• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021: 2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лікарські засоби) Лот № 1 МНН: Азитроміцин, Алопуринол, Альбендазол, Аміаку розчин концентрований, Амікацин, Аміодарон, Амітриптилін, Амлодипін, Амоксицилін + Клавуланова кислота, Ампіцилін, Атропін, Ацетилцистеїн, Ацикловір, Бензилпеніцилін, Бісопролол, Будесонід, Бупівакаїн, Ванкоміцин, Варфарин, Верапаміл, Вода для ін’єкцій, Вугілля активоване, Галоперидол, Гентаміцин, Гепарин натрій, Гідрокортизон, Гідрохлортіазид, Глюкоза, Дексаметазон, Дигоксин, Диклофенак, Допамін, Дротаверин, Еналаприл, Еноксапарин, Епінефрин/Адреналін, Етанол, Йогексол, Ібупрофен. Ізоніазид, Ізосорбіду динітрат, Інсулін, Кальцію глюконат, Каптоприл, Карбамазепін, Карведілол, Кислота ацетилсаліцилова, Кларитроміцин, Клопідогрель, Лактулоза, Левотироксин, Лідокаїн, Лінезолід, Лозартан, Лоперамід, Лоратадин, Магнію сульфат, Меропенем, Метамізол натрію, Метилпреднізолон, Метоклопрамід, Метопролол, Метотрексат, Метронідазол, Метформін, Моксифлоксацин, Налоксон, Натрію гідрокарбонат, Ністатин, Нітрогліцерин, Ніфедипін, Ніфедипін, Озельтамівір, Окситоцин, Омепразол, Ондансетрон, Офлоксацин, Парацетамол, Пілокарпін, Пірантел, Преднізолон, Пропранолол, Протаміну сульфат, Рифампіцин, Саліцилова кислота, Сальбутамол, Севофлуран, Сена, Сімвастатін, Спіронолактон, Теофілін, Тетрациклін, Транексамова кислота, Фенілефрин, Фітоменадіон, Флуконазол, Фолієва кислота, Фуросемід, Цефепім, Цефіксим, Цефотаксим, Цефтазидим, Цефтріаксон, Цефтріаксон, Циклопентолат, Ципрофлоксацин, Ціанокобаламін. Лот №2 МНН: Суксаметоній, Атракуріум, Пропофол, Тіопентал Лот № 3 МНН: Альтеплаза

