-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»
Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
6 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 65 000.00 UAH
Номер:
a3069dd523a04ee88d4769d033142211
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2023 00:00
Період моніторингу:
21.04.2023 10:57 - 13.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-02-15-008447-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-14» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.02.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24.02.2023 № 1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕЛЛОР-ГРУП» (далі – ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП»), повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2023, договір про послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро від 06.03.2023 № 5 на суму 6 044 614,05 грн, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 03.05.2023.
Період усунення порушень:
10.05.2023 16:25 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2023 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
a53b35e67ce9412b8efe9ff62f2d8608
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.05.2023 09:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, очікуваною вартістю 6 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-02-15-008447-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість?
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0d4b38e52f2a40b1af77857b70b2057a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.05.2023 16:34
Опис:
1. Комунальне підприємство "Жилсервіс-14" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з усунення аварій в житловому фонді м. Дніпро, Поточний ремонт покрівлі житлових будинків (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (UA-2023-02-15-008447-a) надає наступні пояснення.
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері стандартизації (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами)), з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при наданні послуг, зазначених в дефектних актах та орієнтовно становить 6 500 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений рішенням Дніпровської міської ради від 22.12.2021 №11/14, рішенням Дніпровської міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог законодавства. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затверджених дефектних актів де конкретизуються найменування послуг та витрат, а також обсяги послуг. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку 2 до тендерної документації, складені на підставі затверджених дефектних актів.
2. Щодо виконання ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» вимог частини другої статті 41 Закону надаємо наступні пояснення.
Відповідно до п.2 Розділу 6 Тендерної документації (далі – ТД) Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Оскільки пунктом 7 частиною 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами, то документи згідно вимог частини 2 статті 41 Закону Переможець повинен надати шляхом завантаження інформації/документів в електронну систему закупівель до настання строку укладення договору про закупівлю.
Переможцем ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" у встановлений чинним законодавством строк, було оприлюднено через електронну систему закупівель відповідні документи на інформацію як того вимагала ТД, а саме:
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" на підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції у складі своєї тендерної пропозиції надало:
- наказ (розпорядження) № 2-к від 18 лютого 2019 року про призначення на посаду заступника директора - Глінку Вікторію Володимирівну;
- рішення єдиного учасника ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" від 18 травня 2021 року про призначення на посаду директора - Глінку Вікторію Володимирівну;
- наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу № 04/1-к від 18 травня 2021 року на посаду директора - Глінку Вікторію Володимирівну.
- довідку №3 від 27.02.2023 р. складену у довільній формі, згідно якої уповноваженою посадовою особою на підписання договору про закупівлю є директор Глінка Вікторія Володимирівна.
Надання додаткових документів на підтвердження повноважень на підписання договору не вимагалося тендерною документацією.
Також повідомляємо що переможцем ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" було надано файл « документи переможця.pdf» який, поміж іншого, містить Ліцензію № 41-Л від 27.09.2017 року з додатком, декларації відповідності матеріально-технічної бази, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки № 0220.21.12 від 03.06.2021 року та дозвіл № 0671.21.12 від 11.10.2021 року. Чим виконало вимоги частини другої статті 41 Закону.