• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Легкий цифровий рентгенодіагностичний комплекс, НК 024:2019 37626 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова (ДК 021:2015 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини)

Завершена

1 600 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер: a2f5be7dd1b3479eb8904c609413dc85
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-18-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 18.04.2023 16:25 - 10.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.04.2023 №33-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.04.2023 №33-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13. UA-2023-02-16-005769-a 16.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Уланівський центр первинної медико-санітарної допомоги «Уланівської сільської ради Хмільницького району Вінницької області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01 жовтня 2022 року), тендерну пропозицію ТОВ «Телеоптик», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01 березня 2023 року №1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 березня 2023 року №04/2023 (далі – Договір) та пояснення від 24 квітня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у підпункті 1.2 пункту 1 додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником рекомендаційного листа від клієнта в довільній формі (відгук, тощо) щодо належного виконання аналогічного договору із зазначенням номеру, дати та предмету договору або іншого документу, що підтверджує виконання аналогічного договору (копію видаткової накладної тощо). Однак, учасником торгів ТОВ «Телеоптик» в складі тендерної пропозиції не надано рекомендаційного листа від клієнта в довільній формі (відгук, тощо) щодо належного виконання аналогічного договору від 26 квітня 2019 року №11/2019 із зазначенням номеру, дати та предмету договору або іншого документу, що підтверджує виконання цього аналогічного договору (копію видаткової накладної тощо), чим порушено вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Водночас, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Телеоптик» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 02.05.2023 16:24 - 17.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2023 16:24

Оскарження висновку в суді

Опис: Подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації: 10.05.2023 10:41
Дата відкриття провадження: 30.05.2023 00:00
Номер відкриття провадження: Справа № 120/6371/23

Запити/Пояснення