Завершена

5 098 480.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 635.60 UAH
Номер: b9735eb30a3746c7bb1ef288648d0763
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-30-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 30.05.2023 16:19 - 21.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.05.2023 № 170 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.05.2023 № 170. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-16-014314-a, 16.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерних пропозицій, надання учасниками-переможцями документів при укладанні договорів про закупівлю, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов укладених договорів умовам тендерної документації та тендерних пропозицій переможців тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні інформації про закупівлю, а також вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання учасниками-переможцями; документів при укладанні договорів про закупівлю; своєчасності укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів умовам тендерної документації та тендерних пропозицій переможців тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Теребовлянської міської ради «Теребовлянська міська лікарня» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-16-004028-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1, 2 та 3); протоколи розкриття тендерних пропозицій (за Лотами 1, 2 та 3); тендерні пропозиції ТОВ «Подорожник Тернопіль» (за Лотом 1), ПП ВКФ «Скайінвест» (за Лотом 2), ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (щодо правомірності його відхилення Замовником; за Лотом 3) та спільного Українсько-Естонського підприємства у формі ТОВ «Оптіма-фарт, ЛТД» (за Лотом 3); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 01.03.2023 №28 та від 02.03.2023 №29 (за Лотами 1, 2 та 3); повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2023 (за Лотами 1 та 2) та від 02.03.2023 (за Лотом 3); рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.03.2023 №3390-р/пк-пз; опубліковані учасниками-переможцями документи за Лотами 1, 2 та 3; договори від 22.03.2023 №16/03 (за Лотом 1), від 23.03.2023 №41/03 (за Лотом 2) та від 22.03.2023 №05/03 (за Лотом 3); опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником здійснюється закупівля фармацевтичної продукції, зокрема: Азитроміцин, Алопуринол, Альбендазол, Аміаку розчин концентрований, Амікацин, Аміодарон, Амітриптилін, Амлодипін, Амоксицилін + Клавуланова кислота, Ампіцилін, Атропін, Ацетилцистеїн, Ацикловір, Бензилпеніцилін, Бісопролол, Будесонід, Бупівакаїн, Ванкоміцин, Варфарин, Верапаміл, Вода для ін’єкцій, Вугілля активоване, Галоперидол, Гентаміцин, Гепарин натрій, Гідрокортизон, Гідрохлортіазид, Глюкоза, Дексаметазон, Дигоксин, Диклофенак, Допамін, Дротаверин, Еналаприл, Еноксапарин, Епінефрин/Адреналін, Етанол, Йогексол, Ібупрофен. Ізоніазид, Ізосорбіду динітрат, Інсулін, Кальцію глюконат, Каптоприл, Карбамазепін, Карведілол, Кислота ацетилсаліцилова, Кларитроміцин, Клопідогрель, Лактулоза, Левотироксин, Лідокаїн, Лінезолід, Лозартан, Лоперамід, Лоратадин, Магнію сульфат, Меропенем, Метамізол натрію, Метилпреднізолон, Метоклопрамід, Метопролол, Метотрексат, Метронідазол, Метформін, Моксифлоксацин, Налоксон, Натрію гідрокарбонат, Ністатин, Нітрогліцерин, Ніфедипін, Ніфедипін, Озельтамівір, Окситоцин, Омепразол, Ондансетрон, Офлоксацин, Парацетамол, Пілокарпін, Пірантел, Преднізолон, Пропранолол, Протаміну сульфат, Рифампіцин, Саліцилова кислота, Сальбутамол, Севофлуран, Сена, Сімвастатін, Спіронолактон, Теофілін, Тетрациклін, Транексамова кислота, Фенілефрин, Фітоменадіон, Флуконазол, Фолієва кислота, Фуросемід, Цефепім, Цефіксим, Цефотаксим, Цефтазидим, Цефтріаксон, Цефтріаксон, Циклопентолат, Ципрофлоксацин, Ціанокобаламін та вказано код Національного класифікатора ДК 021:2015: 33600000-6: Фармацевтична продукція (за Лотом 1); Суксаметоній, Атракуріум, Пропофол, Тіопентал (за Лотом 2); Альтеплаза (за Лотом 3). Слід зазначити, що Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить такі номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема: 33622000-6 «Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи», 33622600-2 «Бета-блокатори», 33622200-8 «Протигіпертонічні засоби», 33612000-3 «Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту», 33651200-0 «Протигрибкові засоби для системного застосування», 33622300-9 «Сечогінні засоби», 33621100-0 «Протитромбозні засоби», 33661200-3 «Анальгетичні засоби», 33692500-2 «Розчини для ін'єкцій» тощо. Однак, за результатами моніторингу встановлено, під час розміщення інформації щодо предмета закупівлі за Лотами 1 та 2 (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведений у пунктах 41, 42 та 44 Особливостей №1178. Проведеним моніторингом встановлено, що у пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника зазначено підстави для відхилення тендерних пропозицій з посиланням на абзац другий частини п’ятнадцятої статті 29 Закону, частину чотирнадцяту статті 29 Закону та частину другу статті 28 Закону, тоді як такі підстави для відхилення у пункті 41 Особливостей №1178 визначені з посиланням на абзац другий пункту 39 Особливостей №1178, абзац п’ятий пункту 38 Особливостей №1178 та абзац другий пункту 36 Особливостей №1178. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено вимогу пункту 28 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 20.06.2023 12:03 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2023 12:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу закупілві UA-2023-02-16-014314-a фахівцю з публічних закупівель вказано на недоліки в роботі та зобов’язано під час оприлюднення інформації про публічні закупівлі, неухильно дотримуватись норм постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
Дата публікації звіту: 27.06.2023 10:41

Запити/Пояснення