• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Запірна арматура, код згідно ДК 021:2015 42130000-9 – Арматура трубопровідна :крани,вентилі,клапани та подібні пристрої.

Завершена

1 537 812.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 689.06 UAH
Номер: e9b4e60f591a455c80105971d2717ea4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-22-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 23.03.2023 11:47 - 14.04.2023 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.03.2023 № 71 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2023-02-20-009065-a 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2023 № 13, тендерну пропозицію ТОВ «С-АРМАТУРА» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2023 № 16.16.16.2023, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2023, договір від 10.03.2023 № 15, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.03.2023 року. Під час аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в підпункті 3.1.3 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД зазначено, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. При цьому, згідно з пунктом 3.1.2 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД Замовник вимагав від учасників надання не менше однієї копії аналогічного договору, зазначеного в довідці від 26.02.2023 № 33, в повному обсязі. Таким чином, підпункт 3.1.3 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД суперечить підпункту 3.1.2 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД. Натомість, при наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частинами є додатки або додаткові угоди, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками та додатковими угодами. Інакше такий документ вважається поданим не в повному обсязі (без додатків, що є невід'ємними частинами), що слугує підставою для відхилення пропозиції. До того ж, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього.
Період усунення порушень: 11.04.2023 14:00 - 15.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.04.2023 14:00

Запити/Пояснення