-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)
Завершена
85 850 978.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 197 329.58 UAH
мін. крок: 0.2% або 197 329.58 UAH
Номер:
9f38be69dfa146158312264debaedc57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 11:51 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-02-15-013977-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Еверласт» за лотами № 1 та № 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів за лотами № 1 та № 2 умовам тендерних пропозицій переможця за лотами № 1 та № 2 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерне товариство «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.02.2023 (протокол № 01/01/09/03/13-01/1-135) зі змінами від 20.02.2023 (протокол № 01/01/09/03/13-01/1-153), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповід¬альністю «Еверласт» (далі – ТОВ «Еверласт») за лотами № 1 та № 2, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 01.03.2023 про намір укласти договір про закупівлю за лотами № 1 та № 2, договір від 27.04.2023 № 23/718-МТР на суму 45 739 740,00 грн. з ПДВ за лотом № 1, договір від 27.04.2023 № 23/732-МТР на суму 55 662 074,40 грн. з ПДВ за лотом № 2, відповіді Замовника від 04.05.2023 та від 09.05.2023 на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
16.05.2023 16:32 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2023 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
dacbb2829a3b4050b5dc1a2b5fe42295
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2023 11:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-013977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. Інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі за лотами № 1 та № 2 вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2bc9f3bf46654ee38d70b05c1f5ee5f5
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
04.05.2023 15:55
Опис:
На Ваш запит щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі за лотами № 1 та № 2 вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, повідомляємо наступне.
По першому питанню.
Щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
З метою створення власного парку машин для перевезення скрапленого нафтового газу та світлих нафтопродуктів, що дозволить частково відмовитись від послуг сторонніх організацій та зменшити витрати компанії, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)», (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2023-02-15-013977-a).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме – Напівпричіп цистерна для перевезення скрапленого газу та Напівпричіп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів, визначались за сукупністю необхідних параметрів:
• габарити ТЗ, кількість осей напівпричепів, розподіл та навантаження на вісі, вимоги до шасі, екологічна норма - в межах вимог законодавства для експлуатації ТЗ на шляхах загального користування, що не передбачають додаткових витрат та дозволів, виходячи із дорожніх умов, де передбачається експлуатація транспортного складу;
• об'єми цистерн визначені із потреби підприємства в забезпечення постійної наявності палива та скрапленого газу на АЗС ПАТ "Укрнафта" в достатній для реалізації кількості;
• висота сідельно-зчіпного пристрою, тип приводу гальмівної системи, необхідні роз'єми пневматичного приводу та електромережі - для сумісності напівпричепів із автомобілями-тягачами, що передбачаються у складі автопоїзда;
• потужність та продуктивність насосів та гідромоторів визначаються у відповідності до потужності гідроприводу автомобіля-тягача та розраховані для забезпечення оптимального часу завантаження-розвантаження автоцистерн паливом та скрапленим газом;
• вимоги до комплектування клапанами та іншими засобами безпеки - для забезпечення безпечної та безаварійної експлуатації транспортного складу;
• додаткове укомплектування готового ТЗ перед реєстрацією в МВС технічними засобами та засобами захисту згідно правил перевезень небезпечних вантажів ДОПОГ (ADR), згідно вимог Правил перевезення небезпечних вантажів ДОПОГ (ADR).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги, який передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних учасників, за умови дотримання технічних вимог до предмета закупівлі.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості закупівлі: «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)», були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: ТОВ «ТРЕЛЕР Україна», ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», ТОВ «ЕВЕРЛАСТ», ТОВ «МАЙСТЕР-ТРАК-СЕРВІС», ТОВ «Т-ТРЕЙЛЕР» (аналітичні таблиці по формуванню очікуваної вартості та пропозиції потенційних учасників додаються).
На підставі вищезазначеного, з урахуванням положень пункту 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, а саме: відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, Замовник за результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги визначає очікувану вартість не як середньоарифметичне значення, а за найбільш економічно вигідною пропозицією (яка відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі та ціна якої є найнижчою). Таким чином було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі.
По другому питанню.
На виконання вимог пункту 6 Розділу VI тендерної документації, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ЕВЕРЛАСТ» за лотом № 1 надано банківську гарантію № 31510 та за лотом № 2 надано банківську гарантію № 31511 (скановані копії банківських гарантій додаються), які відповідають вимогам тендерної документації.
Номер:
34a6979475b448e993b3e559c20130fa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.05.2023 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-013977-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 2.1 частини 2 розділу І тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі надає:
2.1.3 копію (взірець) сертифікату про відповідність, або сертифікат про проведення переоцінки відповідності, відповідно до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2018 року № 536. (Вимога даного пункту застосовується виключно до Лоту №1).
2.1.5. копію (взірець) паспорту виробу.
Учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповід¬альністю «Еверласт» (далі – ТОВ «Еверласт») у складі тендерної пропозиції за лотом № 1 надав цінову пропозицію на напівпричеп цистерну для перевезення скрапленого газу (LPG) марки Everlast моделі ST3-12A102-391L02AS2W0, паспорт цистерни, що працює під тиском. сертифікат відповідності та сертифікат про перевірку.
При цьому, паспорт цистерни, що працює під тиском, сертифікат відповідності та сертифікат про перевірку видані на іншу модель цистерни, ніж вказана у ціновій пропозиції, а саме – на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6.
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та документи, на підставі яких Замовником встановлено, що технічні якісні та кількісні показники, які зазначені у паспорті цистерни, що працює під тиском, сертифікаті відповідності та сертифікаті про перевірку, виданих на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6 підтверджують технічні, якісні та кількісні показники цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) марки Everlast моделі ST3-12A102-391L02AS2W0.
