-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи
Відкриті торги з особливостями без аукціону (Постанова КМУ №1495 від 30 грудня 2022 року)
Завершена
1 113 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 565.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 565.50 UAH
Номер:
c6bead868dbc4c83ad2eab9a2c64dd5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-03-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2023 00:00
Період моніторингу:
03.04.2023 15:22 - 25.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2023 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-02-17-012048-a 17.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.02.2023 № 37, тендерну пропозицію ФОП Рогулін Юрій Олегович (далі - Переможець), реєстр пропозицій від 28.02.2023, протокол розкриття, протокол уповноваженої особи від 03.03.2023 № 41, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2023, договір від 10.03.2023 № д2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.04.2023.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Рогулін Юрій Олегович умовам ТД.
Так, відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 до ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку (оригінал) складену у довільній формі (завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) про матеріально-технічнічну базу, необхідну для виконання договору щодо поставки товару, що є предметом даної закупівлі, а саме:
документи що підтверджують правові підстави наявності обладнання та матеріально-технічної бази, автомобілей.
На підтвердження вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 01.02.2023 № б/н про наявність автотранспорту, в якій зазначено про маловантажний фургон ГАЗ 3302 САТ № 290582 згідно договору про надання транспортних послуг від 02.01.2023 №2, укладеного з КПГХ «Продсервіс» БМР.
Слід зазначити, що у вказаному договорі відсутня інформація про маловантажний фургон ГАЗ 3302 САТ № 290582, тобто Переможцем у складі тендерної пропозиції не підтверджено правові підстави наявності маловантажного фургона, а отже, не виконано вимогу пункту 1.1 Додатку 1 до ТД.
Крім того, відповідно до пункту 2.2 Додатку 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівника(ів), який(і) буде(уть) здійснювати поставку товару.
До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/наказ про призначення).
Відповідно до пункту 7 Розділу 1 до ТД документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
В складі тендерної пропозиції Переможця відповідно до довідки від 01.02.2023 № 17 зазначена інформація про працівників – Ваховський В.А., Козаревич С.М., Козаревич В.М., Бобрівник Л.В. та Клімов С.Ю.
На вказаних вище працівників надано копії трудових книжок, перша сторінка яких заповнена російською мовою, тобто не містять перекладу українською мовою, а отже, не виконано вимогу пункту 7 Розділу 1 до ТД.
Крім того, відповідно до пункту 1 Додатку 3 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, що товар відповідає показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів», «Про дитяче харчування», спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» від 15.08.2006 №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 01.06.2005 № 242/329.
В складі тендерної пропозиції ФОП Рогулін Юрій Олегович не надано гарантійний лист, а отже, не виконано вимогу пункту 1 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до Додатку 3 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати договір з акредитованою лабораторією на проведення випробувань харчової продукції, яка є предметом закупівлі, договір повинен бути дійсним на момент подання пропозиції Учасника закупівлі. Додатково учасник надає скан-копії атестату про акредитацію лабораторії.
Слід зазначити, що предметом закупівлі згідно технічної специфікації є: буряк, морква, цибуля, помідори, огірки, капуста качанна/капуста качанна молода, банани, апельсини, лимони, мандарини, яблука, груши, цвітна капуста, гарбуз, броколі.
ФОП Рогулін Юрій Олегович не надано у складі тендерної пропозиції договір з акредитованою лабораторією та скан-копії атестату про акредитацію лабораторії згідно з предметом закупівлі, чим не виконано вимогу Додатку 3 до ТД.
Також, відповідно до Додатку 3 до ТД учасник, якщо закуповує товар у виробника або дилера, в обов’язковому порядку подає у складі пропозиції лист про співпрацю, у якого учасник отримує товар, що планує постачати Замовнику, та всі документи про якість і споживчі властивості товару виробника або дилера, які зазначені у тендерній документації, а також копію відповідного договору, що підтверджує правовідносини учасника з виробником або дилером.
Лист має бути виданий на ім'я Замовника торгів (вказати повну назву) та датований, не раніше ніж дата публікації оголошення про проведення торгів по даному предмету закупівлі.
В складі тендерної пропозиції ФОП Рогулін Юрій Олегович надано лист про співпрацю від 21.02.2023, в якому не зазначено кому він виданий, чим не виконало вимогу Додатку 3 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Рогулін Юрій Олегович як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір про закупівлю на суму 1 055 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.04.2023 12:10 - 12.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2023 12:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
розірвання договору на виконання Висновку ДАСУ
Дата публікації звіту:
09.05.2023 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
acf40eed3f724c709cbffa8865a6897c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.04.2023 07:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Овочі, фрукти та горіхи», за кодом ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-012048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
81cab6a9f46d43f29eb298d2f8329f52
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
06.04.2023 16:40
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, в частині обов’язків суб’єктів підприємницької діяльності, що постачають товари.
Розмір бюджетних призначень на закупівлю товару затверджено рішенням Засновника, яке оприлюднено у встановленому Законом порядку на сайті Засновника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розмір бюджетного призначення затверджений планом закупівель Замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті: https://prozorro.gov.ua
Всі документи, щодо закупівлі UA-2023-02-17-012048-a оприлюднено у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і знаходяться у вільному доступі в електронній системі