-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
23П-048 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з сервісного обслуговування дизель-генераторних установок Caterpillar)
Завершена
5 581 524.62
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 815.00 UAH
мін. крок: 1% або 55 815.00 UAH
Номер:
2b2a21ec9b3f47d0bfd9e2032b6f0ebb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.06.2023 00:00
Період моніторингу:
06.06.2023 11:55 - 28.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2023 № 33
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6.UA-2023-02-17-001531-a 17.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування», (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом від 28.02.2023 № 259, вимоги про усунення порушення від учасників ТОВ «Сервісний центр Оланво» та ТОВ «ТДС Укрспецтехніка», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТДС Укрспецтехніка», вимога про усунення невідповідностей до 13:52 год. 16.03.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.03.2023 № 287 та від 27.03.2023 №351, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.03.2023, договір від 11.04.2023 № УБГ215/010-23, укладений Замовником з ТОВ «ТДС Укрспецтехніка» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 12.04.2023, пояснення та документи Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 09.06.2023 на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області.
Період усунення порушень:
19.06.2023 14:29 - 23.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2023 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
2dd96fe19f4f43db9ab2f2ef91eb339f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.06.2023 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з сервісного обслуговування дизель-генераторних установок Caterpillar» (ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), очікуваною вартістю 5 581 524,62грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: A-2023-02-17-001531-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТДС Укрспецтехніка» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
eba856c0ae07474db383d2c53a42e983
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
09.06.2023 10:22
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Щодо питання 1 надаємо таку інформацію:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються вимогами використання обладнання, які визначені інструкцією з експлуатації та рекомендацій заводу виробника ДГУ Caterpillar моделі 3412.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована у відповідності до визначеного у АТ «Укргазвидобування» (далі – Товариство) діючого порядку: методом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну, шляхом направлення запитів до потенційних Учасників.
При цьому, Товариство отримало комерційну пропозицію лише від ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ», яка повністю відповідає кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, та застосування такого методу відповідає внутрішньому порядку визначення очікуваної вартості в Товаристві.
Отже, очікувана вартість за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) була визначена згідно отриманої комерційної пропозиції від ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» та склала – 5 581 524,62 грн з ПДВ (розрахунок очікуваної вартості та комерційна пропозиція від ТОВ з ІІ «Цеппелін Україна ТОВ» додаються).
Стосовно надання «посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» інформуємо:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чи інші нормативно-правові акти у сфері публічних закупівель не встановлюють обов’язкових вимог до Товариства, як замовника в розумінні Закону, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, щодо порядку обчислення очікуваної вартості та/чи оприлюднення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат на власному веб-сайті.
Положення вказаної у запиті постанови Уряду не поширюються на Товариство, у зв’язку з чим Товариство не зобов’язане розміщувати на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 зазначеної постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оскільки в ній передбачено обов’язок головних розпорядників саме бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті.
Зазначене твердження підтверджується такими нормами права.
Товариство не є головним розпорядником бюджетних коштів (не є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб'єктом господарювання державного сектору економіки та не є підприємством, які використовують кошти державного бюджету, що підтверджується наступним.
Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень.
Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України).
Однак, Товариство не є бюджетною установою, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Крім того, Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з огляду на таке.
Статтею 22 Господарського кодексу України визначено, що суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.
Відповідно до п. 4.2 статуту АТ «Укргазвидобування», Товариство є власником:
майна, переданого йому засновником;
кредитних та запозичених коштів;
виробленої продукції та майна, створеного (придбаного) Товариством у результаті господарської діяльності;
доходів, отриманих у результаті здійснення господарської діяльності;
У рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що майно, передане Національною акціонерною компанією Нафтогаз України до статутного капіталу ПАТ «Укргазвидобування» (перейменовано на АТ «Укргазвидобування» з 23.05.2018 року), а також майно, яке придбане, виготовлене та отримане ПАТ «Укргазвидобування» з інших джерел (в тому числі набуте внаслідок правонаступництва) є власністю ПАТ «Укргазвидобування».
Пунктом 4.3. статуту АТ «Укргазвидобування» передбачено, що Товариство має використовувати державне майно відповідно до законодавства. Майно, що є державною власністю і надане Товариству у користування, включається до його активів.
Тобто, відповідно до Статуту Товариства, у АТ «Укргазвидобування» наявне майно, яке належить йому на праві приватної власності та, крім іншого, АТ «Укргазвидобування» може використовувати державне майно.
Таким чином, АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом, який діє на основі лише державної власності, а отже йому не притаманна перша ознака суб’єкта господарювання державного сектору економіки.
Крім того, згідно з ст. 96-1 ЦК України права учасників юридичних осіб (корпоративні права) - це сукупність правомочностей, що належать особі як учаснику (засновнику, акціонеру, пайовику) юридичної особи відповідно до закону та статуту товариства.
Корпоративні права набуваються особою з моменту набуття права власності на частку (акцію, пай або інший об’єкт цивільних прав, що засвідчує участь особи в юридичній особі) у статутному капіталі юридичної особи.
Учасники (засновники, акціонери, пайовики) юридичної особи мають право у порядку, встановленому установчим документом та законом:
1) брати участь в управлінні юридичною особою у порядку, визначеному установчим документом, крім випадків, встановлених законом;
2) брати участь у розподілі прибутку юридичної особи і одержувати його частину (дивіденди), якщо така юридична особа має на меті одержання прибутку;
3) у випадках, передбачених законом та установчим документом, вийти з юридичної особи;
4) здійснити відчуження часток у статутному (складеному) капіталі товариства, цінних паперів, паїв та інших об’єктів цивільних прав, що засвідчують участь у юридичній особі, у порядку, встановленому законом;
5) одержувати інформацію про діяльність юридичної особи у порядку, встановленому установчим документом;
6) одержати частину майна юридичної особи у разі її ліквідації в порядку та у випадках, передбачених законом, установчим документом (право на ліквідаційну квоту).
