• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

3 462 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 312.00 UAH
Номер: 92d8f59ee3df4493bf580ba25bd4c6cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 29.05.2023 13:58 - 20.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.05.2023 Одеса № 138 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 29.05.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 29.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 29.05.2023 № 138 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2 UA-2023-02-17-013170-a 17.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеська, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пунктів 11 та 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом складання ТД у відповідності до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмільницька центральна лікарня» Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2023 № 102, роз’яснення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.02.2023, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ-Фарм») та товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм» у тендерній пропозиції та виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 02.03.2023 № 129 та від 06.03.2023 № 131, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2023, договір про закупівлю товару від 13.03.2023 № 52 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.03.2023, додаткову угоду до Договору від 15.03.2023 № 1. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей ТД формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 11 частини другої статті 22 Закону визначено, що у ТД зазначаються такі відомості, як строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менш 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У підпункті 4.1 пункту 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та у пункті 2 Додатка 5 «Тендерна пропозиція» до ТД Замовник зазначив, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 60 (шістдесят) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. Крім того, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону визначено, що у ТД зазначаються такі відомості, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У підпункті 1.1 пункту 1 розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовник зазначив, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відображається в оголошенні про проведення процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. Слід зазначити, що Замовник у пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД та у пункті 1 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД зазначив підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників та відміни Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися, у відповідності до вимог Закону без урахування Особливостей.
Період усунення порушень: 12.06.2023 16:57 - 27.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2023 16:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником прийнято до уваги виявлені порушенная органом ДАСУ при проведенні моніторингу та вжиті заходи щодо недопущения в подальшому зазначених порушень та якісної підготовки тендерної документації з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 14.06.2023 13:36