-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричних двигунів та електричних насосних агрегатів
Завершена
8 881 020.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 88 810.20 UAH
мін. крок: 1% або 88 810.20 UAH
Номер:
274c3668110b4b6d8373dc7fe38de4a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-30-000110
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2023 00:00
Період моніторингу:
31.05.2023 09:56 - 22.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2023 № 43
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 30.05.2023 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-02-15-013304-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Вінницяоблводоканал» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 15.02.2023 № 163), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВТОЕРА НОВА», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2023 № 214, договір від 09.03.2023 № 168, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16.06.2023.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «АВТОЕРА НОВА» та прийнято рішення про намір укласти з ним договір.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «АВТОЕРА НОВА» укладено договір від 09.03.2023 № 168 на суму 7794915,00 гривень.
Період усунення порушень:
16.06.2023 13:56 - 22.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2023 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
ec84bbcfa18746c2846ad740a693c636
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2023 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування електричних двигунів та електричних насосних агрегатів (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі за номером ID: UA-2023-02-15-013304-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Відповідно до пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» розділу 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації Замовника: «В учасника (або субпідрядника) має бути не менше одного власного або орендованого вантажного автомобіля який має бути укомплектований маніпулятором та забезпечувати можливості здійснювати перевезення вантажу до 10 тонн про який має міститися інформація в довідці (в довідці обов'язково зазначається інформація про марку автомобіля та вантажопідйомність (не менше 10 тонн), а також про те, що він укомплектований маніпулятором). До довідки обов'язково мають додаватись документи, які підтверджують право користування транспортними засобами (оригінал або завірена копія технічного паспорта, свідоцтва або договору оренди). Договір оренди має бути чинним на дату його подання.)»
Учасником ТОВ «АВТОЕРА НОВА» у складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.02.2023 № 32, в якій вказано, зокрема, що в користуванні субпідрядника (ТОВ «Сервісенерго») є вантажний автомобіль, укомплектований маніпулятором, який забезпечує можливість здійснювати перевезення вантажу до 10тонн (АВТО DAF, мод: 75CF290; Тип: самоскид-С; номер кузова: XLRAT75PC0E541649; Повна маса: 34000 кг.; маса без навантаження: 8100 кг. Особливі відмітки: встановлено маніпулятор, тимчасовий талон ДАП964475 від 12.07.2011 року).
Однак, документи, які підтверджують право користування даним транспортним засобом, як вимагалося умовами тендерної документації, в тендерній пропозиції учасника – відсутні.
У зв’язку з чим, прошу пояснити причину невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОЕРА НОВА», як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
0313978ae9e2446db1e836ca2d42db8e
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби за предметом закупівлі,- UA-2023-02-15-013304-a “Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричних двигунів та електричних насосних агрегатів”
Дата опублікування:
16.06.2023 10:24
Опис:
Розглянувши Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (далі — Держаудитслужба), що оприлюднений в електронній системі закупівель 13.06.2023 року у межах проведення моніторингу закупівлі “Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричних двигунів та електричних насосних агрегатів” (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-15-013304-a), виконуючи Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», та Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо пояснення:
1. Дійсно, відповідно до п.1 Розділу 1 “Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям” Додатку 1 до Тендерної документації на закупівлю “Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричних двигунів та електричних насосних агрегатів” учасник закупівлі мав надати довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. В учасника (або субпідрядника) має бути не менше одного власного або орендованого вантажного автомобіля який має бути укомплектований маніпулятором та забезпечувати можливість здійснювати перевезення вантажу до 10 тонн про який має міститися інформація в довідці (в довідці обов'язково зазначається інформація про марку автомобіля та вантажопідйомність (не менше 10 тонн), а також про те, що він укомплектований маніпулятором). До довідки обов'язково мають додаватись документи які підтверджують право користування транспортними засобами (для прикладу замовником в дужках було вказано: оригінал або завірена копія технічного паспорта, свідоцтва або договору оренди). Договір оренди має бути чинним на дату його подання.
На підтвердження вищевказаної вимоги Учасник закупівлі надав довідку № 32 від 22.02.2023 року “Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази” в якій було вказано, що в користуванні субпідрядника (ТОВ «Сервісенерго») є вантажний автомобіль, укомплектований маніпулятором, який забезпечує можливість здійснювати перевезення вантажу до 10 тонн (АВТО DAF, мод: 75CF290; Тип: самоскид-С; номер кузова: XLRAT75PC0E541649; Повна маса: 34000 кг.; маса без навантаження: 8100 кг. Особливі відмітки: встановлено маніпулятор, тимчасовий талон ДАП964475 від 12.07.2011 року).
На підтвердження права користування транспортним засобом учасник завантажив договір № 02/23 від 03.01.2023 року про надання послуг перевезення, навантаження та розвантаження вантажу до 10-ти тонн, який було укладено між субпідрядником — ТОВ “Сервісенерго” та власником вантажного автомобіля з краном маніпулятором (Додаток 1). Договір на перевезення діє до 31.12.2023 року. В реквізитах договору вказана марка автомобіля яким будуть надаватись послуги, його вантажопідіймальність, та те що він укомплектований краном маніпулятором, а саме: АВТО DAF, мод: 75CF290; тип: самоскид-С; номер кузова: XLRAT75PC0E541649; повна маса: 34000 кг.; маса без навантаження: 8100 кг. Особливі відмітки: встановлено маніпулятор, тимчасовий талон ДАП964475 від 12.07.2011 року). Інформація зазначена в договорі про надання послуг перевезення відповідає інформації зазначений в довідці учасника.
Тобто учасник закупівлі виконав вимогу тендерної документації та надав документи, які підтверджують право користування транспортним засобом.
Отже, враховуючи вищевикладене, у КП “Вінницяоблводоканал” були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АВТОЕРА НОВА” згідно п. 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Додатки:
1. Договір “Про надання послуг” № 02/23 від 03.02.2023 року.