-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оброблені фрукти та овочі
Завершена
1 156 713.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 783.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 783.56 UAH
Номер:
eebf0d1e002d4d0192d60a4f42baa3c0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.04.2023 00:00
Період моніторингу:
25.04.2023 10:14 - 17.05.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.04.2023 № 106
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-02-17-006883-a 17.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.02.2023 № 15/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.02.2023, протокол розкриття, тендерну пропозицію ФОП Гончаренко Т.П, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2023, договір від 13.03.2023 № 34ГТ23, додаткову угоду від 13.03.2023 №1, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 01.05.2023 та 12.05.2023.
Період усунення порушень:
19.05.2023 12:51 - 25.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2023 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
dc3852b414954aaeb0c21bd300463730
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.04.2023 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Оброблені фрукти та овочі», за кодом ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-006883-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cd147ad078a64799a6541f7bdf276980
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.05.2023 10:27
Опис:
Надання відповіді на запитання, яке виникло на підставі проведення моніторингу процедури закупівлі «Оброблені фрукти та овочі», за кодом ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-17-006883-a).
Пояснення: товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та ТУ; Очікувана вартість закупівлі розрахована наступним чином: кількість згідно натуральних норм харчування психоневрологічних інтернатів, затверджених постановою КМУ від 13 березня 2002р. №324 помножена на середньостатистичні ціни; обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (що додається) було опубліковано до подання оголошення (на виконання Розпорядження №1036) на порталі kyivaudit.gov.ua (власний веб-сайт відсутній).
Відповідно закупівля оголошується на річну потребу та на очікувану вартість, яка не завжди співпадає з виділеним бюджетом.
Номер:
be29f93ba9de490cb2313d6a00b74bd4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2023 11:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2023 00:00
Опис:
Чому Замовником укладено договір, з ціною за кілограм на огірки квашені - 63,00 грн, помідори консервовані с/б - 66,00 грн, ікру кабачкову - 96,00 грн, пасту томатну - 104,00 грн, квасолю консервовану - 89,00 грн, салат «Білоцерківський» - 85,00 грн, огірки консервовані с/б - 66,00 грн, сухофрукти - 79,00 грн., при тому, що згідно з умовами додатку 3 до тендерної документації допустимий рівень ціни за кілограм на огірки квашені - 60,00 грн, помідори консервовані с/б - 59,00 грн, ікру кабачкову - 91,00 грн, пасту томатну - 100,00 грн, квасолю консервовану - 81,00 грн, огірки консервовані с/б - 59,00 грн, сухофрукти - 87,00 грн.?
Номер:
947f4d313df340b19d4a903d9952b632
Назва:
Допустимий рівень цін
Дата опублікування:
12.05.2023 15:01
Опис:
Надання пояснення на запитання, яке виникло на підставі проведення моніторингу процедури закупівлі «Оброблені фрукти та овочі», за кодом ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі. Згідно тендерної документації (додатку 3) допустимий рівень цін це середнь-оринкові ціни по яких замовник планує закупівлю. Тому замовник і прописує не граничну ціну, а допустимий рівень ціни означає, що можуть бути відхилення як у бік зменшення, так і у бік збільшення, але не перевищувати загальну суму.
Відповідно учасник до своїх прорахунків запропонував свою цінову пропозицію, яка відповідно тендерної документації не перевищує загальну суму закупівлі. Тому на підставі запропонованої найбільш економічно-вигідної цінової пропозиції був заключений договір.