• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (3 ЛОТИ)

Завершена

5 710 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 500.00 UAH
Номер: aed671ff12464b9989bd119bc9aeea54
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-01-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.05.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 01.05.2023 15:15 - 23.05.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.05.2023 № 23-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області 01.05.2023 № 23-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-20-000515-a, 20.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gusachenko0@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.02.2023 № 11; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Коминського Миколи Михайловича по Лоту № 1 (далі – ФОП Коминський М.М.); тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» по Лоту № 2 (далі – Львівське КП «Зелений Львів»); тендерну пропозицію дочірнього підприємства «Личаків-Парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» по Лоту № 3 (далі – ДП «Личаків-Парк»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником Львівське КП «Зелений Львів»; документи, подані учасником Львівське КП «Зелений Львів» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ДП «Личаків-Парк»; документи, подані учасником ДП «Личаків-Парк» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір (Лот №№ 1, 2, 3); документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцями відкритих торгів з особливостями ФОП Коминським М.М. (Лот № 1), Львівське КП «Зелений Львів» (Лот № 2); ДП «Личаків-Парк» (Лот № 3) у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 05.05.2023 в електронній системі закупівель; договір від 09.03.2023 № 16 ВТ/23 з додатком (Лот № 1); договір від 09.03.2023 № 17ВТ/23 з додатком (Лот № 2); договір від 09.03.2023 № 18ВТ/23 з додатком (Лот № 3).
Період усунення порушень: 11.05.2023 14:16 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.05.2023 14:16

Запити/Пояснення