-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
17 095 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 54 950.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 54 950.00 UAH
Номер:
c3b48b5a1f3140a7a01f3f3f8442d0a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-29-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.05.2023 00:00
Період моніторингу:
29.05.2023 16:05 - 20.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.05.2023 № 30-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 21 квітня 2023 року № 003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 29.05.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-15-012495-a, 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі по Лотах 1, 2 встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.02.2023 № 98; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» по Лоту 1 (далі – ТОВ «Волиньфарм» Лот 1); тендерну пропозицію ТОВ «Волиньфарм» по Лоту 2; документи, подані учасником ТОВ «Волиньфарм» по Лотах 1, 2 протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані учасником ТОВ «Волиньфарм» по Лотах 1, 2; повідомлення про намір укласти договір (Лоти 1, 2); протокольні рішення уповноваженої особи від 01.03.2023 № 118 та від 03.03.2023 № 129 (Лот 1); протокольні рішення уповноваженої особи від 01.03.2023 № 119 та від 03.03.2023 № 130 (Лот 2); документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ВОЛИНЬФАРМ» по Лотах 1, 2 у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 08.06.2023, 13.06.2023 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 10.03.2023 № 143 з додатком по Лоту 1; договір від 10.03.2023 № 144 з додатком по Лоту 2; додаткові угоди до договору про закупівлю від 18.04.2023 №1 та № 2 по Лоту 1; додаткова угода до договору про закупівлю від 18.04.2023 №1 по Лоту 2; повідомлення про внесення змін до договорів про закупівлю по Лотах 1, 2.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Аналізом повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, встановлено, що по Лотах 1, 2 Замовником на порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 (далі – національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»), у разі визначення предмета закупівлі – медичний виріб.
Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Неможливість обрати код НК 024:2019 з реалізованих додаткових класифікаторів в електронній системі закупівель не позбавляє замовників можливості внести таку інформацію до електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель. Згідно з підпунктом 9 пункту 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 року № 753, та згідно з пунктом 2.1 національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» медичний виріб – це будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі по Лоту 1 встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Волиньфарм» не надав у складі тендерної пропозиції скановану копію декларації про відповідність № 210 від 06.07.2022 року (посилання на яку є в довідці про детальний опис товару на вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) на медичні матеріали: ларингеальна маска одноразова ПВХ, розмір 4,5; фільтр вірусобактеріальний для дорослих з портом Luer (Флексікея Великобританія), надання якої передбачено підпунктом 2 пункту 1 Додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації по Лоту 1.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Волиньфарм» по Лоту 1 як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі по Лоту 2 встановлено, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Волиньфарм» не надало у складі тендерної пропозиції скановані копії декларацій про відповідність (посилання на які є в довідці про детальний опис товару на вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) на медичні матеріали: хірургічні леза TRO-MICROCUT № 10, 11, 22, 23, 24 (Тродж Німеччина) (декларація про відповідність № UA/07/Troge від 06.04.2022); чохол для шнура 250х15 см (СМС – 35 г/м2) стерильний, чохол на мікроскоп для нейрохірургії 205 см х 120 см 3 отвором діаметром 6 см (на 3 окуляри) (поліетилен – 30г/м2) стерильний (Технокомплекс Україна) (декларація про відповідність № 19117325.005 Інс-2021 від 26.04.2021 року); канюля носова киснева розмір: дорослий стерильний одноразовий; маска киснева нереверсивна для дорослих головним тримачем та кисневою трубкою 2,1 м, маска аерозольна для дорослих; маска анестезіологічна надувна одноразова, розмір 4, маска киснева середньої концентрації для дорослих з головним тримачем та кисневою трубкою 2.1 м (Flexicare Medical Limited Великобританія) (декларація про відповідність № 210 від 06.07.2022 року), надання яких передбачено підпунктом 2 пункту 1 Додатку 2 «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації по Лоту 2.
З огляду на зазначене, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Волиньфарм» по Лоту 2 як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
16.06.2023 10:42 - 01.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2023 10:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про
результати моніторингу закупівлі
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Медичні матеріали» CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-15-012495-a.)
Проаналізувавши інформацію, наведену у висновку, повідомляємо: тендерна пропозиція Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації по предмету закупівлі.
Стосовно зауваження, що нами, як Замовником під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 у разі визначення предмета закупівлі – медичний виріб з яким ми категорично не погоджуємось оскільки відповідно до п.3. Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 - Предмет закупівлі товарів визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Визначальним класифікатором є ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», за яким визначається показник четвертої цифри, тоді як НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» є додатковим.
