• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Піщано-гравійна суміш, щебінь гранітний

Завершена

4 085 420.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 427.10 UAH
Номер: 7f3ebb163fba47d9a8a28c9e7e5ad561
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-14-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 14.03.2023 14:13 - 05.04.2023 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.03.2023 № 87 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.03.2023 № 87. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-20-013062-a, 20.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Пилипіва Р.І. та визначення його переможця тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання учасником-переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Пилипіва Р.І. щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Служба муніципального управління» Дрогобицької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-20-004197-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол уповноваженої особи від 03.03.2023 №5; протокол кваліфікація повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Фізичної особи – підприємця Пилипіва Романа Ігоровича (далі – ФОП Пилипів Р.І.); тендерну пропозицію учасника ФОП Пилипів Р.І.; протокол від 07.03.2023 №6; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру документи; договір від 20.03.2023 №200301; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормами пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: товари; назва предмета закупівлі: піщано-гравійна суміш, щебінь гранітний; назва номенклатурної позиції предмета закупівлі: піщано-гравійна суміш (1000 м3); щебінь гранітний фракція 20х40 (1500 м3); щебінь гранітний фракція 5х20 (800 м3); щебінь гранітний фракція 40х70 (500 м3) за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 14212210-5 «Піщано-гравійні суміші», 14212320-9 «Гранітний щебінь». Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. За умовами 3.4.1 пункту 3.4 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагалося надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії на суму 100 000,00 грн, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 за формою, що відповідає наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Також, згідно з умовами підпункту 3.4.1 пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації Замовника, банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Крім того, за умовами підпункту 3.4.1 пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації Замовника банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA»; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. При цьому, у підпункті 3.4.1 пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено вимогу щодо поданя учасником у складі пропозиції підтверджуючих документів щодо вищенаведеного. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Пилипівим Р.І. надано банківську гарантію від 23.02.2023 №IG27/20230023/DKBO, видану Акціонерним товариством «СЕНС БАНК» (далі – АТ «СЕНС БАНК»). Також у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Пилипіва Р.І. міститься лист АТ «СЕНС БАНК» №7778-86.20/2023 від 23.02.2023, у якому зазначено, що вказаний банк не перебуває під санкціями та дотримується рішень Ради національної безпеки і оборони України про санкції, та видане Рейтинговим агентством «Експерт-Рейтинг» свідоцтво про присвоєння АТ «СЕНС БАНК» кредитного рейтингу - uaAAA Водночас, учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючих документів про те, що банківська гарантія видана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку), чим недотримано вимог підпункту 3.4.1 пункту 3.4 розділу 3 тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що проведеним під час моніторингу аналізом наявних у вільному публічному доступі даних інформаційної бази даних про ринок цінних паперів України, яка розміщується на базі сайту (smida.gov.ua) Державного підприємства «Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України» (що здійснює організаційне, технічне та ресурсне забезпечення реалізації повноважень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку України) встановлено, що власниками АТ «СЕНС БАНК» (дані станом на IV квартал 2022 року) зазначені юридична особа-нерезидент ABH Ukraine Limited (Республіка Кіпр) – 42.3994% прямої істотної участі (акціонер) та юридична особа-нерезидент ABH HOLDINGS S.A. (Велике Герцогство Люксембург) – 57.6006% прямої істотної участі (акціонер). Згідно з підпунктом 1 пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у розділі 1 Додатку №1 до тендерної документації. За вимогою підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника, обов'яковою вимогою для учасника є наявність у власності/користуванні вантажних транспортних засобів вантажопідйомністю не менше 15 тонн – в кількості не менше 7 од; навантажувачів сипучих матеріалів – не менше 2 од. При цьому, за вимогою підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації, право користування має бути документально підтверджено діючими документами, учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користуваня обладнанням, матеріально-технічною базою, танспортними засобами, якими буде дійснюватся доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або пітвердити право власності на них). Учасником ФОП Пилипівим Р.І. у складі тендерної пропозиції надано довідку від 21.02.2023 №8 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій вказано про наявність у власності в учасника: спеціалізованих самоскидів – 3 од, сідлових тягачів – 2 од, екскаватора-навантажувача – 1 од та фронтального навантажувача – 1 од, а також на праві оренди: спеціалізованих самоскидів – 4 од та сідлових тягачів - 4 од. На орендовану техніку учасником ФОП Пилипівим Р.І. у складі пропозиції надано договори оренди транспортних засобів, зокрема: договори оренди з фізичною особою Лаганяком Петром Васильовичем від 02.02.2022 №3 (щодо оренди спеціалізованого вантажного спеціалізованого сідлового тягача), від 02.02.2022 №4 (щодо оренди спеціалізованого напівпричепа – спеціалізованого н/пр-самоскида), з фізичною особою Масником Андрієм Миколайовичем – від 04.03.2022 №5 (щодо оренди спеціального вантажного сідлового тягача та спеціального напівпричепа самоскида), з фізичною особою Білим Іваном Стефановичем – від 01.09.2022 №6 (щодо оренди сідлового тягача та напівпричепа н/пр-самоскида) та з фізичною особою Демком Володимирем Івановичем – від 01.12.2022 №7 (щодо оренди спеціального вантажного сідлового тягача та спеціального напівпричепа самоскида). Слід зазначити, що відповідно до норм частини другої статті 799 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України зазначено, що у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. За частиною другою статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Проведеним моніторингом встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Пилипівим Р.