• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

«Овочі, фрукти та горіхи» ДК 021:2015 (CPV) - 03220000- 9 (Овочі свіжі: буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю, огірки, помідори, кабачки, баклажани, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп,зелена цибулька,петрушка) ДК 021:2015: (CPV) (03221000-6)

Завершена

3 026 780.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 6 324.15 UAH
Номер: 3a07a4cdf0fb4b47a166c4f75636015c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-09-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 09.03.2023 15:49 - 31.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.03.2023 № 85 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.03.2023 № 85. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-20-012387-a, 20.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, yuriyshukatka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2), визначення вказаного учасника переможцем тендеру встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 – шляхом відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2) або випадку укладання договору, шляхом припинення зобов’язань з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Собенко Н.Б. щодо розірвання договорую Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 28 березня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-20-005196-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); протокол розкриття тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Собенка Назара Богдановича (Лот 2; далі – ФОП Собенко Н.Б.); протокольні рішення уповноваженої особи від 06.03.2023 №98Т та від 07.03.2023 та №99Т (за Лотами 1 та 2); повідомлення про намір укласти договір (за Лотом 2); опубліковані ФОП Собенком Н.Б. документи як переможцем тендеру (за Лотом 2); опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Слід зазначити, що в пункті 12 частини 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника здійснено посилання на абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (відхилення тендерної пропозиції у випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, наступних нормативно-правових актів: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»), тоді як закупівлю за ID: UA-2023-02-20-012387-а проведено за Особливостями №1178 в пункті 41 яких міститься виключний перелік випадків коли замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог тендерної документації (частина 5 розділу 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), чинний на момент подачі пропозиції. Учасником ФОП Собенко Н.Б. у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат на систему екологічного управління від 20.12.2022 №UA.ES.201228.01/1-22 (файл «Сертифікати ISO.pdf») стосовно надання послуг з торгівлі (реалізації) у т.ч. оптової торгівлі, зберігання та складування, транспортування продуктів харчування (картопля, овочі та фрукти, напої) на замовлення організацій та установ, в тому числі дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, лікувальних та лікувально-оздоровчих закладів. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що вищевказаний сертифікат видано на ім’я фізичної особи підприємця Собенка Назара Борисовича тоді як участь у процеді закупівлі UA-2023-02-20-012387-a взяв фізична особа підприємець Собенко Назар Богданович. Таким чином, учасником ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2) при поданні тендерної пропозиції не дотримано вимог частини 5 розділу 3 тендерної документації. За нормами підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Як наслідок, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2), яка не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону внаслідок ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами частини 5 розділу 3 тендерної документації. Необхідно зазначити, що проведеним аналізом тендерної пропозиції, поданої фізичною особою-підприємцем Дорошем Романом Володимировичем за Лотом 1 встановлено її невідповідність вимогам пункту 4 розділу «Перелік інших документів, які подає учасник у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації в частині не подання вказаним учасником документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі.
Період усунення порушень: 29.03.2023 09:38 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2023 09:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-012387-a, зокрема відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Собенко Н.Б. (Лот 2)
Дата публікації звіту: 03.04.2023 15:18

Запити/Пояснення