Виxoдячи зi змicтy пyнктy 14 Пopядкy розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 зaмoвник пiд чac yнeceння iнфopмaцiï щoдo пpeдмeтa зaкyпiвлi тoвapiв тa пocлyг в oгoлoшeння, oпpилюднeння якиx пepeдбaчeнo Зaкoнoм, тa пoвiдoмлeння пpo нaмip yклacти дoгoвip пpo зaкyпiвлю зa peзyльтaтaми зacтocyвaння пepeгoвopнoï пpoцeдypи зaкyпiвлi в oкpeмиx eлeктpoнниx пoляx зaзнaчaє iнфopмaцiю, щo визнaчeнa пyнктoм 12 тa aбзaцaми дpyгим-чeтвepтим пyнктy 13 Пopядкy № 1082, тa iнфopмaцiю щoдo нaзви тoвapy чи пocлyги кoжнoï нoмeнклaтypнoï пoзицiï пpeдмeтa зaкyпiвлi; кoдy тoвapy чи пocлyги, визнaчeнoгo згiднo з Єдиним зaкyпiвeльним cлoвникoм, щo нaй6iльшe вiдпoвiдaє нaзвi нoмeнклaтypнoï пoзицiï пpeдмeтa зaкyпiвлi.
Отжe, y paзi oпpилюднeння oгoлoшeнь, пepeдбaчeниx Зaкoнoм, зaмoвник кpiм зaгaльнoï iнфopмaцiï пpo пpeдмeт зaкyпiвлi зaзнaчaє iнфopмaцiю щoдo кoжнoï нoмeнклaтypнoï пoзицiï пpeдмeтa зaкyпiвлi.
Тaк, Зaмoвникoм вкaзyютьcя пepeлiк кoнкpeтниx нaймeнyвaнь тoвapiв, якi зaмoвник зaкyпoвyє в мeжax визнaчeнoгo пpeдмeтa зaкyпiвлi, iз зaзнaчeнням цифpoвoгo кoдy Єдинoгo зaкyпiвeльнoгo cлoвника, щo нaйбiльш вiдпoвiдaє нaзвi нoмeнклaтypнoï пoзицiï пpeдмeтa зaкyпiвлi пoчинaючи з чeтвepтoï цифpи. З огляду на вищевикладене, предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з дотриманням вимог Закону та Порядку.
Замовником було виконано вимоги пункту 14 Порядку № 1082 та внесено інформації про назву і код за Єдиним закупівельним словником за кожною номенклатурною позицією предмета закупівлі в окремі електронні поля.
Відповідно до вищевикладеного, Замовником не було порушено законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки інформація, зазначена в електронних полях є достовірною.
Скановані копії декларацій про відповідність по Лоту 1 та 2 (передбачені підпунктом 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації): № 210 від 06.07.2022 року (файл «Декларація Флексікея.pdf»); № UA/07/Troge від 06.04.2022 (файл «UA-07-Troge ДВ Хірургічні леза TRO-MICROCUT_ред2 від 06-04-22 до 27-04-05.pdf»); № 19117325.005 Інс-2021 (файл «Декларації Технокомплекс.pdf») розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro» в період надання виправлення на усунення невідповідності. Вимога про усунення порушення була опублікована 02.03.23, 14:45 та в 02.03.23, 14:48 по Лоту 1 та 2.
У відкритих торгах з особливостями, учасникам надається можливість виправляти виявлені замовником невідповідності у всіх документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пункт 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в редакції від 03.01.2023 дозволяє додатково завантажувати документи, які учасник спочатку не надав.
Завантажені скановані копії Декларацій про відповідність не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо.
Отже тендерна пропозиція учасника Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому причини встановлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель відсутні.
На підставі вищенаведеного, звертаємось з проханням прийняти аргументовані заперечення Уповноваженої особи до висновку до розгляду.
Дата публікації звіту:
23.06.2023 16:39
Запити/Пояснення
Номер:
1a907feebbef4fb891addf13e6c32f37
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2023 13:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-15-012495-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
b438ac24dffa4ae3b62432640dab72c5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.06.2023 14:41
Опис:
Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) розглянуло запит про надання пояснень Управлінню Північного Офісу Держаудитслужби в Черкаській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Медичні матеріали» CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-15-012495-a.
