-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Борошно та крупи: рис, пшоно, пшенична яра, вівсяна, гречана, перлова, кукурудзяна та горох, булгур, ячмінна (15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)
Завершена
159 525.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 797.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 797.63 UAH
Номер:
ae18127d49c947f18035e2a7b71d25ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 15:27 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.03.2023 № 26-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 20.03.2023 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2023-02-16-002106-a від 16.02.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 06.03.2023 за №46 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 3 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Підволочиської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.02.2023, тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Жук Андрія Володимировича (далі – ФОП Жук А.В.), вимога про усунення невідповідностей , протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.02.2023 , повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2023, договір від 06.03.2023 за №46, відповідь Замовника (з документальним підтвердженням) на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.03.2023 та 31.03.2023.
Аналізом пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено наступне.
В пункті 7 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водія».
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. подано скан-копію медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150.
Також, у складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутня копія посвідчення водія Дячук Максима Михайловича на право керування спеціалізованим автотранспортом.
У додатку 3 Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати- перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів.
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. зазначений перелік потужностей звідки буде проводитись постачання харчових продуктів не надано .
Поряд з цим надано рішення про державну реєстрацію потужностей ПП ВТП «Харчовик» за номером r-UA-19-15-596, який згідно наявних документів у складі пропозиції (якісних посвідчень) є фасувальником борошна та круп (пшона, пшеничної ярої, вівсяної, гречаної, кукурудзяної, гороху, булгуру, ячмінки, перлової).
Окрім цього, у складі пропозиції надано якісне посвідчення на рис (файл «Рис»), який відвантажено ТОВ «Азимут-Трейд» Україна, Дніпро, вулиця К.В.Великого,18-Б/2. Однак відомості щодо його реєстрації потужності в складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутні.
Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Жук А.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
03.04.2023 12:16 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.04.2023 12:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір від 06.03.2023 за №46 розірвано з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу.
Дата публікації звіту:
07.04.2023 10:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
17.04.2023 10:24
Запити/Пояснення
Номер:
b153e60cc5ca4b7cbf528f8ef1ef5a73
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2023 08:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Борошно та крупи: рис, пшоно, пшенична яра, вівсяна, гречана, перлова, кукурудзяна та горох, булгур, ячмінна (15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-16-002106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3bff9b3bfdfe4ed59541bbbb1654de6e
Назва:
Щодо обгрунтування
Дата опублікування:
24.03.2023 10:36
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в Тернопільській області
Відповідно до наказу відділу освіти № 43-од від 23.03.2021 року відповідальною за підготовку обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі визначено начальника соціального розвитку відділу освіти. При оприлюдненні інформації про закупівлю я керувалась наданими обгрунтуванням начальником відділу соціального розвитку та розбивкою, яку надала бухгалтерія відділу освіти, а саме:
1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах Харчування дітей у закладах освіти здійснюється відповідно до постанови КМУ від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження норм та Прядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказу МОЗ України від 24.03.2016 року №234 «Про затвердження санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів» та Наказу МОЗ України від 25.09.2020 року № 2205 «Про затвердження санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» . 2. Формування опису предмету закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик № п/п Найменування Один. вим. Ксть Якісні та технічні характеристики 1 Борошно пшеничне кг 110 Борошно вищого ґатунку складається з однорідних дрібненьких частинок (30-40 мкм). У ньому майже відсутні висівчані частинки. Доброякісне борошно не має запліснявілого, затхлого, кислуватого або гіркуватого смаку, запах властивий пшеничному борошну .