• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливна деревина

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер: 97d44032c9b949a69243ca91cb662e28
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-21-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 21.03.2023 16:21 - 12.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2023 № 18 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 21.03.2023 № 18 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-02-16-003204-a 16.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, sitalenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 10 частини 19 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 14, 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мринської філії Державного професійно-технічного навчального закладу «Куликівський професійний аграрний ліцей» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.02.2023 № 9, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Пасьоха Олександр Олександрович (далі – ФОП Пасьоха Олександр Олександрович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2023 № 11 про визначення переможцем ФОП Пасьоха Олександр Олександрович, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.03.2023, договір від 14.03.2023 № 08, укладений між Замовником та ФОП Пасьоха Олександр Олександрович, повідомлення про внесення змін до договору від 14.03.2023, додаткові угоди від 14.03.2023 № 1 та від 28.03.2023 № 2 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 14.03.2023, пояснення Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.03.2023, 28.03.2023 та 29.03.2023. Згідно з вимогами абзацу 10 частини 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Особливостей встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 28.03.2023 оприлюднено додаткову угоду № 2 до Договору, при цьому повідомлення про внесення змін до Договору не оприлюднено в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги абзацу 10 частини 19 Особливостей. Згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено що тендерна документація Замовника не відповідала вимогам частини другої статті 22 Закону, з огляду на наступне: - Замовником в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону; - у пункті 2.3 «прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками» розділу I «Загальні положення» тендерної документації Замовника не зазначено прізвище, ім’я та по батькові, посада однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, натомість Замовником укладено Договір з ФОП Пасьоха Олександр Олександрович. Згідно даних електронної системи закупівель Замовником оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 10.04.2023 10:36 - 25.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2023 10:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Мринська філія ДПТНЗ "Куликівський ПАЛ" надає наступні пояснення: згідно висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ був розірваний Договір № 08 від 14.03.2023р з ФОП Пасьохою О.О. Додатковою угодою №2 від 28.03.2023р. Сплати за договором не було. Сума оплати за договором становить 0,00грн.
Дата публікації звіту: 10.04.2023 13:54

Запити/Пояснення