• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

48126 - Рулон марлевий, нестерильний, 34655 - Марля неткана, 34655 - Марля неткана, 58234-Стрічка ватяна, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 48125 - Рулон марлевий, нестерильний, 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 33056 - Матеріал для накладення гіпсової пов'язки, 44990 Лейкопластир для поверхневих ран, 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна, 58302 Пов'язка плівкова напівпроникна антибактеріальна з синтетичного полімеру, адгезивна, 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна, 56286 рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 56286 рукавички оглядові/процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні, 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені, 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені, 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені, 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені

Завершена

3 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 250.00 UAH
Номер: 429695f4b94c4248923e536a01455b15
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-18-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.05.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 18.05.2023 16:46 - 09.06.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.05.2023 № 40 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.05.2023 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2023-02-15-005484-a 15.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 29 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-02-14-003622-b ; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 15 лютого 2023 року № 38), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника КП ЛОР Аптека «Сокаль-Фармація», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол № 48 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2023 про визначення переможця та про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2023, Договір про закупівлю товару № 123-Т від 02.03.2023, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 26.05.2023. Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника КП ЛОР Аптека «Сокаль-Фармація» та повідомлено про намір укласти договір з ним. Між Замовником та переможцем торгів КП ЛОР Аптека «Сокаль-Фармація» укладено Договір про закупівлю товару № 123-Т від 02.03.2023 на суму 3352664,00 грн. з ПДВ.
Період усунення порушень: 29.05.2023 15:39 - 02.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2023 15:39

Запити/Пояснення