2. Відповідно до пункту 1.1 частини 1 розділу І тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає:
1.1.2. Копію (не менше двох) виконаного(-их) договору(-ів) або витяг(и)*з договору(ів) (з додатком (ами)**), що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів).
1.1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.1.1 Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук*** або інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ).
Примітки:
*Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Еверласт» у складі тендерної пропозиції за лотами № 1 та № 2 надав два договори купівлі-продажу від 08.09.2022 № КП-76/22 та від 10.06.2022 № КП-51/22 і видаткові накладні до цих договорів.
При цьому, вказані договори не містять інформацію про суму договору.
Окрім того, видаткова накладна до договору купівлі-продажу від 10.06.2022 № КП-51/22 створена в електронному вигляді та до неї не додано накладений електронний підпис.
Згідно з частиною 1 розділу І тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема:
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
У зв’язку з чим просимо надати інформацію та документи, які підтверджують виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «Еверласт» вимог тендерної документації Замовника стосовно:
досвіду виконання аналогічних договорів, в частині надання договорів, які містять суму договору,
оформлення наданих документів у відповідності з вимогами тендерної документації Замовника, зокрема видаткової накладної до договору купівлі-продажу від 10.06.2022 № КП-51/22 з накладеним КЕП/УЕП.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f3c43adad9c9437d9eeb6cbe5fa830f8
Назва:
Щодо надання інформації та роз’яснень
Дата опублікування:
09.05.2023 19:37
Опис:
По першому питанню.
Щодо надання інформації та документів, на підставі яких Замовником встановлено, що технічні якісні та кількісні показники, які зазначені у паспорті цистерни, що працює під тиском, сертифікаті відповідності та сертифікаті про перевірку, виданих на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6, підтверджують технічні, якісні та кількісні показники цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) марки Everlast моделі ST3-12A102-391L02AS2W0 повідомляємо наступне.
Згідно вимог частини 2 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації учасник тендеру повинен надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до тендерної документації.
Учасник тендеру ТОВ «Еверласт», на підтвердження технічних та якісних характеристик до предмету закупівлі надав технічну специфікацію, яка складається з Розділів І-ІІ (у тому числі заповнена Таблиця 1 Розділу ІІ) Додатку 3 до тендерної документації, яка відповідає вимогам Замовника.
Крім того на виконання вимог пункту 2.1 частини 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції до Лоту 1 Учасник надав відповідні документи, в тому числі документи, що передбачені підпунктами 2.1.3, 2.1.5 та 2.1.6. При цьому, паспорт цистерни, що працює під тиском, сертифікат відповідності видані на саму ємність моделі ЦТ-LPG-46-1,6, яка є складовою Напівпричепа цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) Марка EVERLAST, модель ST3-12A102-391L02AS2W0, що є предметом закупівлі. У зв’язку з цим технічні, якісні та кількісні показники, які зазначені у паспорті ємності, що працює під тиском, сертифікаті відповідності виданих на цистерну моделі ЦТ-LPG-46-1,6 стосуються виключно самої ємності (цистерни), а не Напівпричепа цистерни для перевезення скрапленого газу (LPG) Марка EVERLAST, модель ST3-12A102-391L02AS2W0, що є предметом закупівлі, в цілому.
- Звертаємо Вашу увагу, що оскільки товар, який є предметом закупівлі, не є товаром серійного виробництва, а буде виготовлений учасником відповідно до вимог Замовника, а отже може фізично не існувати на момент подання тендерної пропозиції (відповідно, неможливо надати паспорт, керівництво з експлуатації та сертифікат про відповідність на такий товар), Замовником у тендерній документації сформовано вимогу щодо надання саме копій (взірців) сертифікату відповідності, паспорту виробу та керівництва з експлуатації, тобто мається на увазі те, що учасники мають подати у складі пропозиції взірці відповідних документів. Натомість у пункті 7 розділу І Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання при поставці товару, серед іншого, копії дійсного сертифікату про відповідність або сертифікату про проведення переоцінки відповідності, виданого відповідно до Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 липня 2018 року №536, паспорту виробу та керівництва з експлуатації.
З огляду на вищезазначене, Замовником встановлено, що учасником було виконано вимоги тендерної документації.
По другому питанню.
На виконання вимог пункту 1.1 частини 1 розділу І тендерної документації, учасник процедури закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає:
«1.1.2. Копію (не менше двох) виконаного(-их) договору(-ів) або витяг(и)*з договору(ів) (з додатком (ами)**), що підтверджують виконання аналогічного(-их) договору(-ів).
1.1.3. Документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, наданого згідно пп. 1.1.1 Розділу І цього Додатку, а саме: лист-відгук*** або інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ).
Примітки:
*Витяг з договору повинен містити в собі істотні умови договору (предмет договору, суму договору, строк його дії), його преамбулу (якщо вона є) та підписи сторін.
**Додаток(ки) (достатньо - надання додатку (-ів) (наприклад специфікацію(ї)) на товар, що є аналогічним предмету закупівлі. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі не є обов’язковим).
***Лист-відгук повинен бути оформлений на бланку підприємства, організації (контрагента учасника) за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку поставленого товару, та по можливості: номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані».
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Еверласт» на виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції за лотами №1 та №2 надав копії двох договорів купівлі-продажу від 08.09.2022 № КП-76/22 та від 10.06.2022 № КП-51/22 та акти приймання-передачі транспортного засобу, які відповідають вимогам тендерної документації. З огляду на це замовник взяв до уваги акт приймання-передачі транспортного засобу та не розглядав надану копію видаткової накладної.
Щодо відсутності у договорах інформації про суму договору інформуємо, що Замовником не вимагалась дана інформація. Інформація про суму договору повинна надаватись учасником у разі надання витягу з договору, а учасником надано копію договору.