-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина твердої породи.
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Номер:
efc53dfdea914ba09de249723062cfc5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-07-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.03.2023 00:00
Період моніторингу:
07.03.2023 14:30 - 29.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.03.2023 № 14
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 06.03.2023 № 14
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-02-17-010762-a 17.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціального авіаційного загону оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.02.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Омельченко Олександр Олександрович (далі – ФОП Омельченко Олександр Олександрович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 27.02.2023 № б/н про визначення переможцем ФОП Омельченко Олександр Олександрович, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.02.2023, вимога про усунення порушення від 02.03.2023 та рішення Замовника від 07.03.2023, договір від 11.03.2023 № 52, укладений між Замовником та ФОП Омельченко Олександр Олександрович, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.03.2023, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.03.2023.
Згідно з пунктом 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 18.02.2023 оприлюднено тендерну документацію зі змінами у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 17.02.2023.
Відповідно до вимог абзацу третього пункту 51 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. При цьому, Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Проте, Замовником, в порушення вимог абзацу третього пункту 51 Особливостей, разом з новою редакцією тендерної документації не оприлюднено окремого документу з переліком внесених змін.
В ході аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
При цьому, Замовником у пункті 8 «Інформація про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів» розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено наступну інформацію: «Замовник не приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів або Замовник приймає до розгляду тендерні пропозиції, ціни яких є вищими ніж очікувана вартість предмета, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначеної замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів складає _ (зазначити відсоток) відсотків.», що не дає учасникам чіткого розуміння можливості чи неможливості подання тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником в тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
У пункті 2.3 розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника посадовою особою уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками визначено Кононець Миколай, при цьому, в порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону Замовником не зазначено посаду посадової особи уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками.
Питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710 у ході моніторингу дослідити не можливо, оскільки згідно з поясненням Замовника, оприлюдненим в електронній системі закупівель 08.03.2023, на даний час відсутній доступ до веб-сторінки Замовника.
Період усунення порушень:
27.03.2023 17:17 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.03.2023 17:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо Вас, що згідно зі статею 15 Кодексу України про адміністративні правопорушення військовослужбовці, військовозобов'язані та резервісти під час проходження зборів, а також особи рядового і начальницького складів Державної кримінально-виконавчої служби України, служби цивільного захисту і Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, поліцейські несуть відповідальність за адміністративні правопорушення за дисциплінарними статутами. За порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, санітарних норм, правил полювання, рибальства та охорони рибних запасів, митних правил, вчинення правопорушень, пов’язаних з корупцією, порушення тиші в громадських місцях, неправомірне використання державного майна, незаконне зберігання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації, невжиття заходів щодо окремої ухвали суду, ухилення від виконання законних вимог прокурора, порушення законодавства про державну таємницю, порушення порядку обліку, зберігання і використання документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, ці особи несуть адміністративну відповідальність на загальних підставах. До зазначених осіб не може бути застосовано громадські роботи, виправні роботи і адміністративний арешт.
Інші, крім зазначених у частині першій цієї статті, особи, на яких поширюється дія дисциплінарних статутів або спеціальних положень про дисципліну, у випадках, прямо передбачених ними, несуть за вчинення адміністративних правопорушень дисциплінарну відповідальність, а в інших випадках - адміністративну відповідальність на загальних підставах.
Таким чином уповноважена особа підпадає під дію ст.15 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Дата публікації звіту:
28.03.2023 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
6b0aa60d2d844655b8264464b2ac1e32
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.03.2023 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями «Деревина твердої породи», ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, очікуваною вартістю 800 000,00 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-17-010762-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем – Фізичною особою-підприємцем Омельченко Олександр Олександрович вимоги частини другої статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2c3602118b4d442e8d9a4bd576e9b18f
Назва:
Відповідь.
Дата опублікування:
08.03.2023 15:26
Опис:
Штатна чисельність особового складу,та норми забезпечення згідно Постанови КМУ №426 2002 року.
Веб сторінка на даний час недоступна. Усі дозвільні документи для підписання договору надані.