-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Запірна арматура, код згідно ДК 021:2015 42130000-9 – Арматура трубопровідна :крани,вентилі,клапани та подібні пристрої.
Завершена
1 537 812.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 689.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 689.06 UAH
Номер:
e9b4e60f591a455c80105971d2717ea4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-22-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2023 00:00
Період моніторингу:
23.03.2023 11:47 - 14.04.2023 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2023-02-20-009065-a 20.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2023 № 13, тендерну пропозицію ТОВ «С-АРМАТУРА» (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2023 № 16.16.16.2023, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2023, договір від 10.03.2023 № 15, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 27.03.2023 року. Під час аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в підпункті 3.1.3 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД зазначено, що аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
При цьому, згідно з пунктом 3.1.2 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД Замовник вимагав від учасників надання не менше однієї копії аналогічного договору, зазначеного в довідці від 26.02.2023 № 33, в повному обсязі. Таким чином, підпункт 3.1.3 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД суперечить підпункту 3.1.2 пункту 3 частини 1 Додатку № 1 до ТД. Натомість, при наданні учасником договору, у відповідності до якого його невід’ємними частинами є додатки або додаткові угоди, документ повинен бути наданий разом з усіма його додатками та додатковими угодами. Інакше такий документ вважається поданим не в повному обсязі (без додатків, що є невід'ємними частинами), що слугує підставою для відхилення пропозиції. До того ж, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього.
Період усунення порушень:
11.04.2023 14:00 - 15.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2023 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
82f30e59e7dd480ca96cc93edf674b7a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2023 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запірної арматури (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-20-009065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb2c318b66aa400c99fdaee909731c96
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
27.03.2023 11:41
Опис:
Державної аудиторської служби України
ПОЯСНЕННЯ
щодо закупівлі № UA-2023-02-20-009065-а
22.03.2023 р. на підставі Наказу від 22.03.2023 № 71 Державною аудиторською службою України розпочато моніторинг закупівлі № UA-2023-02-20-009065-а (далі – Закупівля) запірна арматура, код згідно ДК 021:2015 42130000-9 – Арматура трубопровідна : крани, вентилі, клапани та подібні пристрої.
23.03.2023 р. о 14:17 на офіційному веб-сайті Прозорро опубліковано запит про надання пояснень.
Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» (далі – КП «Керуюча компанія») надає пояснення щодо здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості за процедурою закупівлі запірна арматура, код згідно ДК 021:2015 42130000-9 – Арматура трубопровідна : крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-20-009065-а).
Для забезпечення виконання статутної діяльності КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» у сфері надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій житлових будинків Оболонського району м. Києва підприємству необхідно закупити запірну арматуру (крани, фільтри), які необхідні для ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж ЦО,ГВП та ХВП у житлових будинках. На обслуговуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Оболонського району м. Києва» знаходиться 616 будинків з прибудинковою територією. Для ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж ЦО,ГВП та ХВП у житлових будинках у 2023 році підприємству необхідно придбати 4 550 штук відповідного обладнання.
Технічні характеристики найменувань товару:
№ Товар Кількість
1 Кран RS 15 вода в/в 1300
2 Кран кульовий латунний Ду15 Ру40 в-в 450
3 Кран RS 20 вода в/в 1300
4 Кран кульовий латунний Ду20 Ру40 в-в 450
5 Кран RS 32 вода в/в 450
6 Кран RS 40 вода в/в 150
7 Кран RS 50 вода в/в 150
8 Кран вода з американкою 15 100
9 Кран вода з американкою 20 100
10 Кран вода з американкою 25 100
• Крани кульові муфтові повно прохідні
Матеріал корпусу – латунь нікельована марки CW617N
Максимальний робочий тиск –3,0 МПа
Матеріал ручки – сталь оцинкована (полімерне захисне покриття).
Кількість витків різьби – 5 повних витків.
Максимальна температура робочого середовища +150°С).
Управління – ручне.
Різьба – внутрішня/внутрішня.
Маса – для кранів не менше : 1/2'' -0,120 кг, 3/4'' -0,163 кг.
• Крани кульові муфтові повно прохідні
Матеріал корпусу – латунь нікельована марки CW617N
Максимальний робочий тиск –4,0 МПа
Матеріал ручки – сталь оцинкована (полімерне захисне покриття).
Кількість витків різьби – 7 повних витків.
Максимальна температура робочого середовища +150°С).
Управління – ручне.
Різьба – внутрішня/внутрішня.
Маса – для кранів не менше : 1/2'' -0,182 кг, 3/4'' -0,231 кг, 1'' – 0,404 кг, 1 1/4'' –
0,565 кг, 1 1/2'' – 0,858 кг, 2'' – 1,135 кг.
• Кран кульовий муфтовий з американкою
• Матеріал корпусу – латунь нікельована марки CW617N Максимальний робочий тиск –4,0 МПа Матеріал ручки – сталь оцинкована (полімерне захисне покриття). Максимальна температура робочого середовища +150°С). Управління – ручне.
Різьба – внутрішня/зовнішня
Маса – для кранів не менше : 1/2'' -0,225 кг, 3/4'' -0,293 кг, 1'' – 0,538 кг.
На підтвердження ваги Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, в якому зазначається вага крану:
- сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання на продукцію, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії. В сертифікаті відповідності повинно бути вказано, згідно з яким нормативним документом виготовляється товар. Сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання на продукцію повино бути видано Учаснику торгів, або заводу виробнику.
На підтвердження всі інших зазначених характеристик Учасник в складі своєї
пропозиції повинен надати наступні документи: -паспорт на товар, засвідчений заводом виробником.
Перед проведенням закупівлі, КП «Керуюча компанія» було проведено моніторинг цін на ринку на запірну арматуру (крани).
Станом на 15.02.2023 р. середньоринкові ціни на запірну арматуру та обладнання становлять:
Моніторинг цін на запірну арматуру станом на 15.02.2023 року
№ П/П Найменування товавру Постачальник
ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
Ціна за од. (з ПДВ) Ціна за од. (з ПДВ) Ціна за од. (з ПДВ)
1 Кран RS 15 вода в/в 106,50 109,10 101,35
2 Кран кульовий латунний Ду15 Ру40 в-в ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
187,35 164,00 176,10
3 Кран RS 20 вода в/в ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
146,44 144,00 141,15
4 Кран кульовий латунний Ду20 Ру40 в-в ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
269,95 254,00 261,00
5 Кран RS 32 вода в/в ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
753,42 760,60 758,30
6 Кран RS 40 вода в/в ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
1 185,00 1 196,00 1 176,10
7 Кран RS 50 вода в/в ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
1 944,00 1 951,00 1 955,00
8 Кран вода з американкою 15 ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
380,00 368,00 389,30
9 Кран вода з американкою 20 ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
649,15 652,50 653,00
10 Кран вода з американкою 25 ТЕПЛОАРМАТУА ЕПІЦЕНТР Prom.ua
1 023,59 1 024,20 1 022,00
Середня ціна по кожній позиції:
1 Очікувана вартість за одиницю 105,65
Кількість (шт.) 1 300,00
Очікувана вартість 137 345,00
2 Очікувана вартість за одиницю 175,82
Кількість (шт.) 450,00
Очікувана вартість 79 117,50
3 Очікувана вартість за одиницю 143,86
Кількість (шт.) 1 300,00
Очікувана вартість 187 022,33
4 Очікувана вартість за одиницю 261,65
Кількість (шт.) 450,00
Очікувана вартість 117 742,50
5 Очікувана вартість за одиницю 757,44
Кількість (шт.) 450,00
Очікувана вартість 340 848,00
6 Очікувана вартість за одиницю 1 185,70
Кількість (шт.) 150,00
Очікувана вартість 177 855,00
7 Очікувана вартість за одиницю 1 950,00
Кількість (шт.) 150,00
Очікувана вартість 292 500,00
8 Очікувана вартість за одиницю 379,10
Кількість (шт.) 100,00
Очікувана вартість 37 910,00
9 Очікувана вартість за одиницю 651,55
Кількість (шт.) 100,00
Очікувана вартість 65 155,00
10 Очікувана вартість за одиницю 1 023,26
Кількість (шт.) 100,00
Очікувана вартість 102 326,33
№ Товар Кількість Ціна без ПДВ Сума без ПДВ
1 Кран RS 15 вода в/в 1300 88,04 114 452,00
2 Кран кульовий латунний Ду15 Ру40 в-в 450 146,52 65 934,00
3 Кран RS 20 вода в/в 1300 119,88 155 844,00
4 Кран кульовий латунний Ду20 Ру40 в-в 450 218,04 98 118,00
5 Кран RS 32 вода в/в 450 631,20 284 040,00
6 Кран RS 40 вода в/в 150 988,08 148 212,00
7 Кран RS 50 вода в/в 150 1 625,00 243 750,00
8 Кран вода з американкою 15 100 315,92 31 592,00
9 Кран вода з американкою 20 100 542,96 54 296,00
10 Кран вода з американкою 25 100 852,72 85 272,00
1 281 510,00
ПДВ 256 302,00
Сума з ПДВ
1 537 812,00
Отже, очікувана вартість предмету закупівлі складає: 1 538 812,00 грн. з ПДВ.
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі розміщено на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за посиланням: http://kyivaudit.gov.ua.
З повагою
Начальник відділу постачання,
матеріального забезпечення та
автотранспорту Іван СТРУК
Головний фахівець з публічних закупівель Тетяна БЕРЕЗОВЧУК
098-951-35-98