-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Dexamethasone (Дексаметазон), Iohexol (Йогексол), Enoxaparin (Еноксапарин), Insulin (human) (Інсулін людини), Omeprazole (Омепразол), Hydrocortisone (Гідрокортизон), Nifedipine (Ніфедипін), Glucose (Глюкоза)
Крок аукціону зазначається на вимогу пункту 11 частини 2 статті 21 Закону, але з 03.01.2023, згідно з пунктом 35 Особливостей, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Завершена
3 122 015.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 610.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 610.08 UAH
Номер:
3a06a9c512a64e74aba2265811888b64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-23-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2023 00:00
Період моніторингу:
23.05.2023 14:41 - 14.06.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2023 № 162
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.05.2023 № 162.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-02-15-011752-a, 15.02.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-15-001942-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 23.02.2023 №96; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 01.03.2023 №201/2/88; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
14.06.2023 15:58 - 20.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.06.2023 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
9bc3409a97094c58a8700b51bc6cdd38
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2023 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-02-15-011752-a, яка проводилась комунальним некомерційним підприємством Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №2» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
d8721445565d41adb7d9da873e45e52f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.05.2023 10:33
Опис:
На Ваш запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі товару: код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Dexamethasone (Дексаметазон), Iohexol (Йогексол), Enoxaparin (Еноксапарин), Insulin (human) (Інсулін людини), Omeprazole (Омепразол), Hydrocortisone (Гідрокортизон), Nifedipine (Ніфедипін), Glucose (Глюкоза), ідентифікатор UA-2023-02-15-011752-a, надаємо наступну інформацію:
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було враховано ціни з Реєстру відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 31 жовтня 2022 року, з урахуванням податків та зборів, а також граничних постачальницько-збутових надбавок, визначених постановою КМУ №955 від 17.10.2008р. «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби», наказу МОЗ №1809 від 05.10.2022р «Про референтне ціноутворення на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти».
Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог Закону України «Про лікарські засоби» із змінами та доповненнями.
А також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://bsclinica2.com/wp-content/uploads/2023/02/identyfikator-zakupivli-ua-2023-02-15-011752-a.pdf
Додатки:
- Реєстр відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню, станом на 31 жовтня 2022 року (затверджений наказом МОЗ України від 01.11.22р №1963) – на 79 аркушах.