• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15320000-7 Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та овочевий без цукру та барвників для закладів освіти Оболонського району)

Завершена

3 072 333.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 362.00 UAH
Номер: e92b7864d1604f75915f9080d984defe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-29-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.05.2023 09:20 - 21.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.05.2023 № 23-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 29 травня 2023 року № 23-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2023-02-15-008443-a від 15.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, із змінами, встановлені порушення вимог пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи на недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1495), які набрали чинності з 03.01.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-15-003618-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.02.2023 № 44 зі змінами від 20.02.2023 № 44/1 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації від 20.02.2023; звернення Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СФЕРА» від 19.02.2023 з вимогою щодо усунення порушення, відповідь Замовника від 20.02.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.02.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКО-СФЕРА» (далі – ТОВ «ЕКО-СФЕРА»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.03.2023 № 44/2; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2023; договір від 23.03.2023 № 50-Т (далі – Договір № 50-Т); пояснення Замовника, надане разом із документами 13.06.2023 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами встановлено, що Замовник у пункті 4 розділу 5 тендерної документації зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника/переможця торгів із посиланням на норми статей Закону (зокрема, частина 14, абзац другий частини 15 статті 29, частина 2 статті 28 Закону), в той час, коли такі підстави відхилення під час застосування відкритих торгів з особливостями передбачені Особливостями № 1178 із змінами (пункт 39, абзац п’ятий пункту 38, абзац другий пункту 36 особливостей), чим порушив вимоги пункту 41 Особливостей № 1178 із змінами, внесеними пунктом 9 змін, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Період усунення порушень: 15.06.2023 09:32 - 30.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.06.2023 09:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації інформує Вас,що уповноважена особа яка проводила закупівлю UA-2023-02-15-008443-a 15320000-7 Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий та овочевий без цукру та барвників для закладів освіти Оболонського району) звільнена і не працює в Управліні. Забов'язуємося вподальшому здійснювати заходи на недопущення в подальшому встановлених порушень вимог п.41 Особливостей №1178 із змінами (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо)
Дата публікації звіту: 19.06.2023 10:32

Запити/Пояснення