-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Фільтри-поглиначі)
При формування карточки закупівлі пропонується: поле «Примітки» заповнювати наступним чином: Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-01-18-002969-c згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Критерій оцінки – ціна 100%. Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору. Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.
Завершена
8 835 296.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 88 352.96 UAH
мін. крок: 1% або 88 352.96 UAH
Номер:
62aacf3930d1407da43ec83c07e9d416
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 16:26 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
29.06.2023 № 19-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 21.04.2023№003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 29.06.2023
№ 19 -з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" UA-2023-02-16-009990-a 16.02.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень Замовником - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол №23-1017 від 16.02.2023 зі змінами, внесеними, згідно протоколу №23-1017_т-зм-1 від 02.03.2023 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Селтон» (ЄДРПОУ 32556556), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.03.2023 № 23-1017-д, вимоги про усунення порушень, рішення замовника, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 31.03.2023 №4600007421, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.07.2023 року.
Період усунення порушень:
25.07.2023 18:10 - 29.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2023 18:10
Запити/Пояснення
Номер:
f769a007097d403baf5f4ed845bed1c3
Назва:
Питання для надання пояснень
Дата опублікування:
06.07.2023 12:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-16-009990-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому в проект договору до Тендерної документації не внесено перелік змін, як це передбачено пунктом 8 ч.2 статті 22 Закону, де у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов?
3. Чому в договорі від 31.03.2023 №4600007421не внесено перелік змін, як це передбачено п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
79b5deb59f964558842f267dc16dedc7
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 06.07.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-009990-a
Дата опублікування:
10.07.2023 16:39
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 06.07.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-009990-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, згідно з вимогами пункту 2 частини 1 статті 20 Кодексу цивільного захисту України суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити своїх працівників засобами колективного захисту. Відповідно до частини 2 статті 32 Кодексу цивільного захисту України захисні споруди цивільного захисту, споруди подвійного призначення та найпростіші укриття складають фонд захисних споруд цивільного захисту і належать до засобів колективного захисту.
ТОВ «Оператор ГТС України» експлуатує 51 захисну споруду, які введені в експлуатацію у період з 1975 по 2001 роки, 45 захисних споруд цивільного захисту обладнано фільтровентиляційним устаткуванням, до складу якого входять фільтри-поглиначі ФПУ-100, ФПУ-200, ФПУ-300.
Відповідно до «Вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту», затвердженого наказом МВС України від 09 липня 2018 року № 579 максимальний термін придатності фільтрів-поглиначів становить 20 років.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовано на підставі СОУ МНС 75.2-00013528-004:2010 «Безпека у надзвичайних ситуаціях. Засоби очищення повітря захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони)», ДСТУ 9077:2021 «Засоби очищення повітря захисних споруд цивільного захисту.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації.
Забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи (частина 3 статті 25 Закону України «Про стандартизацію»).
З урахуванням вказаних обставин, ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів, в тому числі в електронній формі, будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Відповідно до частини 1 статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 25.05.2023 № 334 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік).
Згідно з пунктом 4.4. Переліку до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції чотирьох потенційних постачальників надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» ТОВВИХ-23-9257КТ від 10.07.2023 на адресу Державної аудиторської служби України.
2. По другому і третьому питаннях, згідно з частиною 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), договір про закупівлю повинен бути укладеним відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, частиною 1 статті 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Норми Закону є спеціальними нормами, які визначають правові підстави внесення змін та доповнень до договорів, укладених за наслідком публічних закупівель.
Таким чином, істотні умови договору про закупівлю, зобов’язання за якими ще не виконані в повному обсязі, можна змінити лише у випадках, визначених частиною 5 статті 41 Закону, а саме:
«5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником, визначеним у Законі України "Про оборонні закупівлі", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг».
Тендерна документація за процедурою закупівлі UA-2023-02-16-009990-a складена відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Відповідно до пункту 4 розділу VI Тендерної документації:
«Істотними умовами договору є предмет, ціна, строк дії договору та інші умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода».
В пункті 14.3 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації Замовника) та в укладеному договорі встановлено порядок змін, а саме:
«14.3 Істотні умови цього Договору не можуть змінюватися після підписання цього Договору і до виконання Сторонами своїх зобов’язань в повному обсязі, крім випадків, які визначені в Законі України «Про публічні закупівлі» або в іншому нормативно-правовому документі, що визначає підстави для зміни істотних умов договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг протягом періоду дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Частина 5 статті 41 Закону визначає вичерпний перелік випадків, коли істотні умови договору можуть змінюватися, і Закон прямо не зобов`язує Замовника дублювати вказаний перелік в тендерній документації.
Крім того, у відповідно до пункту 14.1 проекту Договору всі зміни і доповнення до цього Договору (в тому числі і щодо істотних його умов) складаються в письмовій формі, підписуються уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною цього Договору.
Отже, тендерна документація Замовника та умови укладеного договору від 31.03.2023 №4600007421 повністю відповідають вимогам пункту 8 частини 2 статті 22 Закону.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-009990-a