-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019: 38300 - Система для брахітерапії з дистанційним завантаженням радіонуклідного джерела Апарат для високодозової брахітерапії)
Завершена
31 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 315 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 315 000.00 UAH
Номер:
67deb40f3ce64b77967c2c7504a49b2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-05-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 15:04 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.04.2023 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-02-20-011912-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЛЬТА МЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального некомерційного підприємства «Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер» Тернопільської обласної ради, на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТА МЕД» (далі – ТОВ «ДЕЛЬТА МЕД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2023 № 222, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2023, договір від 15.03.2023 № 84 (далі – Договір) на суму 30 650 000,00 грн з ПДВ, додаткова угода до Договору від 20.03.2023 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 14.04.2023.
Період усунення порушень:
28.04.2023 16:35 - 04.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2023 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
d04d61e513ff4b829f86c8b2769cd87e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.04.2023 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019: 38300 - Система для брахітерапії з дистанційним завантаженням радіонуклідного джерела Апарат для високодозової брахітерапії) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-20-011912-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c80b11ffddd64ae7a7970eeaf500b812
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.04.2023 14:26
Опис:
У відповідь на ваш запит на пояснення повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості:
Замовником здійснено обґрунтування необхідно розміру бюджетного призначення в тому числі згідно розпорядження Тернопільської обласної військової адміністрації та розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Під час проведення ринкових консультацій замовники можуть направляти учасникам ринку повідомлення (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі, в яких, крім іншого, слід зазначати, що надсилання таких повідомлень (анкет, запитів, запрошень) не тягне за собою виникнення зобов'язань з боку замовника щодо надання переваг учасникам ринку, що брали участь в ринкових консультаціях. Зацікавлені учасники ринку надсилають свої пропозиції із зазначенням можливих варіантів, замовники опрацьовують та аналізують отримані пропозиції. За потреби замовники можуть організовувати зустрічі з зацікавленими постачальниками/підрядниками для консультацій та обговорення. Отримана замовниками під час ринкових консультацій інформація дозволить визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити обґрунтовану очікувану вартість.
Одним із методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Замовником здійснено аналіз ринку шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій та отримано цінові пропозиції від 3 суб’єктів господарювання. Надаємо в складі відповіді.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі наявної пореби згідно медико-технічних вимог до предмету закупівлі, визначених завідувачем радіологічного відділення та затверджених директором (головним лікарем) та згідно аналізу трьох пропозицій отриманих від ринку. Всі необхідні скани документів надаємо в складі відповіді.
З повагою!