-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лікарські засоби
Лікарські засоби
Завершена
720 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 604.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 604.50 UAH
Номер:
add8af8b632649da8f76cf062b6d9d9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-05-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2023 00:00
Період моніторингу:
05.04.2023 17:44 - 27.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.04.2023 № 77
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.04.2023 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2023-02-16-005514-a
16.02.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради" код ЄДРПОУ 01987273
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем ТОВ «СТМ-Фарм» встановлено порушення вимоги абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації та документів Замовником у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору постачання від 08.03.2023 №68, зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів Замовником у випадках, передбачених Законом № 922, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Новомосковська центральна міська лікарня» Новомосковської міської ради» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи - протокол від 21.02.2023 №2 (далі - тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2023 №1, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «СТМ-Фарм», повідомлення про намір укласти договір, договір постачання від 08.03.2023 №68, додаткова угода від 10.03.2023 №б/н, пояснення замовника, отримане 18.04.2023 через електронну систему закупівель.
Пунктом 2.3 Розділу 2 Проекту договору викладеного в Додатку 3 до тендерної документації, Замовником зазначено, що термін використання товару, що поставляється – не менше 80% від терміну, визначеного виробником.
Відповідно до підпункту 8 пункту 2 Розділу 5 тендерної документації учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проектом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» на вимогу, зазначену у Додатку 2 до тендерної документації оприлюднено гарантійний лист офіційного представника ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ» від 20.02.2023 №б/н, в якому зазначено, що ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ» підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, в терміни та зі строками придатності не менше 75% від загального терміну придатності для кожного препарату на момент його постачання, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів, що не відповідає вимогам пункту 2.3 Розділу 2 Проекту договору.
Отже, згідно із абзацом 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СТМ-Фарм» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
26.04.2023 14:50 - 11.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2023 14:50
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
04/0009/2023пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зокрема проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених у цій частині цієї статті Закону.
Таким чином, Законом встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна істотних умов договору про закупівлю може здійснюватись виключно у випадках, визначених статтею 36 Закону.
З врахуванням викладеного, можна зазначити, що в тендерній документації в Додатку 2 – «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» вказано наступне: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає ця документація, надати оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни,а саме позиції: Альбувен р-н д/інф.20 % 100мл фл.№1/, Амброксол-КВ табл.30мг N20 (10х2) у бліст. в пач., Амідарон табл. 0.2г N30 (10х3), Аритміл р-н д / ін.50 мг/мл 3 мл амп.N5 (5х1), Амоксил-К пор.д / п.ін.р-ну 1.2г N1 фл., Глутаргін амп.конц. 400 мг / мл 5 мл N10, Азимед табл.в / пл.об. 0.5г N3 (3х1, Бісопролол-КВ табл. 5мг N10х3, Будесонід-Інтелі Неб сусп.д / розп.0,50мг / мл 2 мл конт.№20 (5х4), Атерокард табл.в / пл.об. 75мг №30 (10х3) бліс в пач, Корглікон амп. 0.06% 1 мл N10 (10х1), Декскет р-н д/ін.25 мг/мл 2 мл амп.№5(5х1) карт.уп, Ізосол р-н д / інф. 200мл конт., Адреналін р-н д / ін.амп.1.82мг / мл 1мл N10, Фрівей Комбі р-н д / інг.25мл, Галоприл р-н д / ін.амп. 5 мг / мл 1мл ампули в блістері N10 карт.уп ./, Гідазепам IC табл. 0.05г N10 (10х1), Водню пероксидр-н д/зовн зас. 3% 100мл фл полім, Лідокаїну г / г амп. 20 мг / мл 2 мл N10 (10х1), L-лізину есцинат амп. 0.1% 5мл N10 (5х2), Аспаркам амп. 5мл N10, Моксифлоксацин Віста р-н д/інф.400 мг/250 мл 250 мл фл карт кор*, Беталок р-н д / ін.1мг / мл 5 мл амп. N5, Панкреатин 8000 табл. N50 (10х5),Омепразол капс. 20мг N30 (10х3), Мезатонр-н д/ін. 10 мг/мл 1 мл амп. у блістері N10 (10х1) в уп, Тізалуд табл. 4мг №30 (10х3), Торсид р-н д / ін.амп. 5 мг /мл 4мл N5, Ебрантил р-н д / ін. 25мг 5мл амп. N5, Тіара Дуо табл. в / пл.об. 160мг / 12.5мг №28 (14х2)/, Бупівакаїн Спінал р-н д/ін. 5мг/мл 4мл амп.№5., тобто не зазначено чіткої вимоги, щодо терміну придатності для кожного препарату на момент постачання.
Отже, ТОВ «СТМ-Фарм» на вимогу тендерної документації оприлюднено Гарантійний лист офіційного представника ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ» від 20.02.2023, №б/н, в якому зазначено, що ПАТ НВЦ «Борщагівський ХФЗ» підтверджує можливість поставки товару , який є предметом закупівлі UA-2023-02-16-005514-a та пропонується учасником у кількості, терміни та зі строками придатності не менше 75 % від загального терміну придатності для кожного препарату на момент його постачання.
Виходячи з цього, у тендерній документації та в самому Додатку 2 не визначено чітких термінів придатності, які повинні бути зазначені у гарантійному листі. Разом з тим учасником в складі тендерної документації надано Лист- згоду з умовами договору , що є окремою вимогою відповідної тендерної документації.
Зважаючи на це, відповідно до пункту 8 цього договору в п.п 8,2 зазначається така умова, що розірвання або зміна договору оформлюється додатковими угодами, які є невід’ємними частинами цього договору.
Підводячи підсумки вищесказаного можна стверджувати, що істотних змін умов договору за Законом не було порушено, замовником не вимагалось від учасника в тендерній документації вимог до строку придатності саме у гарантійному листі. Разом з тим прийняте рішення, про укладання додаткової угоди з метою уточнення граничних термінів придатності.
Дата публікації звіту:
03.05.2023 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
c8868452cf4b4e60bc0d1ac4c0f00697
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.04.2023 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Лікарські засоби» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-02-16-005514-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон №922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із пункту 17 частини другої статті 22 Закону №922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Комунальним некомерційним підприємством «Новомосковська центральна міська лікарня» Новомосковської міської ради» (далі – Замовник) у тендерній документації не зазначена посада особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити відсутність у тендерній документації зазначення посади особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a414d61a1cab4f8b96c98108a2c48b8b
Назва:
Виходячи зі змісту Запиту надається пояснення (інформацію, документи) на Запит
Дата опублікування:
18.04.2023 11:32
Опис:
При формуванні ТД в інформації: «посада» зроблена механічна помилка, та замість «посада» прописано призначення особи, тобто «уповноважена особа».
На даний час при складанні ТД зроблені відповідні зміни, та виправлені механічні помилки