Не допускаються у борошні також інші сторонні запахи і присмаки. Колір борошна вищого ґатунку — білий або білий з жовтим відтінком. Вологість борошна не повинна перевищувати 15,0%. Кількість сирої клейковини борошна вищого ґатунку не повинна бути нижчою за 24%. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару Споживча тара. Без ГМО. Не дозволяється зараженість та забрудненість шкідниками. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України,ТУ та ДСТУ. Залишки терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 85% до загального терміну зберігання; Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару. Необхідна наявність бірок на мішках. 2 Рис шліфований кг 565 Рисова крупа- круглий, шліфована вищого сорту. Продукт, який отримують при шліфуванні лущення зерен рису, що складається з ядер з шорсткою поверхнею, у яких вилучені квіткові плівки. Повинен бути не зіпрілий та без теплового пошкодження під час сушіння, мати нормальний запах, властивий здоровому зерну (без затхлого, солодового, пліснявого, та інших сторонніх запахів). Рис повинен бути сухий, білий, прозорий, чистий, без плісняви, стороннього запаху. Без ГМО. Не заражений шкідниками. Фасовка: по 1 кг 3 Пшоно кг 145 Не допускається зараженість і забрудненість шкідниками; Смак: без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий; Запах: без затхлого, пліснявого або іншого стороннього запаху; Масова частка вологи %: не більше 14; Маркування у відповідності до чинної нормативної документації та ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару. Необхідна наявність бірок на мішках. Фасовка: по 1 кг. 4 Пшенична яра кг 310 Не допускається зараженість і забрудненість шкідниками; Смак: без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий; Запах: без затхлого, пліснявого або іншого стороннього запаху; Масова частка вологи %: не більше 14; Маркування у відповідності до чинної нормативної документації та ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару. Необхідна наявність бірок на мішках. Фасовка:по 1 кг. 5 Вівсянка кг 140 Вівсяна крупа першого ґатунку, виготовлена відповідно ДСТУ 2629-94. Не дозволяється зараженість та забрудненість шкідниками. Колір та смак відповідно крупі вівсяній, без стороннього смаку та запаху. Відповідність іншим вимогам діючого санітарного законодавства України, нормам харчування. Наявність сертифікату відповідності, посвідчення якості (декларація виробника), висновок державної санітарно - епідеміологічної експертиз. Пакування: Упаковка герметична, масою по 1 кг .На споживчій тарі повинно бути зазначено маркування, що містить інформацію про назву продукції, групу, клас, тип та вид, назву та адресу виробництва, інформацію про вагу, склад виробу у порядку переваги складників, у тому числі харчових добавок та ароматизаторів, що використовувались при виробництві, калорійність та споживчу цінність виробу із вказівкою на кількість білка, вуглеводів та жирів у встановлених одиницях виміру на 100 грамів харчового продукту, кінцеву дату споживання або дату виробництва та строк придатності, номер партії виробництва, умови зберігання. Товар повинен відповідати показникам якості, встановленим для даного виду товару. Без ГМО. 6 Гречана кг 662 Крупа повинна бути розсипчаста, коричневого кольору, одонорідного розміру ,підсмажена, не зіпріла без теплового пошкодження під час сушіння, запах та смак властивий крупі, суха, чиста. Ядриця пропарена, швидкорозварювана; Сорт: вищий / перший; Вид: цільне не колоте ядро гречки без сміттєвої домішки; Не допускається зараженість і забрудненість шкідниками; Смак: без сторонніх присмаків, не кислий, не гіркий; Запах: без затхлого, пліснявого або іншого стороннього запаху; Масова частка вологи %: не більше 14; Маркування у відповідності до чинної нормативної документації та ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» Якість продукції повинна відповідати вимогам ДСТУ 7697:2015 «Крупи гречані. Технічні умови» або ТУ У виробника та підтверджуватись деклараціями про відповідність та/або висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або іншими документами, що підтверджують якість пропонованої продукції. Термін придатності (зберігання) на момент поставки для реалізації – не менше 85% від граничного терміну придатності. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативноправовими актами України,ТУ та ДСТУ. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару. Фасовка: по 1кг 7 Горох кг 240 Запах – властивий гороху без цвілого, затхлого та інших сторонніх запахів. Смак – властивий гороху без сторонніх присмаків. Не дозволяється зараженість та забрудненість шкідниками. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативноправовими актами України,ТУ та ДСТУ. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару Фасовка по 1 кг. 8 Кукурудзянка кг 255 Крупа повинна бути розсипчаста, жовтого кольору, одонорідного розміру, не зіпріла без теплового пошкодження під час сушіння, запах та смак властивий крупі, суха, чиста. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативноправовими актами України,ТУ та ДСТУ. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару З доброякісного зерна, без сторонніх домішок та зайвого запаху.