-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Філе куряче, стегно куряче, м’ясо свинини
Завершена
286 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 431.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 431.75 UAH
Номер:
877f10b526134eb1b3353c63755048db
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-07-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
07.03.2023 16:25 - 29.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.03.2023
№ 15-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.03.2023 № 15-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-02-16-003621-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28 та абзацу 5 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА установлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 06.03.2023 № 40, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції від 03.01.2023) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Дубрівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 16.02.2023, тендерна пропозиція переможця ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2023 № 178 про визначення переможцем ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2023, договір про закупівлю від 06.03.2023 № 40.
За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення, а саме:
- в порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 41 Особливостей, в редакції, яка втратила чинність;
- в порушення абзацу 5 пункту 44 Особливостей, Замовником в пункті 14 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено умову, а саме: «Якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учасник має надати:
- довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та / або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору;
або
- учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині 2 статті 17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього він повинен довести, що сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків».
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 2 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено умову, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів за 2020-2022 рр.).
Разом з тим, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, не менше 2-х копій договорів, зазначених у вказаній довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
На виконання вищевказаної вимоги учасник ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА у складі тендерної пропозиції надав довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 23.02.2023 № 16, в якій зазначено інформацію про наявність досвіду виконання двох аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме:
- від 21.01.2022 № 25/22, укладеного з Державним професійно-технічним навчальним закладом «Славутський професійний ліцей», ціна якого складає 17 200 грн;
- від 09.09.2022 № 59/22, укладеного з Державним професійно-технічним навчальним закладом «Славутський професійний ліцей», ціна якого складає 17 080 грн.
Також, у складі тендерної пропозицій учасник ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА надав копії цих договорів.
Поряд з тим, аналізом вказаних договорів встановлено наступне.
1) ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 21.01.2022 № 25/22 (далі - договір № 25/22), разом з додатком № 1, укладений з Державним професійно-технічним навчальним закладом «Славутський професійний ліцей», ціна якого складає 17 200 грн.
За результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що вказаний договір укладений за результатами проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-01-24-006997-b.
Слід зазначити, що відповідно до оприлюднених повідомлень від 01.04.2022 та від 09.09.2022 про внесення змін до договору, до договору № 25/22 було укладено додаткові угоди від 31.03.2022 № 2 та від 08.09.2022 № 3.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА відсутні копії додаткових угод від 31.03.2022 № 2 та від 08.09.2022 № 3 до договору № 25/22, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації.
2) ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 09.09.2022 № 59/22 (далі - договір № 59/22), разом з додатком № 1, укладений з Державним професійно-технічним навчальним закладом «Славутський професійний ліцей», ціна якого складає 17 080 грн.
За результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що вказаний договір укладений за результатами проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2022-09-09-009439-a.
Слід зазначити, що відповідно до оприлюднених повідомлень від 27.09.2022 та від 15.12.2022 про внесення змін до договору, до договору № 59/22 було укладено додаткові угоди від 27.09.2022 № 1 та від 14.12.2022 № 2.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА відсутні копії додаткових угод від 27.09.2022 № 1 та від 14.12.2022 № 2 до договору № 59/22, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що учасник ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА у складі тендерної пропозиції не підтвердив наявності досвіду виконання не менше 2-ох аналогічних за предметом закупівлі договорів, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону у відповідності до Особливостей» Додатку № 1 до тендерної документації та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)».
Відповідно до пункту 5 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 5 частини 1 статті 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, повний витяг в електронній або паперовій формі з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність/наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, який повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати видачі документа.
На виконання вказаної вимоги, учасник ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 28.02.2023 надав витяг в електронній формі з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» з інформацією станом на 11.01.2023, яка і є датою видачі 11.01.2023 вказаного документа.
Враховуючи викладене, учасником ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА надано витяг в електронній формі з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» більше тридцятиденної давнини від дати видачі документа, а саме 48-денної давнини, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, докуменів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпунктів 2 та 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП ЛАВРИНЮК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА як такого, що не відповідав умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
29.03.2023 10:21 - 13.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2023 10:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язало здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 06.03.2023 № 40, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
05.04.2023 08:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
11.04.2023 10:38