-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6)
Завершена
3 026 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 324.15 UAH
мін. крок: 0.2% або 6 324.15 UAH
Номер:
3a07a4cdf0fb4b47a166c4f75636015c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-09-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.03.2023 00:00
Період моніторингу:
09.03.2023 15:49 - 31.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.03.2023 № 85
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.03.2023 № 85.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-20-012387-a, 20.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2), визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2) або випадку укладання договору, шляхом припинення зобов’язань з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Собенко Н.Б. щодо розірвання договорую
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 березня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-20-005196-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); протокол розкриття тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича (Лот 2; далі – ФОП Собенко Н.Б.); протокольні рішення уповноваженої особи від 06.03.2023 №98Т та від 07.03.2023 та №99Т (за Лотами 1 та 2); повідомлення про намір укласти договір (за Лотом 2); опубліковані ФОП Собенком Н.Б. документи як переможцем тендеру (за Лотом 2); опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Слід зазначити, що в пункті 12 частини 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника здійснено посилання на абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (відхилення тендерної пропозиції у випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, наступних нормативно-правових актів: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»), тоді як закупівлю за ID: UA-2023-02-20-012387-а проведено за Особливостями №1178 в пункті 41 яких міститься виключний перелік випадків коли замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог тендерної документації (частина 5 розділу 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), чинний на момент подачі пропозиції.
Учасником ФОП Собенко Н.Б. у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат на систему екологічного управління від 20.12.2022 №UA.ES.201228.01/1-22 (файл «Сертифікати ISO.pdf») стосовно надання послуг з торгівлі (реалізації) у т.ч. оптової торгівлі, зберігання та складування, транспортування продуктів харчування (картопля, овочі та фрукти, напої) на замовлення організацій та установ, в тому числі дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, лікувальних та лікувально-оздоровчих закладів.
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що вищевказаний сертифікат видано на ім’я фізичної особи підприємця Собенка Назара Борисовича тоді як участь у процеді закупівлі UA-2023-02-20-012387-a взяв фізична особа підприємець Собенко Назар Богданович.
Таким чином, учасником ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2) при поданні тендерної пропозиції не дотримано вимог частини 5 розділу 3 тендерної документації.
За нормами підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Як наслідок, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2), яка не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону внаслідок ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами частини 5 розділу 3 тендерної документації.
Необхідно зазначити, що проведеним аналізом тендерної пропозиції, поданої фізичною особою-підприємцем Дорошем Романом Володимировичем за Лотом 1 встановлено її невідповідність вимогам пункту 4 розділу «Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації в частині не подання вказаним учасником документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі.
Період усунення порушень:
29.03.2023 09:38 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 09:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-012387-a, зокрема відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2)
Дата публікації звіту:
03.04.2023 15:18
Запити/Пояснення
Номер:
9367b439c04f4412975ef529030728e1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.03.2023 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.03.2023 00:00
Опис:
Дата: 10.03.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-20-012387-a, яка проведена Відділом освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
54cec61d49ef4d3cbcd7d9dc2487986d
Назва:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Дата опублікування:
14.03.2023 15:55
Опис:
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6)
Лот 1: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька, петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6), для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова
Лот 2: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зеленацибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6), для закладів дошкільної освіти Личаківського району м. Львова
2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-20-012387-a
3. Очікувана вартість предмета закупівлі 3 026 780, 00 грн. з ПДВ ( в тому числі Лот 1 - 1 761 950, 00 грн., Лот 2 – 1 264 830, 00 грн.)
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305.
5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання овочів свіжих у закладах дошкільної освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. №305. При визначенні цін на овочі свіжі замовником також бралася до уваги інформаційна довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/42 від 23.01.2023 р. та довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/49 від 27.01.2023 р. (далі – Довідка) та інформація, розміщена в мережі Інтернет. Згідно з Довідкою для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар, було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області. При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл..) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2023 р. Крім того, при розрахунку очікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставка товарів,а поставка невеликими партіями, згідно з замовленнями вказаних закладів.
6. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Замовника у вкладці «Інформаційна відкритість», далі у вкладці «Публічні закупівлі», за посиланням https://sl-osvita.lviv.ua/ .
Номер:
7d576d40b93a4c16ab7e25d05ef3320e
Назва:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості
Дата опублікування:
14.03.2023 16:20
Опис:
1. Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду відповідно до Єдиного закупівельного словника: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6) Лот 1: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька, петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6), для закладів дошкільної освіти Сихівського району м. Львова Лот 2: «Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зеленацибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6), для закладів дошкільної освіти Личаківського району м. Львова 2. Вид та ідентифікатор процедури закупівлі. Відкриті торги з особливостями, UA-2023-02-20-012387-a 3. Очікувана вартість предмета закупівлі 3 026 780, 00 грн. з ПДВ ( в тому числі Лот 1 - 1 761 950, 00 грн., Лот 2 – 1 264 830, 00 грн.) 4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. 5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання овочів свіжих у закладах дошкільної освіти Сихівського та Личаківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. №305. При визначенні цін на овочі свіжі замовником також бралася до уваги інформаційна довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/42 від 23.01.2023 р. та довідка Львівської Торгово-промислової палати №19-09/49 від 27.01.2023 р. (далі – Довідка) та інформація, розміщена в мережі Інтернет. Згідно з Довідкою для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар, було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області. При цьому дана довідка передбачає рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл..) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2023 р. Крім того, при розрахунку очікуваної вартості також бралось до уваги те, що це не є одноразова поставка товарів,а поставка невеликими партіями, згідно з замовленнями вказаних закладів. 6. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Замовника у вкладці «Інформаційна відкритість», далі у вкладці «Публічні закупівлі», за посиланням https://sl-osvita.lviv.ua/ .