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно зазначених питань.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості було здійснено Замовником з врахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Номер:
209a2e7b9a3444139a0350fe323b50b3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2023 15:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (2 лоти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-15-012495-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» (далі – ТОВ «Волиньфарм»), якщо по Лоту 1 ним не надано на вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації скановану копію декларації про відповідність № 210 від 06.07.2022 року (посилання на яку є в довідці про детальний опис товару на вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації) на медичні матеріали: ларингеальна маска одноразова ПВХ, розмір 4,5; фільтр вірусобактеріальний для дорослих з портом Luer(Флексікея Великобританія)?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Волиньфарм», якщо по Лоту 2 ним не надано на вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації скановані копії декларацій про відповідність на медичні матеріали (посилання на які є в довідці про детальний опис товару на вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації):
хірургічні леза TRO-MICROCUT № 10, 11, 22, 23, 24 (Тродж Німеччина) (декларація про відповідність № UA/07/Troge від 06.04.2022);
чохол для шнура 250х15 см(СМС – 35 г/м2), стерильний та чохол на мікроскоп для нейрохірургії 205 см х 120 см 3 отвором діаметром 6 см (на 3 окуляри) (поліетилен – 30г/м2) стерильний (Технокомплекс Україна) (декларація про відповідність № 19117325.005 Інс-2021 від 26.04.2021 року);
канюля носова киснева розмір: дорослий стерильний одноразовий; маска киснева нереверсивна для дорослих головним тримачем та кисневою трубкою 2,1 м; маска аерозольна для дорослих; маска анестезіологічна надувна одноразова, розмір 4; маска киснева середньої концентрації для дорослих з головним тримачем та кисневою трубкою 2.1 м (Flexicare Medical Limited Великобританія) (декларація про відповідність № 210 від 06.07.2022 року)
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
57b21e45462f4afcbbb9c3cd8d87d68e
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
08.06.2023 15:46
Опис:
Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) розглянуло запит про надання пояснень Управлінню Північного Офісу Держаудитслужби в Черкаській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Медичні матеріали» CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-15-012495-a.
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, повідомляємо:
по Лоту 1 сканована копія декларації про відповідність № 210 від 06.07.2022 року міститься у файлі під назвою «Декларація Флексікея.pdf», на вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації.
По Лоту 2 сканована копія Декларації про відповідність № UA/07/Troge від 06.04.2022 міститься у файлі під назвою «UA-07-Troge ДВ Хірургічні леза TRO-MICROCUT_ред2 від 06-04-22 до 27-04-05.pdf»; Декларація про відповідність № 19117325.005 Інс-2021 міститься у файлі під назвою «Декларації Технокомплекс.pdf»; Декларація про відповідність № 210 від 06.07.2022 року міститься у файлі під назвою «Декларація Флексікея.pdf» .
Номер:
426487d7d1fd4a34a004512ec8c36b7e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2023 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (2 лоти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-15-012495-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» по Лоту 1 та 2, якщо скановані копії декларацій про відповідність (передбачені підпунктом 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації): № 210 від 06.07.2022 року (файл «Декларація Флексікея.pdf»); № UA/07/Troge від 06.04.2022 (файл «UA-07-Troge ДВ Хірургічні леза TRO-MICROCUT_ред2 від 06-04-22 до 27-04-05.pdf»); № 19117325.005 Інс-2021 від 26.04.2021 року (файл «Декларації Технокомплекс.pdf») розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro» лише 02.03.2023, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (23.02.2023, 9-00).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
39f252f632b64cc8b0cc7735b6577060
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.06.2023 14:06
Опис:
Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (далі – Замовник) розглянуло запит про надання пояснень Управлінню Північного Офісу Держаудитслужби в Черкаській області, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі «Медичні матеріали» CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-15-012495-a.
Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, повідомляємо:
Скановані копії декларацій про відповідність по Лоту 1 та 2 (передбачені підпунктом 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації): № 210 від 06.07.2022 року (файл «Декларація Флексікея.pdf»); № UA/07/Troge від 06.04.2022 (файл «UA-07-Troge ДВ Хірургічні леза TRO-MICROCUT_ред2 від 06-04-22 до 27-04-05.pdf»); № 19117325.005 Інс-2021 (файл «Декларації Технокомплекс.pdf») розміщено в електронній системі закупівель «Prozorro» в період надання виправлення на усунення невідповідності.
Вимога про усунення порушення була опублікована 02.03.23, 14:45 та в 02.03.23, 14:48 по Лоту 1 та 2.
У відкритих торгах з особливостями, учасникам надається можливість виправляти виявлені замовником невідповідності у всіх документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Пункт 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в редакції від 03.01.2023 дозволяє додатково завантажувати документи, які учасник спочатку не надав.
40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Завантажені скановані копії Декларацій про відповідність не призводять до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо.