-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливна деревина
З метою забезпечення Замовником здійснення освітнього процесу та культурних заходів, необхідно забезпечити відповідні умови перебування в приміщенні, а саме температурного режиму. Слід зазначити, що відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти температура нижче зазначених нормативів, неприпустима, і здійснення освітнього процесу та культурних заходів учнями та працівниками неможлива. Тому виникає необхідність закупити паливну деревину, для закладів освіти та культури відділу освіти, культури, туризму, молодіжної політики та спорту Витвицької ТГ, для забезпечення відповідного температурного режиму і відповідно, здійснення освітнього процесу та культурних заходів.
Завершена
1 537 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 688.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 688.00 UAH
Номер:
b1cd2acddc1648098c19d6b20acca216
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2023 00:00
Період моніторингу:
06.03.2023 10:55 - 28.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.03.2023 №10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.03.2023 №10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-02-20-004863-a 20.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФІЛІЇ "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" встановлено порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень, зокрема: порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону шляхом припинення зобов’язань за договором поставки від 06.03.2023 №35/Т23 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а також, недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, пункту 28 Постанови №1178 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), постанові Кабінету Міністрів "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 №1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ТА СПОРТУ ВИТВИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2023 №23, тендерну пропозицію ФІЛІЇ "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі – Учасник), повідомлення про намір укласти договір від 28 лютого 2023, договір поставки від 06.03.2023 №35/Т23 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 10.03.2023 року.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178, Замовником в ТД передбачено вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Вимога щодо підстав, передбачена пунктом 18 частини другої статті 22 Закону та пунктом 28 Постанови №1178 вимагається від учасників у разі закупівлі робіт або послуг.
У Додатку №1 ТД Замовник вимагає від учасників надати довідку в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації.
На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає:
- копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці;
- копію (копії) накладної (накладних) на придбання товару за договором (договорами), вказаним (вказаними) в довідці та/або позитивний* (позитивні) відгук (відгуки) (або рекомендаційний лист (рекомендовані листи), тощо) від замовника згідно аналогічного договору щодо виконання учасником умов такого договору, що містить інформацію про реквізити відповідного аналогічного договору, щодо виконання якого надається зазначений відгук – номер (за наявності) аналогічного договору та дата його укладення. (позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення учасником умов договору/ів), що підтверджує факт виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі.
На підтвердження зазначеної вимоги тендерної документації Учасником ФІЛІЇ "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівель від 27.02.2023 №86 в якій зазначена інформація, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник надає договори від 09.02.2022 №04-10/22 укладений з Тисівським ліцеєм Болехівської міської ради Івано-Франківської області та від 03.10.2022 №04-53/22 укладений з відділом освіти, культури, туризму, молодіжної політики та спорту Витвицької сільської ради територіальної громади. Згідно інформації зазначеній у довідці та в самих договорах, ціна договору складає 49900,00 гривень та 217687,5 гривень. Також, у складі тендерної пропозиції учасником надано копії вищезазначених договорів (з додатками) та копії товарно-транспортних накладних. Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи (копії накладних на придбання товару за договором (договорами), підтверджуючі виконання договору в повному обсязі, тобто на суму 49900,00 гривень та 217687,5 гривень.
Крім того, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області 08.03.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації про те, що учасником не надано документи (копію (копії) накладної (накладних) на придбання товару за договором (договорами), вказаним (вказаними) в довідці та/або позитивний* (позитивні) відгук (відгуки) (або рекомендаційний лист (рекомендовані листи), тощо), підтверджуючі виконання аналогічних договорів в повному обсязі.
У відповіді Замовника на пояснення зазначено, що: 1. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів вказавши не менше одного договора. 2. За інформацією Державної Казначейської Служби України на офіційному сайті публічної інформації E-data - Єдиний веб-портал використання публічних коштів оплата за даним договором становить 49900 (платіжне доручення № 34 від 18.02.2022 на суму 29000 та платіжне доручення № 87 від 15.03.2022 на суму 20900 грн.) Отже, договір з Тисівським ліцеєм Болехівської міської ради Івано-Франківської області від 09.02.2022 виконаний повністю.
Проте, вимоги про надання інформації з Державної Казначейської Служби України, Замовником у тендерній документації не передбачено. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження: інформації та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації.
