-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лот №1- розчини, Лот №2 – антибактеріальні засоби, Лот №3 - лікарські засоби)
Завершена
6 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Номер:
eb79954a8d90458ebc76fc2c6ee7369c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-28-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2023 00:00
Період моніторингу:
28.03.2023 21:22 - 19.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.03.2023 №86
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 28.03.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 28.03.2023 № 86
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
16 UA-2023-02-20-011100-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення вимог пункту 35 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанови № 1178;; розгляду тендерних пропозицій Лот 1 ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ», Лот 2 ТОВ «ТОМАШ», Лот 3 ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласна клінічна травматологічна лікарня», оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, тендерну пропозицію Лот 1 ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» (далі – учасник – переможець Лот 1), Лот 2 ТОВ «ТОМАШ» (далі – учасник – переможець Лот 2), Лот 3 ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» (далі – учасник – переможець Лот 3), реєстри отриманих тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.03.2023, повідомлення про намір укласти договори по кожному з Лотів від 09.03.2023 року, договір Лот 1 від 20.03.2023, Лот 2 від 21.03.2023 №2103/01, Лот 3 від 20.03.2023 №2003/05, пояснення Замовника оприлюднені в електронній системі закупівель 03.04.2023.
В ході проведення моніторингу встановлено, що тендерна документація містить у собі вимоги, які встановлюються Замовником під час проведення електронного аукціону.
Так, пункт 2 розділу IV тендерної документації містить наступну інформацію: «Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу», «Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 0,5 відсотка від очікуваної вартості закупівлі», пункт 1 розділу V тендерної документації: «Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій.
Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону.
Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону.
Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію:
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону (у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій).», Додаток 5 до тендерної документації: «1.4.Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.».
Оскільки, відповідно до вимог пункту 35 Постанови № 1178 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону то зазначення Замовником в тендерній документації вимог щодо електронного аукціону є порушенням вимог пункту 35 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
21.04.2023 17:26 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 17:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідальній особі зроблене зауваження щодо недопущення встановлених порушень у подальшому. Юрисконсультом підприємства проведена робота щодо опрацювання Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 разом з відповідальною особою КНП ХОР ОКТЛ, фахівець підприємства пройшов курси підвищення кваліфікації спеціалістів з публічних закупівель 04.03.2023 року (договір № 114/М від 28.03.2023 р. з Товариство з обмеженою відповідальністю «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі»)
Дата публікації звіту:
27.04.2023 10:22
Запити/Пояснення
Номер:
24229c90e2bc47b59954e04869f62c5d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.03.2023 13:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2023 00:00
Опис:
Директору
КНП Харківської обласної ради «Обласна клінічна травмалогічна лікарня »
Гаврикову Олександру Євгеновичу
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі КНП Харківської обласної ради «Обласна клінічна травмалогічна лікарня» (ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лот №1- розчини, Лот №2 – антибактеріальні засоби, Лот №3 - лікарські засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-20-011100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Олена КИРИЛЕНКО
Номер:
6d7f0b886c934fda8b0353c1a56751bb
Назва:
Відповідь на запит щодо закупівлі UA-2023-02-20-011100-a
Дата опублікування:
03.04.2023 14:14
Опис:
На Ваш запит від 30.03.2023 року про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лот №1- розчини, Лот №2 – антибактеріальні засоби, Лот №3 - лікарські засоби) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-20-011100-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ» надає пояснення щодо розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості; посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.