-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
«ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, зелена цибуля, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка), часник»
Категорія замовника: органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Завершена
2 814 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 496.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 496.00 UAH
Номер:
ecbb7a4e97394a7b8426e861fb1765e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 11:35 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2023 № 124
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.04.2023 № 124.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-17-012385-a, 17.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178, а також включення до Проекту договору про закупівлю умови, що суперечить нормам статтей 653 та 654 Цивільного кодексу України, частині першій статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП Собенка Н.Б. за Лотами 1 та 2, визначення вказаного учасника переможцем тендеру (Лоти 1 та 2) встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання замовником рішень Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме шляхом відхилення тендерних пропозицій учасника ФОП Собенка Н.Б. (за Лотами 1 та 2) та вчинення дій, визначених у підпункті 2 пункту 47 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання замовником рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-17-002348-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстри отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); протоколи розкриття тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); протоколи уповноваженої особи Замовника від 09.03.2023 №103 та №104 щодо відміни процедури закупівлі за Лотами 1 та 2; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження фізичною особою – підприємцем Собенком Назаром Богдановичем (далі – ФОП Собенко Н.Б.) рішень Замовника щодо відміни процедури закупівлі та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду такої скарги (рішення від 28.03.2023 №3841-р/пк-пз та №3842-р/пк-пз); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.04.2023 №128 та №129 щодо виконання рішень Органу оскарження; тендерні пропозиції ФОП Собенка Н.Б. (за Лотами 1 та 2); протокольні рішення уповноваженої особи від 06.03.2023 №98Т та від 07.03.2023 та №99Т (за Лотами 1 та 2); повідомлення про намір укласти договір (за Лотами 1 та 2); опубліковані ФОП Собенком Н.Б. документи як переможцем тендеру (за Лотами 1 та 2); опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарг ФОП Собенка Н.Б. та прийняття відповідних рішень за результатами такого розгляду (рішення від 28.03.2023 №3841-р/пк-пз та №3842-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Вимога щодо надання переможцем процедури закупівлі замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених іншими пунктами частини першої, окрім пунктів 3, 5, 6 і 12, у пункті 44 Особливостей №1178, відсутня.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що у тендерній документації (Таблиця 3 Додатку 1) визначено перелік документів, які повинен надати переможець Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктами 2, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Слід також зазначити, що в пункті 12 частини 2 розділу 5 тендерної документації Замовника здійснено посилання на абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону (відхилення тендерної пропозиції у випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції, наступних нормативно-правових актів: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 №187, постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, та Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»), тоді як закупівлю за ID: UA-2023-02-17-012385-a проведено за Особливостями №1178, в пункті 41 яких міститься виключний перелік випадків, коли замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
За вимогою пункту 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Одночасно, за нормою пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, відповідно до частини перешої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 5.11 Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) міститься умова, за якою постачальник має право здійснювати поставку товару за цінами, які відповідають середньоринковим на момент здійснення поставки без додаткового внесення змін у письмовій формі до цього договору, але за умови, що товар буде відповідати якісним характеристикам, обумовленим на момент підписання договору, а ціни за одиницю товару не перевищуватимуть ціни за одиницю товару, зазначеної в специфікації цього договору.
Виходячи з положень статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Відповідно до норм статті 188 Господарського кодексу України зміна господарського договору в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. Аналогічна норма міститься і у статті 651 Цивільного кодексу України.
Нормою статті 189 Господарського кодексу України визначено, що ціна є істотною умовою господарського договору, ціна в цьому Кодексі є вираженим у грошовій формі еквівалентом одиниці товару (продукції, робіт, послуг, матеріально-технічних ресурсів, майнових та немайнових прав), що підлягає продажу (реалізації), який повинен застосовуватися як тариф, розмір плати, ставки або збору, крім ставок і зборів, що використовуються в системі оподаткування.
За нормою пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, наведених у цьому пункті (пункт 19) Особливостей №1178, зокрема у випадку погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару, а також погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Одночасно, згідно із статтею 653 Цивільного кодексу України у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов щодо предмета, місця, строків виконання тощо.
При цьому, згідно з нормою статті 654 Цивільного кодексу України зміна договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.
Таким чином, включення до умов договору про закупівлю (пункт 5.11 Проекту договору, який міститься у Додатку 3 до тендерної документації) умови щодо постачання продукції за ціною за одиницю, яка не відповідає визначеній у договорі, без внесення відповідних змін до договору суперечить нормам статтей 653 та 654 Цивільного кодексу України, частині першій статті 41 Закону та пункту 17 Особливостей №1178.