Фасовка по 1 кг. 9 Булгур кг 270 Крупа повинна бути розсипчаста, одонорідного розміру, підсмажена, не зіпріла без теплового пошкодження під час сушіння, запах та смак властивий крупі, суха, чиста. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативноправовими актами України,ТУ та ДСТУ. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару З доброякісного зерна, без сторонніх домішок та зайвого запаху.Фасовка по 1 кг. 10 Ячмінна кг 167 Крупа повинна бути розсипчаста, коричневого кольору, одонорідного розміру, підсмажена, не зіпріла без теплового пошкодження під час сушіння, запах та смак властивий крупі, суха, чиста. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативноправовими актами України,ТУ та ДСТУ. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару З доброякісного зерна, без сторонніх домішок та зайвого запаху.Фасовка по 1 кг. 11 Перлова кг 135 Крупа повинна бути розсипчаста, одонорідного розміру, не зіпріла без теплового пошкодження під час сушіння, запах та смак властивий крупі, суха, чиста. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативноправовими актами України,ТУ та ДСТУ. Якість товару при поставці повинна бути підтверджена відповідними документами, які додаються до видаткової накладної. Гарантія якості діє протягом строку, встановленою виробником товару та вказаної на упаковці товару З доброякісного зерна, без сторонніх домішок та зайвого запаху.Фасовка по 1 кг. При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro" 3. Визначення вимог до умов поставки і оплати Доставка товару до закладів освіти, розвантаження товару та занесення до приміщень складу. Товар повинен мати супровідні документи, що підтверджують його походження, безпечність і якість, відповідність державних стандартам (ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, і збереження). Продукти харчування поставляються згідно заявок наданих від закладів освіти. При прийомі продуктів харчування постачальник повинен надавати документи, які засвідчують якість та безпеку продукції.. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком не більше 30 робочих днів з моменту поставки товару. 4. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, розраховуємо за такою формулою (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі») Цод=(Ц1+…+Цк)/К де: Цод– очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк– ціни, отримані при моніторингу К – кількість цін, отриманих при моніторингу Отже, очікувана вартість за 1 кг. борошна Цод = (17,98+18,01+18,02+18,01) / 4 = 18,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. рису Цод = (69+68+67) / 3 = 68,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. пшона Цод = (27+28+29) / 3 = 28,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. пшеничної ярої Цод = (34+35+36) / 3 = 35,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. вівсянки Цод = (29+30+31) / 3 = 30,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. гречки Цод = (68+69+67) / 3 = 68,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. гороху Цод = (24+26+25) / 3 = 25,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. кукурудзянки Цод = (19+20+21) / 3 = 20,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. булгуру Цод = (64+65+66) / 3 = 65,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. ячмінки Цод = (16+17+18) / 3 = 17,00 грн; Очікувана вартість за 1 кг. перловки Цод = (16+17+18) / 3 = 17,00 грн.
2. Посилання на сайт відділу освіти - https://освітапідвол.укр/обґрунтування/
Номер:
3aebeb557dfd4a30b72170449a4fd52f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
28.03.2023 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Борошно та крупи: рис, пшоно, пшенична яра, вівсяна, гречана, перлова, кукурудзяна та горох, булгур, ячмінна (15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-16-002106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено наступне.
1. В пункті 7 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати « Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водія;».
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. подано скан-копію медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150.
Також, у складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутня копія посвідчення водія Дячук Максима Михайловича на право керування спеціалізованим автотранспортом.
3. У додатку 3 Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати- перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів.
У складі пропозиції ФОП Жук А.В. зазначений перелік потужностей звідки буде проводитись постачання харчових продуктів не надано .
Поряд з цим надано рішення про державну реєстрацію потужностей ПП ВТП «Харчовик» за номером r-UA-19-15-596, який згідно наявних документів у складі пропозиції (якісних посвідчень) є фасувальником борошна та круп (пшона, пшеничної ярої, вівсяної, гречаної, кукурудзяної, гороху, булгуру, ячмінки, перлової).
Окрім цього, у складі пропозиції надано якісне посвідчення на рис (файл «Рис»), який відвантажено ТОВ «Азимут-Трейд» Україна, Дніпро, вулиця К.В.Великого,18-Б/2. Однак відомості щодо його реєстрації потужності в складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутні.
