• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин А-92 (за талонами), бензин підвищеної якості А-95 Преміум (Active) (за талонами), дизельне паливо (за талонами), керосин ТС-1 (Jet) (за талонами) за кодом ЄЗС: ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти»

Місце поставки товарів: закупівля бензину А-92, бензину підвищеної якості А-95 Преміум (Active), дизельного палива та керосину ТС-1 (Jet) для автотранспортних засобів замовника здійснюється безпосередньо на автозаправних станціях учасника (постачальника) за талонами учасника (постачальника). Поставка талонів здійснюється за адресою замовника: вул. Тахіатаська, будинок 3, місто Харків, Київський район, Харківська область, 61033.

Завершена

7 507 775.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 538.88 UAH
Номер: 6a1a07dbd5ce4a51b241721d21a20059
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 21.06.2023 16:06 - 13.07.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.06.2023 № 48 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2023-02-17-011702-a 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 04 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комплекс з експлуатації об’єктів водозниження і зливної каналізації» (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-02-17-004963-a; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.02.2023 № 17-ВТ/Р-2023) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», протокол уповноваженої особи від 02.03.2023 № 22-ВТ/Р-2023 про визначення переможця процедури закупівлі та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 02.03.2023, Договір про закупівлю товару № 2023/32 від 08.03.2023, Додаткова угода № 1 від 17.05.2023 до Договору про закупівлю товару № 2023/32 від 08.03.2023, Додаткова угода № 2 від 23.05.2023 до Договору про закупівлю товару № 2023/32 від 08.03.2023, Додаткова угода № 3 від 20.06.2023 до Договору про закупівлю товару № 2023/32 від 08.03.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 29.06.2023. Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» та повідомлено про намір укласти договір з ним. Між Замовником та переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» укладено Договір про закупівлю товару № 2023/32 від 08.03.2023 на суму 6990525,00 гривень.
Період усунення порушень: 04.07.2023 17:39 - 08.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2023 17:39

Запити/Пояснення