Слід зазаначити, що відповідно до норм підпункту 2 пункту 47 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Відповідно до вимог тендерної документації (частина 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3) учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі), зокрема, наступними інформацією та документами:
- сертифікат на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім’я учасника, та який повинен бути чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, DT) на ім’я учасника та дійсний на момент подання тендерної пропозиції;
- копію дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT);
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім'я учасника, та дійсний на момент подання тендерної пропозиції.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Собенком Н.Б. у складі тендерних пропозицій, поданих за Лотами 1 та 2, надано наступні сертифікати (файл «Сертифікати ISO.pdf»): сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування), сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій в харчовому ланцюгу), сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування), а також сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги), які видано на ім’я фізичної особи - підприємця Собенка Назара Борисовича, тоді як учасником процедури закупівлі UA-2023-02-17-012385-a є фізична особа - підприємець Собенко Назар Богданович.
Таким чином, учасником ФОП Собенком Назаром Богдановичем при поданні тендерних пропозицій за Лотами 1 та 2 недотримано вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника.
Слід також зазначити, що за вимогою тендерної документації Замовника (частина 6 розділу 3) учасник повинен надати сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці щодо сфери сертифікації: зберігання, складування, транспортування та торгівля харчовими продуктами, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів про те, що на підприємстві система управління безпечністю харчових продуктів, зберігання, реалізація та транспортування харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT).
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Собенка Н.Б. містяться видані фізичній особі - підприємцю Собенку Назару Борисовичу сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці та сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) стосовно надання послуг з торгівлі (реалізації), зберігання та складування, транспортування та пакування продуктів харчування (картопля, овочі та фрукти, напої) за адресою провадження діяльності: вул. Польова, буд. 1, Пустомитівський район Львівської області тоді, як у складі тендерної пропозиції ФОП Собенком Н.Б. надано підтверджуючі документи щодо наявності в учасника виробничих потужностей за адресою вул. Галицька, буд.1А, с. Давидів Львівського району Львівської області (довідка №12 від 13.02.2023 про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору щодо поставки товару (складське приміщення), рішення про державну реєстрацію потужності оператора ринку, договір оренди нерухомого майна від 30.12.2022, договори та акти проведення дезінфекцій, протоколи досліджень метеорологічних факторів, повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, важкості та напруженості праці за робочими місцями водія, експедитора).
За нормами підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерні пропозиції учасника ФОП Собенка Н.Б. (за Лотами 1 та 2), що не відповідали вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, внаслідок ненадання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами частини 6 розділу 3 тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем тендеру (за Лотами 1 та 2) та оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір (за Лотами 1 та 2).
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, станом на час завершення моніторингу Замовником договори за результатами проведення процедури закупівлі UA-2023-02-17-012385-a (Лоти 1 та 2) не укладено, кінцевий строк для укладення договору, визначений у пункті 46 Особливостей №1178, не настав.
Період усунення порушень:
21.04.2023 10:30 - 06.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2023 10:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення, які були зазначені у Висновку усунено в повному обсязі.
Дата публікації звіту:
28.04.2023 13:37
Запити/Пояснення
Номер:
5f46a676c4bb4ea880be077eff83b668
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
19.04.2023 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-17-012385-a, яка проведена Відділом освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з документальним підтвердженям) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ab80740136f14d748b7c04316776be6c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.04.2023 16:01
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені вимогами, прописаними у державних стандартах України, розроблені та затверджені відповідно до чинного законодавства України та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. Згідно даної Постанови овочі у закладах дошкільної освіти можуть бути різноманітні, сезонні та свіжі.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, бюджетного призначення. Розрахунок очікуваної вартості обумовлений статистичними даними про середньомісячне споживання овочів у закладах дошкільної освіти Галицького та Франківського районів м. Львова та з врахуванням постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305. При визначенні цін на овочі, замовником бралась до уваги інформаційні довідки з Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/42 від 23.01.2023р. та № 19-09/49 від 27.01.2023р., а також інформація розміщена в мережі Інтернет. Згідно з довідками Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/42 від 23.01.2023р. та № 19-09/49 від 27.01.2023р. для отримання інформації щодо цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар було проведено пошук інформації на сайтах фірм – продавців (постачальників) товарів, що забезпечують доставку товару до споживача у межах області. При цьому дані довідки передбачають рівень цін на внутрішньому ринку України (Львівська обл.) на товар з урахуванням доставки, станом на січень 2023 р. (довідки Львівської Торгово-Промислової палати № 19-09/42 від 23.01.2023р. та № 19-09/49 від 27.01.2023р. до даного листа додаються.)
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошторису на 2023 рік.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
На виконання постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на закупівлю товарів за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Овочі, фрукти та горіхи (03220000-9) (буряк, буряк молодого врожаю, морква, морква молодого врожаю, цибуля, цибуля молодого врожаю , капуста качанна, капуста качанна молодого врожаю огірки, помідори, кабачки, баклажани, зелена цибуля, перець болгарський, капуста цвітна, зелень (кріп, петрушка), часник» для потреб закладів дошкільної освіти Галицького та Франківського районів м. Львова на власному веб-сайті: -
https://gfosvita.lviv.ua/2023/02/17/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%82%d0%b0-%d1%8f%d0%ba%d1%96%d1%81%d0%bd%d0%b8%d1%85-%d1%85-34/