• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів

Завершена

3 381 133.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 905.67 UAH
Номер: 6d844a263d054917862758eb29d89697
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.07.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 03.07.2023 16:32 - 25.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ 29.06.2023 № 19-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 29.06.2023 № 19 -з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області UA-2023-02-21-002540-a 21.02.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Моніторингом з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів». За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо з метою недопущення у подальшому зазначених порушень законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення 21.07.2023 року Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 20.02.202 № 72 з урахуванням змін від 22.02.2023, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНДЗ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ДНДЗ ТРЕЙД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 06.03.2023 № 92, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 14.03.2023 № 261 на суму 2941261,00 грн без ПДВ, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.07.2023. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Пунктом 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» встановлено що «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». На запит посадової особи з питань «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість з наданням посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі», розміщений в електронній системі закупівель від 10.07.2023. Замовником не підтверджено оприлюднення на офіційному веб-сайті ГУНП в Дніпропетровській області обгрунтування очікуваної вартості (за наданим 11.07.2023 Замовником посиланням https://dp.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-ekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/posluhy-z-potochnoho-emontu-i-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-avtomobiliv-id-ua-2023-02-21-002540-a, де розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі «Мастильні засоби» (файл Розрахунок_08052023.xlsx), чим не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Період усунення порушень: 25.07.2023 18:18 - 09.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.07.2023 18:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту: 27.07.2023 15:05

Запити/Пояснення