Таким чином, в порушення частини 2 пункту 41 Постанови №1178 та відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФІЛІЇ "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
14.03.2023 10:43 - 29.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
14.03.2023 10:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами проведеного моніторингу, щодо усунення виявлених порушень, Замовником вжито заходів, а саме, за договором поставки від 06.03.2023р. №35/Т23 було припинено зобов’язання з ФІЛІЄЮ "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ", шляхом розірвання договору -додаткова угода №1 від 17.03.2023 року.
Дата публікації звіту:
17.03.2023 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
01d2b0a225f647aa8e5efd1d7aa7ca4e
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.03.2023 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Паливна деревина» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-20-004863-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Замовником у додатку №1 тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі надають довідку в довільній формі (рекомендована форма за зразком), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. На підтвердження інформації, зазначеній у довідці Учасник обов’язково додає:
- копію (копії) договору (договорів) у повному обсязі з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, що зазначається (зазначаються) у довідці;
- копію (копії) накладної (накладних) на придбання товару за договором (договорами), вказаним (вказаними) в довідці та/або позитивний* (позитивні) відгук (відгуки) (або рекомендаційний лист (рекомендовані листи), тощо) від замовника згідно аналогічного договору щодо виконання учасником умов такого договору.
Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФІЛІЇ "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" те, що учасником не надано документи (копію (копії) накладної (накладних) на придбання товару за договором (договорами), вказаним (вказаними) в довідці та/або позитивний* (позитивні) відгук (відгуки) (або рекомендаційний лист (рекомендовані листи), тощо), підтверджуючі виконання аналогічних договорів в повному обсязі?
2.Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ece67d6d7cc147098fe37e148aaf1803
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
10.03.2023 16:04
Опис:
Закупівельник прийняв рішення визнати Учасника філію "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ" переможцем з ряду причин:
1. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів вказавши не менше одного договора .
2. За інформацією Державної Казначейської Служби України на офіційному сайті публічної інформації E-data - Єдиний веб-портал використання публічних коштів оплата за даним договором становить 49900 (платіжне доручення № 34 від 18.02.2022 на суму 29000 та платіжне доручення № 87 від 15.03.2022 на суму 20900 грн.) Одже, договір з Тисівським ліцеєм Болехівської міської ради Івано-Франківської області від 09.02.2022 виконаний повністю.
3. Пітвердження даного критерію необхідно, для того щоб ЗАМОВНИК мав змогу зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари, аналогічні предмету закупівлі, робив це якісно і сумлінно, а значить, збільшується вірогідність того, що цей постачальник надійний, і він виконає взяті на себе зобов'язання. Замовник уже співпрацював з даним Учасником. Філія "БОЛЕХІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ зарекомендувала себе, як надійний постачальник, що виконує взяті на себе зобов»язання.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Предмет закупівлі: Деревина (Дрова паливні твердих порід)
ДК 021:2015 - 03410000-7: Деревина ( ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина)
Вид процедури закупівлі: відкриті торги з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Обгрунтування: Необхідність проведення закупівлі зумовлена потребою для дотримання та забезпечення належного температурного режиму в закладах освіти та культури Витвицької територіальної громади в опалювальний сезон.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-02-20-004863-a
Технічні та якісні характеристики:
Товар повинен відповідати діючим державним стандартам ТУУ- 00994207- 005:2018.
Деревина дров’яна непромислового використання 1-а група (бук, береза, дуб, ясень, граб, клен, в’яз, модрина).
Кора: Може постачатись як в корі, так і без кори.
Обдир кори допускається.
Сучки: Має бути очищена від сучків, висота яких не повинна бути більша на 3,0см.
Гнилизна (ядрова та заболонна): Допускається за умов збереження цілісності деревини.
Зовнішня порохнява гнилизна: Не допускається.
Ураження комахами: Допускається за умов збереження цілісності деревини.
Обвугленість деревини: Допускається тільки зовнішня поверхнева.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису на 2023 рік
за КЕКВ 2275.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Визначили очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару.
Очікувана вартість закупівлі – 1 537 600,00 грн. з ПДВ.
Посилання:
https://vytvytska-gromada.gov.ua/informaciya-pro-vidkritist-viddilu-15-50-59-10-03-2023/