-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Асфальтобетонні суміші типу А-20, А-40, В-10МА, Б-10МА
Торги не відбулися
13 020 629.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 103.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 103.14 UAH
Номер:
f0db9f486d274a0aa82a5212452368f8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-01-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 10:57 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-02-17-001868-a 17.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання рішення колегії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо виконання рішення органу оскарження та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), виконання рішення Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.02.2023 № 21/02/3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2023 № 03/03, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 09.03.2023 № 2851-р/пк-пз та від 27.03.2023 № 3725-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.11.2023, 13.11.2023 та 15.11.2023.
Під час проведення моніторингу встановлено, що за результатами розгляду скарги приватного підприємства «Автомагістраль» від 08.03.2023 № UA-2023-02-17-001868-a.b1 колегією АМКУ прийнято рішення від 27.03.2023 № 3725-р/пк-пз (далі – Рішення), яким зобов’язано Замовника скасувати його рішення від 03.03.2023 № 03/03 про визначення ТОВ «ТАРТЕХ» переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Водночас, згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник не скасував рішення про визначення ТОВ «ТАРТЕХ» переможцем процедури закупівлі.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 06.11.2023, 10.11.2023 та 14.11.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника, щодо отримання інформації з підтвердними документами про виконання Замовником Рішення.
Замовником 07.11.2023, 13.11.2023 та 15.11.2023 надано пояснення та документи щодо оскарження до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним Рішення АМКУ.
Відповідно до ухвали Київського окружного адміністративного суду від 12.07.2023 в адміністративній справі № 320/14740/23 позовну заяву Замовника повернуто без розгляду.
Крім того, ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11.08.2023 повторну позовну заяву Замовника залишено без руху.
Згідно із поясненням Замовника від 15.11.2023 апеляційне оскарження ухвали від 11.08.2023 визнано недоцільним.
Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав Рішення колегії АМКУ.
Період усунення порушень:
24.11.2023 16:51 - 09.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2023 16:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Рішення антимонопольного комітету виконано
Дата публікації звіту:
28.11.2023 07:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- notComplyDecisionACU: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
04.12.2023 12:42
Запити/Пояснення
Номер:
1376bbd1600b439ab95ec7e8963af4f9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.11.2023 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Асфальтобетонні суміші типу А-20, А-40, В-10МА, Б-10МА» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-17-001868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо причин невиконання рішення Постійно діючої Антимонопольного комітету України від 27.03.2023 № 3725-р/пк-пз про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРТЕХ» переможцем процедури закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1d666c8194234ac3a0c27f4709c2d75f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.11.2023 09:04
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва, розглянувши Ваш запит від 06.11.2023 року направлений через електронну систему закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-17-001868-a, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо надання інформації:
1. «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Повідомляємо наступне: технічні та якісні характеристики закупівлі обумовлені службовою запискою відповідальної особи за контроль по закупівлі асфальтобетоннних суміщей.
Очікувана вартість закупівлі сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій потенційних учасників процедури закупівлі, запит яких Замовник здійснив керуючись примірною методикою, яка затверджена наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 року. Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів.
2. «Надати інформацію щодо причин невиконання рішення Постійно діючої Антимонопольного комітету України від 27.03.2023 № 3725-р/пк-пз про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТАРТЕХ» переможцем процедури закупівлі»
Дане рішення антимонопольного комітету оскаржується в суді.
Додатки – службова записка на 12-ти аркушах;
- позовна заява на 1 –му аркуші.
Номер:
53ae9457feac4525a19deb8417e6b094
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2023 15:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Асфальтобетонні суміші типу А-20, А-40, В-10МА, Б-10МА» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-17-001868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації про номер судового провадження стосовно оскарження рішення Постійно діючої Антимонопольного комітету України від 27.03.2023 № 3725-р/пк.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e9a1d1a9a670460eb18e19d9fac199e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2023 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Асфальтобетонні суміші типу А-20, А-40, В-10МА, Б-10МА» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-17-001868-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на пояснення та інформацію надані 07.11.2023 та 13.11.2023 постала потреба в отриманні інформації з підтвердними документами щодо стану оскарження рішення Постійно діючої Антимонопольного комітету України від 27.03.2023 № 3725-р/пк з урахуванням ухвали Київського окружного адміністративного суду від 11.08.2023 у справі № 320/27105/23, якою вашу позовну заяву залишено без руху.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3e6fa8ce82b7489f9b110f28fc51655d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.11.2023 09:31
Опис:
Для отримання інформації з підтвердними документами щодо стану оскарження рішення Постійно діючої Антимонопольного комітету України від 27.03.2023 № 3725-р/пк уповноважена особа звернулася в юридичний відділ ШЕУ Солом'янського району. Пояснення юридичного відділу щодо стану справи додаються.