06.2023 № 156
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
30 UA-2023-02-21-004364-a 21.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в редакції від 03.01.2023, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2023 № 49Т (зі змінами), тендерні пропозиції
за Лотом 1 - ПП «Савкрай»; Лотом 2 – ПП «Савкрай»; протокол розкриття тендерних пропозицій за Лотами 1,2 від 03.03.2023; повідомлення про намір укласти договір по Лотах 1,2 від 03.03.2023; договір по Лоту 1 від 09.03.2023 №45; договір по Лоту 2 від 09.03.2023 №46; відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 14.06.2023.
Період усунення порушень:
03.07.2023 16:47 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.07.2023 16:47
Запити/Пояснення
Номер:
eac650e0ff0f457c8323afcdd636b1f9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2023 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності», за кодом ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-21-004364-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
07aab9783bde46409da1dab5ce17a418
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
14.06.2023 11:24
Опис:
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «ДК 021:2015: (CPV)Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності)»
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності) для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова.
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Сирні продукти (15540000-5) (Сир кисломолочний не нижче 9% жирності та сир твердий не нижче 45% жирності) для закладів дошкільної освіти Личаківського району м. Львова.
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-21-004364-a
3. Очікувана вартість предмета закупівлі 5 395 500, 00 грн. з ПДВ ( в тому числі Лот 1 - 3 426 500, 00 грн., Лот 2 – 1 969 000, 00 грн.)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.
5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання сирних продуктів у закладах дошкільної освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. №305. При визначенні цін на сирні продукти замовником також бралася до уваги інформаційна довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/37 від 19.01.2023 р.. (далі – Довідка) та інформація, розміщена в мережі Інтернет. Згідно з Довідкою для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар, було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області. При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл..) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2023 р. Крім того, при розрахунку очікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставка товарів, а поставка невеликими партіями, згідно з замовленнями вказаних закладів.
6. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Замовника у вкладці «Інформаційна відкритість», далі у вкладці «Публічні закупівлі», за посиланням https://sl-osvita.lviv.ua/ .