• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричеп цистерна для перевезення) Лот №1 - Напівпричеп цистерна для перевезення скрапленого газу (LPG) (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери) Лот №2 - Напівпричеп цистерна для перевезення світлих нафтопродуктів (ДК 021:2015 - 34220000-5 – Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери)

Завершена

85 850 978.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 197 329.58 UAH
Номер: 9f38be69dfa146158312264debaedc57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-21-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.04.2023 11:51 - 13.05.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.04.2023 № 109 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-02-15-013977-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Еверласт» за лотами № 1 та № 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами № 1 та № 2 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів за лотами № 1 та № 2 умовам тендерних пропозицій переможця за лотами № 1 та № 2 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерне товариство «Укpнaфта» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.02.2023 (протокол № 01/01/09/03/13-01/1-135) зі змінами від 20.02.2023 (протокол № 01/01/09/03/13-01/1-153), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповід¬альністю «Еверласт» (далі – ТОВ «Еверласт») за лотами № 1 та № 2, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення від 01.03.2023 про намір укласти договір про закупівлю за лотами № 1 та № 2, договір від 27.04.2023 № 23/718-МТР на суму 45 739 740,00 грн. з ПДВ за лотом № 1, договір від 27.04.2023 № 23/732-МТР на суму 55 662 074,40 грн. з ПДВ за лотом № 2, відповіді Замовника від 04.05.2023 та від 09.05.2023 на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень: 16.05.2023 16:32 - 20.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2023 16:32

Запити/Пояснення