• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Борошно та крупи: рис, пшоно, пшенична яра, вівсяна, гречана, перлова, кукурудзяна та горох, булгур, ячмінна (15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)

Завершена

159 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 797.63 UAH
Номер: ae18127d49c947f18035e2a7b71d25ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-20-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.03.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.03.2023 15:27 - 11.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.03.2023 № 26-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.03.2023 № 26-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-02-16-002106-a від 16.02.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 06.03.2023 за №46 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 3 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Підволочиської селищної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.02.2023, тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Жук Андрія Володимировича (далі – ФОП Жук А.В.), вимога про усунення невідповідностей , протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.02.2023 , повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2023, договір від 06.03.2023 за №46, відповідь Замовника (з документальним підтвердженням) на запит, оприлюднена в електронній системі закупівель 24.03.2023 та 31.03.2023. Аналізом пропозиції ФОП Жук А.В. встановлено наступне. В пункті 7 Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «Копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів), із чинними датами проходження медогляду та медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водія». У складі пропозиції ФОП Жук А.В. подано скан-копію медичної книжки серії 12ААВ№698520 Дячук Максима Михайловича без фотографії, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150. Також, у складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутня копія посвідчення водія Дячук Максима Михайловича на право керування спеціалізованим автотранспортом. У додатку 3 Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати- перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів. У складі пропозиції ФОП Жук А.В. зазначений перелік потужностей звідки буде проводитись постачання харчових продуктів не надано . Поряд з цим надано рішення про державну реєстрацію потужностей ПП ВТП «Харчовик» за номером r-UA-19-15-596, який згідно наявних документів у складі пропозиції (якісних посвідчень) є фасувальником борошна та круп (пшона, пшеничної ярої, вівсяної, гречаної, кукурудзяної, гороху, булгуру, ячмінки, перлової). Окрім цього, у складі пропозиції надано якісне посвідчення на рис (файл «Рис»), який відвантажено ТОВ «Азимут-Трейд» Україна, Дніпро, вулиця К.В.Великого,18-Б/2. Однак відомості щодо його реєстрації потужності в складі пропозиції ФОП Жук А.В. відсутні. Підсумовуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Жук А.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 03.04.2023 12:16 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2023 12:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір від 06.03.2023 за №46 розірвано з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу.
Дата публікації звіту: 07.04.2023 10:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 17.04.2023 10:24

Запити/Пояснення