-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Легкий цифровий рентгенодіагностичний комплекс, НК 024:2019 37626 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова (ДК 021:2015 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)
Завершена
1 600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер:
a2f5be7dd1b3479eb8904c609413dc85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-18-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2023 00:00
Період моніторингу:
18.04.2023 16:25 - 10.05.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2023 №33-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.04.2023 №33-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13. UA-2023-02-16-005769-a 16.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Уланівський центр первинної медико-санітарної допомоги «Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 жовтня 2022 року), тендерну пропозицію ТОВ «Телеоптик», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 березня 2023 року №1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 березня 2023 року №04/2023 (далі – Договір) та пояснення від 24 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у підпункті 1.2 пункту 1 додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником рекомендаційного листа від клієнта в довільній формі (відгук, тощо) щодо належного виконання аналогічного договору із зазначенням номеру, дати та предмету договору або іншого документу, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію видаткової накладної тощо).
Однак, учасником торгів ТОВ «Телеоптик» в складі тендерної пропозиції не надано рекомендаційного листа від клієнта в довільній формі (відгук, тощо) щодо належного виконання аналогічного договору від 26 квітня 2019 року №11/2019 із зазначенням номеру, дати та предмету договору або іншого документу, що підтверджує виконання цього аналогічного договору (копію видаткової накладної тощо), чим порушено вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
Водночас, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Телеоптик» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
02.05.2023 16:24 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2023 16:24
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації:
10.05.2023 10:41
Дата відкриття провадження:
30.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
Справа № 120/6371/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
50c8d56a40d64f45bac6dd5fcd52d66c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.04.2023 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі легкого цифрового рентгенодіагностичного комплексу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-16-005769-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ «Телеоптик», якого обрано переможцем торгів виконано вимоги тендерної документації, в частині надання рекомендаційного листа від клієнта в довільній формі (відгуку) щодо належного виконання аналогічного договору із зазначенням номеру, дати та предмету договору або іншого документу, що підтверджує виконання аналогічного договору від 26 квітня 2019 року №11/2019 (копію видаткової накладної тощо)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
692d358efde4471bbe37766f706b3d17
Назва:
Відповідь на запит проведення моніторингу закупівлі Легкий цифровий рентгенодіагностичний комплекс UA-2023-02-16-005769-a
Дата опублікування:
24.04.2023 14:49
Опис:
1. Перед плануванням закупівлі ми детально переглянули ціни на аналогічне обладнання на сайті prom.ua (https://prom.ua/ua/Palatnyj-rentgen-apparat.html), також кілька тендерів на закупівлю аналогічного обладнання на PROZORRO. Всі ціни аналогічного обладнання, навіть у неповному комплекті, перевищували 1.5 млн. грн. ( Діапазон цін від 1 900 000,00 грн до 5 000 000,00 грн ).
Комплекс КРДЦ-04-АЛЬФА вперше побачений нами у Вінницькій обласній лікарні ім. М.І. Пирогова. Персонал закладу дав позитивний відгук про нього. Ми запросили комерційну пропозицію на нього і місця, де він ще встановлений. В комплекті, який нам був потрібен, цей комплекс, зокрема, працює у Баранівській ЦРЛ і ЦПМСД "Центральний" у Рівно. В обох місцях про обладнання говорять позитивно. З ними консультувалися стосовно технічних характеристик. Також використовували рекомендації асоціації рентгенологів (https://www.uarctmrt.org/vymogy-do-obladnannya/)ю
2. ТОВ «Телеоптик» у своїй пропозиції надав на підтвердження виконання умов згідно частини - надати рекомендаційний лист від клієнта в довільній формі (відгук, тощо) щодо належного виконання аналогічного договору із зазначенням номеру, дати та предмету договору або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію видаткової накладної тощо) :
1. Договір про закупівлю товару № 67-2019 від 21 жовтня 2019 року та видаткову накладну №55 від 01 листопада 2019 року;
2. Договір про закупівлю товару №11/2019 від 26 квітня 2019 року та видаткову накладну №27 від 17 травня 2019 року