-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича (заморожена), Лопаткова частина свиняча (заморожена), М'ясо яловичини вищого ґатунку(заморожене), Четвертина тушки задня курчат-бройлерів (заморожена), Філе курчат-бройлерів охолоджене)
Завершена
288 744.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 443.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 443.72 UAH
Номер:
433bcb6af235478c9efeeebbc5eb9450
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 21:17 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 №86
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2023 №86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
13 UA-2023-02-20-013837-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено не дотримання норм частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції ФОП Федоров Дмитро Олексійович; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут», оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи від 27.02.2023 року № УО 022-6/23, тендерну пропозицію ФОП Федоров Дмитро Олексійович (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 10.03.2023 року про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2023 року, договір від 20.03.2023 року № Т08/23-С. пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 03.04.2023.
За результатами аналізу питань відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Додаток № 2 «Технічне завдання необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича (заморожена), Лопаткова частина свиняча (заморожена), М'ясо яловичини вищого ґатунку(заморожене), Четвертина тушки задня курчат-бройлерів (заморожена), Філе курчат-бройлерів охолоджене). Зазначено вимоги ГСТУ без зазначення виразу «або еквівалент».
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, частиною 4 статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки,патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-02-20-013837-a не містить посилання «або еквівалент». Завантажена в електронну систему закупівель тендерна документація в додатку Додаток № 2 «Технічне завдання необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича (заморожена), Лопаткова частина свиняча (заморожена), М'ясо яловичини вищого ґатунку(заморожене), Четвертина тушки задня курчат-бройлерів (заморожена), Філе курчат-бройлерів охолоджене) також не містить вираз «або еквівалент».
Отже при складанні тендерної документації Замовником не дотримано вимоги частини 4 статті 23 Закону.
Період усунення порушень:
21.04.2023 15:45 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 15:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог Висновку Замовником були здійснені наступні заходи:
- для подальшого недопущення встановлених у Висновку порушень в типову тендерну документацію внесені відповідні зміни щодо обов’язкового зазначення виразу "або еквівалент", якщо в тендерній документації є необхідними та існують посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти тощо, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами або національними стандартами, нормами та правилами, а також посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес тощо;
- з метою притягнення до відповідальності уповноваженій особі наказом від 27.04.2023 року № 591-ВК оголошено догану.
Дата публікації звіту:
28.04.2023 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
cfc4f72941ff4c48879cd98d2a5983c9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.03.2023 13:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2023 00:00
Опис:
Ректору
Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
Нечипоруку Миколі Васильовичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут» (ДК 021:2015 - 15110000-2 «М’ясо» (Печінка яловича (заморожена), Лопаткова частина свиняча (заморожена), М'ясо яловичини вищого ґатунку(заморожене), Четвертина тушки задня курчат-бройлерів (заморожена), Філе курчат-бройлерів охолоджене)), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-20-013837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
4d03d9e4efcc41748dbeb7d17b11d1ba
Назва:
На підставі яких документів визначалися: розмір витрат, технічні та якісні характеристики, очікувана вартість предмета закупівлі.
Дата опублікування:
03.04.2023 16:01
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту:
Розмір витрат визначено відповідно до затвердженого кошторису.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року методом порівняння ринкових цін. Інформація для розрахунку очікуваної вартості взята з загальнодоступних відкритих джерел інформації (трьох сайтів торгівельних мереж м. Харкова) та комерційної пропозиції від постачальника продукції, яка надійшла як розсилка на електронну пошту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються на підставі діючих державних нормативних документів ДСТУ і ГСТУ, які дозволяють характеризувати технічні і якісні характеристики, а також надають методи контролю якості запропонованого предмету закупівлі та Технічних карт для виготовлення страв згідно з рецептурною книгою для харчування студентів і учнів.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті за посиланням: https://khai.edu/ua/university/publichna-informaciya/gosudarstvennye-zakupki/tovari/