-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Завершена
3 381 133.66
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 905.67 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 905.67 UAH
Номер:
6d844a263d054917862758eb29d89697
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:32 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
29.06.2023 № 19-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 29.06.2023
№ 19 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області UA-2023-02-21-002540-a 21.02.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Моніторингом з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо з метою недопущення у подальшому зазначених порушень законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення 21.07.2023 року
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з публічних закупівель від 20.02.202 № 72 з урахуванням змін від 22.02.2023, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНДЗ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ДНДЗ ТРЕЙД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель щодо визначення переможця процедури закупівлі від 06.03.2023 № 92, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 14.03.2023 № 261 на суму 2941261,00 грн без ПДВ, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.07.2023.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Пунктом 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» встановлено що «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
На запит посадової особи з питань «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість з наданням посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі», розміщений в електронній системі закупівель від 10.07.2023. Замовником не підтверджено оприлюднення на офіційному веб-сайті ГУНП в Дніпропетровській області обгрунтування очікуваної вартості (за наданим 11.07.2023 Замовником посиланням https://dp.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-ekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/posluhy-z-potochnoho-emontu-i-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-avtomobiliv-id-ua-2023-02-21-002540-a, де розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі «Мастильні засоби» (файл Розрахунок_08052023.xlsx), чим не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Період усунення порушень:
25.07.2023 18:18 - 09.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2023 18:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
Дата публікації звіту:
27.07.2023 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
e1cb793ed07e49a580baff3103b1759c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.07.2023 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-002540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ef65e5974a704db38ff412485541a2a8
Назва:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 10 липня 2023 року надання пояснення
Дата опублікування:
11.07.2023 17:55
Опис:
На Ваш запит щодо проведення процедури закупівлі за предметом: «Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів» код за ДК 021:2015:50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015: 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-21-002540-a, повідомляю наступне.
Кошти на вищевказані послуги виділені на підставі кошторису на 2023 рік яким передбачено 6 109 300,00 грн. на ремонт автомобілів та 5 702 900,00 грн. на технічне обслуговування транспортних засобів.
Розрахунок очікуваної вартості послуг проведено методом порівняння ринкових цін відповідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Отримано три цінових пропозиції, від надавачів вищевказаних послуг, а саме:
- ТОВ "ДНДЗ ТРЕЙД" – 3 423 781,00 грн.;
- ФОП Смаль Ю. П. – 3 391 750,00 грн.;
- ФОП Колісник А. С. – 3 327 870,00 грн.;
та розраховано середньоарифметичне значення – 3 381 133,66, яке складає очікувану вартість.
Інформація щодо проведення вищевказаної закупівлі з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті ГУНП в Дніпропетровській області за посиланням https://dp.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-kharakterystyk-ta-ochikuvanoi-vartosti-zakupivel/posluhy-z-potochnoho-remontu-i-tekhnichnoho-obsluhovuvannia-avtomobiliv-id-ua-2023-02-21-002540-a.