І. вищезазаначені договори оренди транспортних засобів, укладені з фізичними особами Лаганяком П.В., Масником А.М., Білим І.С. та Демком В.І., не посвідчені нотаріально. Таким чином, надані учасником ФОП Пилипівим Р.І. договори оренди транспортних засобів є нікчемними в розумінні Цивільного кодексу України та є недійсними. Отже, учасником ФОП Пилипівим Р.І. документально не підтверджено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Також, за вимогою підпункту 1.4 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації Замовника, учасник повинен мати у власності чи користуванні ваговий комплекс або автомобільні ваги. На підтвердження вказаному учасник повинен надати договір оренди чи документи права власності, документальне підтвердження повірки засобу вимірювальної техніки, чинне на дату подання тендерної пропозиції. Отже, Замовником вимагалась наявність саме у власності чи в оренді у учасника вагового комплексу або автомобільних ваг. Водночас, моніторингом встановлено, що учасником ФОП Пилипівим Р.І. у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг зі зважування автотранспорту від 09.02.2023 №1-09/02 з Приватною агрофірмою «ДНІСТЕР», чим недотримано вимог підпункту 1.4 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Таким чином, учасником ФОП Пилипівим Р.І. не підтверджено наявності в учасника наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо предмета закупівлі у спосіб, встановлений Замовником, а саме щодо власності чи користування (оренди) вагового комплексу або автомобільних ваг, на підвердження яких учасник має надати договір оренди чи документи права власності. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Пилипіва Р.І., а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір від 20.03.2023 №200301 на суму 3 482 400,00 гривень.
Період усунення порушень: 04.04.2023 12:35 - 19.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2023 12:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-013062-a від 04 квітня 2023 року (далі – Висновок) повідомляємо наступне: Щодо деталізації кожної номенклатури позиції предмета закупівлі Пунктом 1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами (далі – Постанова 1178), встановлено наступне: Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно до п. 22 ч.1. ст. 1 Закону: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п.3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Керуючись наведеним Замовником торгів КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради було визначено предмет закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі. Зазначений код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Щодо підтвердження учасником інформації про банківську установу, яка видала банківську гарантію Вимогами п. 3.4 Розділу 3 тендерної документації передбачено наступне: «3.4.1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.5.2. пункту 3.5. цього ж розділу, відшкодувати кошти на рахунок КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.4.3. пункту 3.4. цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA733052990000026009041003491, МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк», ЄДРПОУ 43032947. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи.». У складі пропозиції ФОП Пилипіва Романа Ігоровича, учасника пропозицію яку електронна система визначила найбільш економічно вигідною, на підтвердження надано наступну інформацію: - підтвердження кредитний рейтинг "uaAAА" (файл «свідоцтво.pdf»), що є вищим ніж вимагалося замовником; - лист виданий АТ «СЕНС БАНК» від 23.02.2023 р. № 7778-86.20/2023 про не застосування санкцій (файл «лист санкції.pdf»). Звертаємо увагу, що Замовником не вимагалося надання інформацію про те, що банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Також, відповідно до п. 3.7. Розділу 3 тендерної документації Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до даних розміщених на сайті Національного банку України (https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions/23494714), АТ «СЕНС БАНК» є банком іноземних банківських груп та відповідає критеріям вибору банку, що видав банківську гарантію. Щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно п. 1 додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: відомостей про транспортний(і) засоби якими буде здійснюватися поставка. 1.2. Обов'язковою вимогою для учасника є наявність у власності/користуванні: - вантажний транспортний засіб, вантажопідємністтю –не менше 15 тон –в кількості не менше 7 ( семи) одиниць; - навантажувач сипучих матеріалів – не менше 2 (двох) одиниць. Право користування має бути документально підтверджено діючими документами. Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння чи користування обладнання, матеріально-технічною базою, транспортними засобами, якими буде здійснюватися доставка товару (надати діючі договори оренди транспортних засобів, обладнання, матеріально-технічною базою або підтвердити право власності на них). 1.4. Учасник повинен мати у власності чи користуванні ваговий комплекс або автомобільні ваги. На підтвердження надати договір оренди чи документи права власності, документальне підтвердження повірки засобу вимірювальної техніки, чинне на дату подання тендерної пропозиції. Керуючись ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Кваліфікація учасника - це етап тендерної процедури, в рамках якої замовник розглядає тендерну пропозицію учасника, перевіряючи її на предмет відповідності вимогам, зазначених у тендерній документації. Кваліфікаційні критерії - це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази учасник у складі пропозиції надав договір оренди транспортних засобів. Тендерною документацією не передбачено надання нотаріально посвідчених договорів, а отже учасник підтвердив спроможність залучення транспортних засобів. На підтвердження наявності у власності чи користуванні ваговий комплекс або автомобільні ваги, учасник у складі пропозиції надав на підтвердження договір про надання послуг, чим саме підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям та спроможність залучення вагового комплексу або автомобільних ваг. КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради вчинено наступні заходи щодо Висновку: надіслано до ФОП Пилипіва Р.І. письмове звернення та проект додаткової угоди щодо розірвання Договору № 200301 від «20» березня 2023 року, що додаються. Додатково КП "Служба муніципального управління" Дрогобицької міської ради будуть здійснено заходи, направлені на недопущення помилок в подальшому, шляхом проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів щодо проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 10.04.2023 15:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: За взаємною згодою сторін
Дата публікації: 01.05.2023 09:19

Запити/Пояснення