• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали, коди НК:024:2019: 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 58232 Рулон ватний нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 58986 - Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний, 34654 - Хірургічна перев'язка, 58302 - Пов'язка плівкова напівпроникна з синтетичного полімеру, адгезивна, стерильна.

Завершена

1 254 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 273.00 UAH
Номер: 9d03111757004b8ba173a4d90684bdb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-05-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.05.2023 16:33 - 27.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.05.2023 № 123 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2023-02-21-000861-a 21.02.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gorbachov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» установлено порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ФОП Сандульська О.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2023 б/н, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Сандульська Олеся Вікторівна (далі – ФОП Сандульська О.В.) та товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»), вимога про усунення невідповідностей до учасника ФОП Сандульська О.В. до 02.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.03.2023 та від 11.03.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2023, договір поставки від 20.03.2023 № 20/3, пояснення та документи Замовника, надані 12.05.2023 та 23.05.2023 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до додатку 2 тендерної документації інформація про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам тендерної документації має бути підтверджена наступними документами, зокрема, копіями декларацій про відповідність або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. Відповідно до вимог пункту 9 загальної частини Технічного регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 (далі – Технічний регламент), введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів, дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Пунктом 18 загальної частини Технічного регламенту передбачено, що для нанесення знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби, що відносяться до класу I (крім медичних виробів, виготовлених на замовлення або призначених для клінічних досліджень), виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг. Однак, у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» відсутні декларації про відповідність або інші документи, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 19.05.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації на підставі яких документів учасник ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у своїй тендерній пропозиції підтвердив що запропонованим ним товар введений в обіг та/або експлуатацію (застосування) за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту. У своїх поясненнях від 23.05.2023 Замовник зазначив: «В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Медичний центр М.Т.К» надав сертифікати та паспорта якості на запропоновану продукцію з актуальними серіями та термінами придатності, що є вагомим підтвердженням введення в обіг товару. Крім цього, надано гарантійні листи виробників запропонованого товару, а також Гарантійний лист Учасника, яким він гарантує, що товар належним чином зареєстрований в Україні у передбаченому законодавством порядку та дозволений для введення в обіг та експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства». З огляду на викладене учасник закупівлі ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у складі своє тендерної пропозиції не надав копії декларацій про відповідність, а зазначені Замовником у своєму у поясненні сертифікати, паспорти якості та гарантійний лист не містять ані інформації про відповідність запропонованих медичних виробів вимогам Технічному регламенту, ані нанесеного знаку відповідності технічним регламентам на медичні вироби. Таким чином учасник ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» у складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив відповідність запропонованих ним товарів медико-технічним та якісним вимогам у відповідності до вимог додатку 2 тендерної документації. Однак, Замовник на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 30.05.2023 13:22 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2023 13:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Доброго дня! Ваша вимога про усунення порушень виконана, договір №20/3 від 20.03.2023р. розірвано.
Дата публікації звіту: 02.06.2023 15:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 08.06.2023 09:05

Запити/Пояснення