Зі змісту вищезазначених норм чинного законодавства вбачається, що господарське товариство вважається таким, у статутному капіталі якого є корпоративні права держави, лише у випадку якщо держава є акціонером такого товариства та їй належать акції у статутному капіталі цього господарського товариства.
В той же час, відповідно до статуту АТ «Укргазвидобування» засновником та єдиним акціонером Товариства є не держава, а акціонерне товариство «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», як окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ «Укргазвидобування» належать саме Національній акціонерній компанії «Нафтогаз України», а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
В постанові Окружного адміністративного суду м. Києва від 19.02.2014 року, залишеній без змін ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 19.01.2016 року та постановою Верховного Суду від 20.12.2018 року по справі №826/1503/14, суд встановив, що у статутному капіталі ПАТ «Укргазвидобування» наявні корпоративні права виключно НАК «Нафтогаз України», а відтак, ПАТ «Укргазвидобування» не є підприємством, частка держави у статутному капіталі якого становить 50 відсотків та більше.
Таким чином, оскільки акції АТ «Укргазвидобування» належать НАК «Нафтогаз України», а не державі, то АТ «Укргазвидобування» не відноситься до суб'єктів, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів, а відтак АТ «Укргазвидобування» не притаманна і друга ознака суб’єкта державного сектору економіки.
Зазначене також підтверджується рішенням Господарського суду м. Києві від 17.01.2017 по справі №910/17060/16, яке залишено без змін постановою Вищого господарського суду України від 24 жовтня 2017 року, у якому встановлено, що Товариство не відносяться до суб'єктів державного сектору економіки.
Вищенаведене свідчить про те, що АТ «Укргазвидобування» не є суб’єктом державного сектору економіки.
Крім того, Товариство не використовує кошти Державного бюджету України.
Отже, АТ «Укргазвидобування» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, відтак i не належить до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року №710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Вищезазначене висновується Окружним адміністративним судом міста Києва в рішенні від 08.08.2022 по справі №640/842/22, що набрало законної сили (визнано протиправним та скасовано висновок Державної аудиторської служби України стосовно недопущення в подальшому порушень вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710).
З огляду на зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації не поширюються на АТ «Укргазвидобування», у зв’язку з чим дотримання Товариством вказаних законодавчих вимог не може бути предметом моніторингу згідно з Законом.
Відповідно до ст. 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Товариством вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи все вищенаведене, на АТ «Укргазвидобування» не розповсюджуються на законодавчому рівні вимоги щодо розміщення на сторінці власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
При цьому, Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, не встановлює обов’язок Товариству визначати та обґрунтовувати очікувану вартість оскільки остання має рекомендаційних характер, про що вказано у п.1 вказаної методики.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТДС Укрспецтехніка» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо питання 2 надаємо таку інформацію:
Переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТДС Укрспецтехніка» були дотримані під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме:
31 березня 2023 року ТОВ «ТДС УКРСПЕЦТЕХНІКА», як Переможець процедури закупівлі, завантажив документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про право підписання договору про закупівлю, згідно п. 6 додатку №2.2 до тендерної документації «Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог статті 17 Закону та інші документи», а саме файли:
- 10. Довідка щодо рішення про надання згоди на здійсн. правоч. pdf.; (додається);
- 9. Повноваження підписанта.. pdf. (додається).
У підпункті 2 абзацу шостого пункту 3 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю Тендерної документації вказано, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Завантаження в електронну систему закупівель для Переможця процедури закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом не було передбачено вимогами цієї тендерної документації.
Номер:
43715f57dab040baa451d3b319faca8c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.06.2023 09:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з сервісного обслуговування дизель-генераторних установок Caterpillar» (ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), очікуваною вартістю 5 581 524,62грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: A-2023-02-17-001531-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТДС Укрспецтехніка» під час укладення договору вимоги пункту 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника, а саме: «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю»?
Чи була надана учасником, з яким укладається договір про закупівлю Банківська гарантія/Стендбай акредитив, до укладення Договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6b2da38ac1ed40daae16d9f7f8207ec2
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
09.06.2023 10:24
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 23П-048 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з сервісного обслуговування дизель-генераторних установок Caterpillar), ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-17-001531-a надаємо інформацію стосовно наступних питань:
1. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «ТДС Укрспецтехніка» під час укладення договору вимоги пункту 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника, а саме: «Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю»?
2. Чи була надана учасником, з яким укладається договір про закупівлю Банківська гарантія/Стендбай акредитив, до укладення Договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо питання 1 надаємо таку інформацію:
Переможець процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТДС Укрспецтехніка» під час укладення договору дотримані вимоги пункту 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовника, що підтверджується відповіддю на питання 2.
Щодо питання 2 надаємо таку інформацію:
Переможець процедури закупівлі – Товариство з обмеженою відповідальністю «ТДС Укрспецтехніка» до укладання Договору № УБГ 215/010-23 від 11.04.2023 р. надало Банківську гарантію № 31995 від 05.04.2023 р. від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» на суму 213 356,14 грн, що складає 5 % від загальної вартості договору про закупівлю.