-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Хрести металеві – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39270000-5 (Вироби релігійного призначення)
Завершена
455 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
Номер:
c8baf3e5f4a64bd5be436d71395d106c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-13-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2023 00:00
Період моніторингу:
13.03.2023 14:40 - 04.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.03.2023
№ 17-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.03.2023 №17-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2023-02-16-009287-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Коломієць П.О. установлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 13.03.2023 № 1303-2023/1, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.02.2023 № 1602-23/1, тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Коломієць П.О., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2023 № 2302-23/1, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2023, договір про закупівлю від 13.03.2023 № 1303-2023/1.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Коломієць П.О. встановлено наступне.
Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу, що учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коломієць П.О. не надано вищевказану довідку, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.
Крім цього, відповідно до пункту 1 розділу 3 до тендерної документації передбачено вимогу, що учасник повинен надати в електронному вигляді заповнену та підписану згоду на оброку персональних даних (Додаток №5), при цьому в листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Однак, на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коломієць П.О. надано довідку від 17.02.2023 щодо згоди на обробку персональних даних, яка не містить інформацію щодо місця проживання та ідентифікаційного коду учасника, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та Додатку 5 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 та Додатку 1 тендерної документації встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини 1 та 2 статті 17 Закону, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача;
- довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та Замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідку з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Проте, на порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 3.1 Додатку 1 тендерної документації та абзацу 3 пункту 44 Особливостей, переможцем торгів ФОП Коломієць П.О. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документу, шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Коломієць П.О. як такого, що не відповідав умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, як такого, що не відповідав умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
30.03.2023 21:38 - 14.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2023 21:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства щодо закупівель підпунктів 2 та 3 пункту 41 та абзацу 3 пункту 44 прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю від 16.02.2023 № 1602-23/1 з ФОП Коломієць П.О
Опис порушень:
- Відповідно до пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу, що учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування всіх необхідних заходів із захисту довкілля, однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коломієць П.О. не надано вищевказану довідку, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації.
- відповідно до пункту 1 розділу 3 до тендерної документації передбачено вимогу, що учасник повинен надати в електронному вигляді заповнену та підписану згоду на оброку персональних даних (Додаток №5), при цьому в листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Однак, на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коломієць П.О. надано довідку від 17.02.2023 щодо згоди на обробку персональних даних, яка не містить інформацію щодо місця проживання та ідентифікаційного коду учасника, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та Додатку 5 до тендерної документації.
- Порушено пункт 1 розділу 3 та Додатку 1 тендерної документації, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, переможець не надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 3 частини 1 та 2 статті 17 Закону, а саме: - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Копіїї документів додаються
Дата публікації звіту:
06.04.2023 14:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
06.04.2023 15:47