-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Риба морожена Минтай (тушка без голови 300-500 гр.). Риба морожена Хек (тушка без голови 300-500 гр.). Філе риби хек свіжоморожене
Згідно річного плану закупівлі
Завершена
1 792 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 962.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 962.00 UAH
Номер:
99f2df09b06b418d8af4be0477725d5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-02-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.05.2023 00:00
Період моніторингу:
02.05.2023 12:31 - 24.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.05.2023 № 118
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-02-17-012820-a 17.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку №2 до договору від 07.03.2023 № 36 про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.02.2023 № 7, тендерну пропозицію ФОП Туровець О.М., протокол рішення уповноваженої особи від 28.02.2023 №12, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2023, договір від 07.03.2023 № 36, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 03.05.2023 та 11.05.2023.
Згідно з підпунктом 1 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Однак, Додаток №2 до договору від 07.03.2023 № 36 в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922.
Період усунення порушень:
26.05.2023 14:42 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2023 14:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунення порушення
Дата публікації звіту:
02.06.2023 13:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
-
Дата публікації:
08.06.2023 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
3e11892c415d46f2b4a863043408aea6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.05.2023 11:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
799a859d8cce4e8bb7820fa9e017ffc3
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
08.05.2023 10:57
Опис:
На запит, щодо надання інформації та документів у межах проведення процедури моніторингу закупівлі Риба морожена Минтай (тушка без голови 300-500 гр.). Риба морожена Хек (тушка без голови 300-500 гр.). Філе риби хек свіжоморожене.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Товар Риба (Минтай, хек) морожена, сухої заморозки, обезголовлена, стандартна, повинна мати чисту поверхню без зовнішніх пошкоджень; консистенція і запах після відтавання властивий даному виду риби, без ознак псування, без повторної заморозки. Риба заморожена блоками.
Філе свіжозаморожене сухої заморозки. Хек філе с/м на шкурі, зовнішній вигляд чиста поверхня, консистенція щільна, запах свіжої риби. Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага, нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про енергетичну цінність.
Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Фасування – від 10 кг до 20 кг. Упаковка – пакети або лотки з полімерних матеріалів, ящики з гофрованого картону або полімерні, риба повинна бути попередньо упакована в харчову плівку.
Очікувана вартість закупівлі «Риба морожена Минтай (тушка без голови 300-500 гр.). Риба морожена Хек (тушка без голови 300-500 гр.). Філе риби хек свіжоморожене», становить 1 792 320,00 грн. та визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі. Посилання на сторінку веб-сайту Бородянської селищної ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bsr.gov.ua/novini/zakupivlia-po-borodianskomu-internatu.html
Номер:
8daa5b2c74b6441a898fe65849130650
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.05.2023 13:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.05.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 08.05.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 03.05.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема інформацію, яка свідчить про дослідження ринку цін на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6c7b864bf1774d53b14d13fc13b21c1f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
11.05.2023 08:54
Опис:
Документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, інформація