-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-95 (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)
Спосіб реалізації: заправочна відомість (паливна картка)
Завершена
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 300.00 UAH
Номер:
8f8a03c454e4428e8f94d3e53a8e24a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-21-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2023 00:00
Період моніторингу:
21.03.2023 16:25 - 12.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2023 № 18
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 21.03.2023 № 18
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7.UA-2023-02-20-002364-a 20.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Ріпкинської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2023 № 36 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «АРС Сервіс 22», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2023 № 41, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2023, договір про закупівлю від 14.03.2023 № 31, укладений Замовником з ПП «АРС Сервіс 22», (далі – Договір), пояснення та документи Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.03.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління).
Згідно з пунктом 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
Період усунення порушень:
10.04.2023 10:38 - 25.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2023 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою Ріпкинської селищної ради, з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель, викладених у висновку моніторингу UA-M-2023-03-21-000081 щодо закупівлі за предметом «Дизельне паливо, бензин А-95 (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)», Ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-20-002364-a, вжиті наступні заходи: врахована проведена роз’яснювальна робота керівником відділу бухгалтерського обліку та звітності Ріпкинської селищної ради в частині недопущення в подальшому виявлених помилок під час проведення процедур закупівель, при складанні тендерної документації та правильності і повноти відображення інформації в оголошеннях про закупівлі; обов’язково буде прийнято участь у наступному навчанні з питань публічних закупівель, що планово проводить Чернігівський РЦПК (онлайн-навчання або очне); прийнято до уваги рекомендації посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель та про недопущення подібних порушень у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
12.04.2023 15:01
Запити/Пояснення
Номер:
b29a022b432b4aa0a2cb9b0d8bc6baaa
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.03.2023 13:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю дизельного палива, бензин А-95, за ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 460 000,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-20-002364-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – ПП «АРС СЕРВІС 22» вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
19b045ae8a624039b467e7de36620b2a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.03.2023 10:09
Опис:
На даний запит надаємо наступні роз’яснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості проводилось відповідно до Кошторису на 2023 рік, затвердженого Ріпкинським селищним головою (КТПКВКМБ 0110150, КТПКВКМБ 0116030, КЕКВ 2210), та Довідки № 15 від 23.02.2023 року про зміни до кошторису на 2023 рік, затверджену Ріпкинським селищним головою (додаються), та враховуючи статистичну інформацію, щодо середніх цін на пальне в Україні загалом, та у Чернігівській області зокрема, що розміщена на офіційному сайті Міністерства фінансів України (розділ «Індекси на АЗС») на дату оголошення закупівлі (посилання - https://minfin.com.ua/).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Державних стандартів України, зокрема:
1) Бензин автомобільний підвищеної якості А-95 – вимог ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Евро. Технічні умови» або Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927);
2) Паливо дизельне підвищеної якості – вимог ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Евро. Технічні умови» або Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному веб-сайті Ріпкинської селищної ради (посилання: https://ripkynska-gromada.gov.ua/) в розділі «Новини»/ «Архів» / «Лютий 2023» або за прямим посиланням: https://ripkynska-gromada.gov.ua/news/1677062789/
2. Учасником – переможцем ПП «АРС СЕРВІС 22» було дотримано вимоги частини другої статті 41 Закону та при підписанні договору про закупівлю надано: 1) завірену копію Наказу №1/2022 про призначення директора (додається); 2) завірену копію Ліцензії на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі (додається).