4. У додатку 3 Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію акту перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС (у випадку, коли така перевірка не проводилась, надати лист-пояснення).
В складі пропозиції ФОП Жук А.В. надано акт про проведення позапланового заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, складеного Тернопільським міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 27.12.2021 №2144-п. Однак, у даному акті зазначено інформацію про відібрані для перевірки зразки м’яса , в той час як предметом закупівлі є крупи.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Жук А.В., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ba0d53aa6e74b1f89aec8e375d09ca4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.03.2023 12:44
Опис:
ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ
СЛУЖБІ УКРАЇНИ
ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
в Тернопільській області
На Ваш Запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «Борошно та крупи: рис, пшоно, пшенична яра, вівсяна, гречана, перлова, кукурудзяна та горох, булгур, ячмінна (15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-16-002106-a) надаю наступні пояснення :
1.Щодо подання Учасником скан-копії медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, пояснюю наступне. Вищевказана медична книжка завірена печаткою міської комунальної лікарні №3, а також підписана керівником закладу. Тому, відповідальність за відповідність такої медичної книжки формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150 покладається на установу, хто видає такі книжки та підписує їх. При розгляді даної медичної книжки я керувалась записом про
те, що наступний медичний огляд водій буде проходити 25.08.2023 року, тобто, на момент розкриття тендерної пропозиції медичний огляд пройдено.
Окрім того, відповідно до п.7 Наказу Міністерства охорони здоровя України від 23.07.2002 року №280 «Правила проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» - для проведення медичного огляду особа подає документ, що посвідчує особу, та фотокартку розміром 3 х 4 см.
Проте, Наказом Міністерства охорони здоров’я від 21.02.2013 №150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280» затверджено форму Особистої медичної книжки (Форма первинної облікової документації №1-ОМК». Відповідно до даного акту передбачено перелік інформації, яку повинні містити медична книжка, а саме:
На титульній сторінці форми № 1-ОМК зазначаються прізвище, ім'я та по батькові оглянутої особи.
4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа.
4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок».
4.3. У пункті 3 проставляються число, місяць, рік наступного медичного огляду.
4.4. У пункті 4 зазначається повне найменування закладу охорони здоров’я, де проводився медичний огляд.
4.5. У пункті 5 проставляються число, місяць, рік проведення медичного огляду.
4.6. Форма № 1-ОМК підписується керівником та засвідчується печаткою закладу охорони здоров’я.
Формою не встановлено обов’язкову наявність фотографії на медичній книжці. У наказі №280 зазначено, що фотокартка лише подається, а не повинна бути вклеєна у медичну книжку.
Також, звертаємо Вашу увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6324-р/пк-пз від 18.10.2022 року щодо закупівлі UA-2022-09-02-008981-а.
Пропозиція Скаржника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» була відхилена замовником зокрема через відсутність фотокарток на медичних книжках працівників. Проте, АМКУ було встановлено безпідставне відхилення пропозиції учасника по даному пункті. Було встановлено, що Інструкцією щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «особиста медична книжка» затвердженої Наказом Міністрества охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 не передбачено що медична книжка повинна містити фото, та не встановлено що у разі відсутності фотографії медична книжка є недійсною.
2. Щодо відсутності копії посвідчення водія Дячук Максима Михайловича на право керування спеціалізованим автотранспортом, то пояснюю наступне. Через неуважність, я не помітила відсутності даного документу.
3. Щодо відсутності відомості щодо реєстрації потужності ТОВ «Азимут-Трейд» Україна, то якісне посвідчення на рис (файл «Рис») завірено печаткою ПП ВТП «Харчовик», на яке подано рішення про державну реєстрацію потужності.
4. Щодо акту перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС, то Учасником у складі пропозиції подано акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданий Тернопільським міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 27.12.2021 №2144-п. Даний акт складається щодо потужності, а не окремо продуктів харчування. Тендерною документацією вимагалось надати скан-копію акту перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС ( у випадку його наявності) . У пропозиції Учасника такий акт надано, при вивченні акту встановлено, що Учасник дотримується всіх санітарних заходів на потужності.