• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт операційного блоку КНП "Вишгородська центральна районна лікарня" ВМР за адресою: Київська обл., м. Вишгород, вул. Кургузова,1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

22 435 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 224 357.40 UAH
Номер: 292b64125dd849588369d3fa779f5d9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-29-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.03.2023 14:49 - 20.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.03.2023 № 86 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20 UA-2023-02-17-013084-a 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо приведення у відповідність пункту 4.2 Договору до вимог статті 884 ЦКУ та абзаців другого і третього пункту 103 Постанови № 668, а також забезпечити недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.02.2023 № 3 зі змінами від 21.02.2023 № 9 та від 23.02.2023 № 10, запитання до процедури від 21.02.2023, відповідь Замовника на запитання до процедури від 22.02.2023 та 23.02.2023, скарги до процедури від 21.02.2023, рішення органу оскарження від 23.02.2023 №2143-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІН МАЄТОК» (далі – ТОВ «ГРІН МАЄТОК»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.02.2023, вимоги про усунення невідповідностей, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.03.2023,протокол уповноваженої особи від 02.03.2023 № 3/2, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2023, договір від 13.03.2023 № 70 на суму 21 708 670,60 грн (далі – Договір), додаткову угоду від 17.03.2023 № 1. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація містить в своєму складі проект договору, в якому положеннями пункту 4.2 визначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 5 (п’ять) років з дати прийняття Об’єкту Замовником. Учасник закупівлі ТОВ «ГРІН МАЄТОК» в складі тендерної пропозиції 02.03.2022 завантажив завірений проект договору (файл «Проект договору (нова).pdf») та Лист-погодження з проектом договору від 23.02.2022 р. № 23/02-22, яким надав згоду з проектом договору (додаток 6 до тендерної документації), в тому числі щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва в 5 (п’ять) років. Положення пункту 4.2 без змін в остаточній редакції були включені в укладений між сторонами Договір. Водночас, частиною четвертою розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено вимогу про те, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 були затверджені Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто, нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років. Таким чином положення пункту 4.2 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Окрім, цього Договір між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ «ГРІН МАЄТОК» був укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень: 21.04.2023 15:12 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 21.04.2023 15:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо щодо виконання вимоги ДАСУ, а саме: між Комунальним некомерційним підприємством «Вишгородська центральна районна лікарня» Вишгородської міської ради та ТОВ «Грін Маєток», на усунення вказаної невідповідності, було укладено додаткову угоду № 4 від 24.04.2023 року та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 26.04.2023 09:17

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • other: Так
Опис: Додаткова угода від 24.04.2023 № 4 до договору від 13.03.2023 № 70
Дата публікації: 05.05.2023 11:46